Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان رامسر گفت: منابع طبیعی و نهادهای دیگر از ساخت و سازهای غیر مجاز جلوگیری کنند تا شاهد تجاوز به کوه، جنگل و جرائم محیط زیستی نباشیم. احمد جعفرسعیدی بمناسبت هفته قوه قضاییه در گفت و گو با خبرنگار بلاغ، اظهار کرد: در سال ۹۷ در حوزه قضایی 19 هزار و 402 پرونده وارد شد که 19 هزار و 604 پرونده خروجی داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در دادگاه 8 هزار و 979 پرونده وارد شد که 8 هزار و 975  پرونده خروجی و در دادسرا 9 هزار و 205 پرونده ورودی که 9 هزار و 323 پرونده خروجی داشتیم.

دادستان رامسر تصریح کرد: در سه ماهه نخست سال جاری در حوزه قضایی 4 هزار  و 768 پرونده وارد شد که 4 هزار و 667  پرونده خروجی و در دادگاه 2 هزار و 225 پرونده وارد شد که 2 هزار و 42 پرونده خروجی و در دادسرا 2 هزار و 279 پرونده وارد شد که 2 هزار و 353 پرونده خروجی داشتیم.

وی خاطرنشان کرد: بدون مشارکت مردم در پیشگیری از جرم موفق نیستیم و نیاز به گزارشات مردمی داریم تا با امر به معروف و نهی از منکر از ناهنجاری پیشگیری کنیم.

جعفر سعیدی گفت: مردم با حضور به دفتر دادستان و ورود به سامانه سجام باثبت نام  گزارشات مستند را به ما ارسال کنند.

وی درباره آسیب های فضای مجازی تصریح کرد: فضای مجازی بدلیل ارزان بودن، ناشناختگی حجب و حیای کمتر  بستر مناسبی برای ارتکاب جرم است و خانواده ها بر کنترل فرزندان کوشا باشند.

دادستان رامسر با تشکر از اقدام بموقع دستگاه های اجرایی گفت: منابع طبیعی و نهادهای دیگر  از ساخت و سازهای غیر مجاز جلوگیری کنند تا شاهد تجاوز به کوه، جنگل و جرائم محیط زیستی نباشیم.

جعفر سعیدی افزود: مردم برای پیشگیری از سرقت خودرو و وقوع جرم با نصب دزدگیر خودرو از سرقت پیشگیری کنند.

وی آمار بیشترین جرائم در رامسر را جرائم علیه شخصیت معنوی شامل توهین، تهدید، افترا و نشر اکاذیب عنوان کرد.

دادستان رامسر گفت: 11 متهم به قتل عمدی در حوزه قضایی داریم که بیشتر آنها ناشی از عصبانیت بوده است و مردم باید با توجه به  گرانی آستانه صبر را گسترش داده تا سبب هیجانات کاذب نشود.

انتهای پیام/

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۲۲۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکمل‌های ورزشی فقط باید در داروخانه‌ها عرضه شود

رامش مهرآیین اظهار کرد: مصرف مکمل های ورزشی و داروهای تزریقی در بین مردان بسیار بیشتر از بانوان است و در بین پسرهای دبیرستانی که خیلی زود می خواهند به شکل و فرم بدنی مورد نظر خود برسند نیز مصرف بالایی دارد.

وی افزود: بعد از آنکه یک ورزشکار از سلامت کامل بدن خود توسط پزشک مطلع شد، تحت نظر متخصص تغذیه یا پزشک، متناسب با رژیم غذایی خود می تواند از مکمل های مجاز ورزشی از جمله انواع پروتئین ها، آمینو اسیدها، اسیدهای چرب مفید، کراتین و انواع کربوهیدرات ها استفاه کند.

مهرآیین با بیان اینکه مکمل های غیرمجاز شامل هر نوع فرآورده غیرمجاز در بدنسازی است که عوارض بسیار شدیدی برای کبد هم دارد، گفت: متاسفانه برخی مربی ها در باشگاه های ورزشی بدون داشتن اطلاع از عوارض دارویی، مشاوره های پزشکی در خصوص نحوه مصرف مکمل و تغذیه ارایه می دهند که این مساله می تواند برای ورزشکاران بسیار خطرآفرین باشد.

به گفته این مسئول، بازدید از باشگاه های ورزشی در خصوص جلوگیری از فروش مکمل های ورزشی در استان بی فایده است، چرا که مشاهده شده برخی مربیان ورزشی این مکمل ها را در خیابان و یا در خودروی شخصی خود به افراد ارایه می دهند.

وی ادامه داد: مصرف دارویی مکمل ها در مردان می تواند عوارضی از جمله ناتوانی جنسی، ناباروری، بزرگ شدن سینه و در زنان نیز رشد موهای زائد، ضخیم شدن صدا، پوست چرب و در دوران بلوغ نیز توقف رشد قدی، تیرگی پوست و رشد غیر طبیعی مو را برجای بگذارد.

مهرآیین اضافه کرد: همچنین مصرف مکمل های غیرمجاز نیز اختلال در عملکرد کبد، افزایس آنزیم های کبدی و سرطان را در بر می گیرد و توصیه می کنیم ورزشکارانی که مکمل های غیرمجاز مصرف می کنند هر ۲ ماه آنزیم های کبدی خود را اندازه گیری کنند.

کارشناس نظارت بر فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل معاونت غذا و دارو قزوین خاطرنشان کرد: این ضرورت وجود دارد که سطح اطلاعات مردم در خصوص مصرف مکمل های هورمونی باید افزایش یابد و کلاس های آموزشی در این خصوص برای سنین مختلف باید برگزار شود، چرا که مصرف مکمل های ورزشی غیرمجاز توسط شخصی که بیماری زمینه ای دارد، می تواند به تشدید بیماری و یا حتی مرگ وی منجر شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • استقرار ۱۸ تیم اطفای حریق در مناطق حفاظت شده کرمانشاه
  • جلوگیری از هدر رفت آب با مسدود کردن یکی از دهنه های خروجی در تالاب بامدژ
  • رفع تصرف بیش از ۲ هزار هکتار اراضی ملی و منابع طبیعی در آذربایجان‌غربی
  • جلوگیری از تخریب اراضی ملی در بم
  • اصلاح قوانین اسلحه و مهمات برای جلوگیری از وقوع جرم است
  • مکمل‌های ورزشی فقط باید در داروخانه‌ها عرضه شود
  • از ساخت و ساز ساختمان ناایمن در کرمانشاه جلوگیری شد
  • مقابله با ساخت و سازهای غیراصولی و ناایمن در کرمانشاه
  • مستقر شدن بالگرد در لرستان برای جلوگیری از آتش‌سوزی احتمالی ضروری است
  • حق‌آبۀ لرستان فدای بازی‌ سیاسی شد/ کشاورزان ‌مهاجرت کرده‌اند