Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-28@06:58:29 GMT

شرط دریافت تخفیف ۲۵ درصدی بلیت مترو

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۲۱۹۲۷

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران با اشاره به شرط دریافت تخفیف ۲۵ درصدی بلیت مترو برای شهروندان گفت: مسافران در صورت حضور بیش از دو ساعت در شبکه مترو باید بلیت خود را شارژ مجدد کنند.

به گزارش «تابناک»، فرنوش نوبخت در گفتگو با فارس در زمینه نرخ بلیت مترو و خالی شدن شارژ کارت بلیت، اظهار داشت: نرخ بلیت‌های مترو نسبت به سال گذشته تنها ۲۰ درصد افزایش یافته و رقم آن برای بلیت‌های تک سفره ۱۲۰۰ تومان است و اینکه گفته می‌شود ۵۰ درصد بیشتر شده، صحت ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شهروندان برای اینکه از تخفیف ۲۵ درصدی بلیت مترو بهره‌مند شوند باید بلیت‌های سه ماهه، ۶ ماهه یا یک‌ساله خریداری کنند.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران خاطرنشان کرد: مسافران در صورتی که مشکلی در زمینه نرخ کرایه‌های مترو دارند و تصور می‌کنند بیش از ۲۰ درصد برای آن‌ها کسر می‌شود می‌توانند این موضوع را به مرکز اطلاع‌رسانی شرکت بهره‌برداری مترو اطلاع دهند.

نوبخت گفت: مسافری که وارد شبکه مترو می‌شود می‌تواند با ۱۲۰۰ تومان سفر در خطوط مختلف داشته باشد، ولی مدت زمان استفاده از این مبلغ برای کمتر از دو ساعت است و بیش از این زمان باید از شبکه خارج و مجدد نسبت به شارژ بلیت خود اقدام کند.

وی خاطرنشان کرد: در حال تهیه زیرساخت‌هایی هستیم که حضور بیشتر از دو ساعت بدون شارژ مجدد برای شرکت بهره‌برداری مترو قابل شناسایی باشد، ولی اکنون این مسئله به صورت تصادفی توسط پرسنل یا ماموران مترو انجام می‌گیرد.

نوبخت در ادامه در مورد سیستم سرمایشی واگن‌های مترو گفت: روزانه وضعیت سیستم سرمایشی، پله برقی و روند سایر خدمات بررسی می‌شود و در صورتی که مشکلی در این زمینه وجود داشته باشد بلافاصله نسبت به رفع آن اقدام خواهد شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مترو تهران بلیت مترو تخفیف بلیت تخفیف ۲۵ درصدی گروه جی ۲۰ بیت کوین هفتم تیر هفته قوه قضائیه محسن افشانی محمد بهشتی اتحادیه اقتصادی اوراسیا امیر جعفری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۲۱۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقت از مردم در پوشش کمک برای خرید بلیت مترو

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری مردی که به بهانه کمک کردن در خرید بلیت مترو اقدام به دریافت کارت بانکی شهروندان و تعویض آن با کارت دیگر کرده بود، خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار علی ولیپور گودرزی در این‌باره گفت: چندی پیش زن جوانی به پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه و با طرح شکایت خود گفت که قصد داشته تا در مترو بلیت بخرد که مرد میانسالی نزد او رفته و با چرب زبانی کارت این زن را را برای کمک کردن در پرداخت از او گرفت، اما ساعتی بعد با پیامک بانکی برداشت پول متوجه شده که این مرد کارت او را گرفته و کارت دیگری را در اختیار او گذاشته است.

وی افزود: کارآگاهان در نخستین‌گام برای تحقیقات میدانی راهی ایستگاه مورد نظر شدند و با بازبینی دوربین‌های مداربسته هویت متهم را شناسایی کردند که در ادامه نیز مشخص شد وی از افراد زیادی با همین شیوه سرقت کرده است. کارآگاهان در گام بعدی با روش‌های علمی و بررسی‌های تخصصی مخفیگاه متهم را شناسایی کرده و پس از انجام هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی و اخذ مجوز عملیات، این فرد را در یک عملیات پلیسی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

ولیپور گودرزی گفت: متهم پس از انتقال به پایگاه هفتم پلیس آگاهی هدف تحقیقات قرار گرفت و در جریان بازجویی‌های انجام شده به جرم سرقت از کارت بانکی مالباخته با شگرد تعویض کارت اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان پایگاه هفتم پلیس آگاهی قرار گرفت،  خاطرنشان کرد: چنانچه شهروندان با این شگرد هدف سرقت قرار گرفته‌اند می‌توانند به پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سرقت از مردم در پوشش کمک برای خرید بلیت مترو
  • بهره‌برداری از طرح فروسیلیس منگنز ازنا تا چند ماه آینده
  • تخصیص ۳.۱ میلیارد دلار برای مونتاژ/ برای واردات خودرو ارز نداریم؟
  • مترو تهران؛ 25 سال تعهد به ایمنی
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • انتصاب مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی
  • بهره برداری ساختمان شرکت فولاد در سایت سنگان + عکس
  • بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد
  • پیشرفت ۴۶ درصدی بوستان ۵ هکتاری بانوان طُرق مشهد
  • سد شهید لشگری نهب آماده بهره برداری