Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی کواکبیان شامگاه جمعه در مراسم ترحیم مرحوم مرتضی صفاری نطنزی که در حسینیه مرکزی نطنز برگزار شد، اظهار داشت: کسانی که در عرصه دیپلماسی می‌جنگند و در راستای منویات نظام و خط رهبری حرکت می‌کنند، رزمنده و مجاهد هستند.

صفتری نطنزی یک رزمنده متخصص در عرصه دیپلماسی و سیاست خارجی بود

وی تصریح کرد: مرحوم صفاری نطنزی اگرچه رزمنده جبهه‌های جنگ نبود اما حقیقتاً یک رزمنده متخصص در عرصه دیپلماسی و سیاست خارجی بود و در سنگر دیپلماسی بسیار قوی عمل می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: همانطور که یک بال اقتدار ما صنایع دفاعی، نظامی و موشکی ماست، بال دیگرش دیپلماسی است، دیپلماسی در خدمت دفاع و دفاع در خدمت دیپلماسی است چراکه این دو بال اقتدار باید با هم حرکت کنند.

وی در وصف نماینده مردم نطنز در مجلس تاکید کرد: ایشان یک متخصص سیاست خارجی و کارشناس نخبه در عرصه سیاست خارجی و روابط بین الملل بود، صفاری کم صحبت بود و سخن نمی‌گفت و یا اگر قرار بود سخنی بگوید، بسیار سنجیده و پخته صحبت می‌کرد.

مجمع نمایندگان استان مشکلات شهرستان نطنز را پیگیری کنند

کواکبیان گفتد: مجمع نمایندگان استان اصفهان اجازه ندهند کارهای شهرستان نطنز پس از فوت نماینده این شهرستان، بر زمین بماند و مسئولین شهرستان و استان پیگیر مسائل و مشکلات نطنز باشند.

کد خبر 4653209

منبع: مهر

کلیدواژه: مصطفی کواکبیان مجلس شورای اسلامی مرتضی صفاری نطنزی دیپلماسی و سیاست خارجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۲۲۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زاخارووا: اظهارات بورل یک اعتراف بزرگ و راه تحقق صلح است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، «ماریا زاخارووا» سخنگوی وزارت خارجه روسیه به اظهارات اخیر «جوزف بورل» مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا درباره جنگ اوکراین واکنش نشان داد.

زاخارووا در کانال خود در پیام‌رسان تلگرام، اظهارات بورل را به منزله یک اعتراف بزرگ و راه حلی کامل برای تحقق صلح دانست.

زاخارووا اعلام کرد: این یک اعتراف بزرگ است! راه کامل صلح به شما ارایه می‌شود؛ توقف کمک‌های تسلیحاتی غرب به نظام کی‌یف.

گفتنی است روز گذشته «جوزف بورل» مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در سخنانی اعلام کرد: بدون تامین سلاح برای کی‌یف از سوی غرب، درگیری در اوکراین طی ۲ هفته پایان خواهد یافت.

بورل افزود: موجودیت اوکراین به ما وابسته است. من چگونگی پایان جنگ اوکراین را می‌دانم. می‌توان آن را تنها با توقف کمک‌ها طی ۲ هفته عملی کرد.

مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا ادامه داد: اگر کمک‌های تسلیحاتی متوقف شود، اوکراین نخواهد توانست مقاومت کند و ناچار می‌شود تسلیم شود. در این صورت جنگ پایان خواهد یافت.

کد خبر 6096145

دیگر خبرها

  • زاخارووا: اظهارات بورل یک اعتراف بزرگ و راه تحقق صلح است
  • نطنز آماده پذیرایی از گردشگران در ایام گل و گلاب شد
  • حسینی: دولت سیزدهم به تقابل میدان و دیپلماسی اعتقادی ندارد
  • رئیسی: حفاظت از محیط‌زیست باید مردمی شود
  • لزوم بهره‌گیری از فناوری‌ و دستاورد‌های دانش‌بنیان در حفاظت محیط زیست
  • امنیت و اقتدار کشور مرهون خون پاک شهدا است
  • وقتی «فرهنگ» در میدان «دیپلماسی» قد عَلَم می‌کند
  • عباسی: تضارب آرا در مجلس، طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است / وحدت در حل مشکلات و اقتدار نظام اولویت اصلی + فیلم
  • عباسی: : تضارب آرا در مجلس امری طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است/ وحدت در حل مشکلات مردم و اقتدار نظام اولویت اصلی مجلس است + فیلم
  • بورل: آواره شدن بیش از یک میلیون نفر در رفح ویرانگر خواهد بود