Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@17:28:24 GMT

فروش داروهای ضد چین و چروک تقلبی در تلگرام

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۲۳۰۶۱

فروش داروهای ضد چین و چروک تقلبی در تلگرام

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ از شناسایی و کشف پرونده با موضوع سوء استفاده از اختراع پزشک داروساز برای عرضه داروهای تقلبی در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ تورج کاظمی، گفت: چندی پیش یک دکتر داروساز با طرح شکایتی در پلیس فتا تهران بیان داشت که از مخترعان داروهای ضد جوش و چین و چروک صورت هستم و حتی داروی خود را نیز به ثبت ملی رسانده ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: شاکی مدعی بود فردی ناشناس در محیط شبکه اجتماعی تلگرام با سو استفاده از عنوان و اعتبار او، اقدام به فروش داروهای ضد جوش، چین و چروک جعلی و تقلبی می کند در حالیکه این کار متهم نه تنها برای افراد متقاضی مضر است بلکه باعث بروز اتفاقات ناگواری در سلامت و بهداشت افراد و جامعه خواهد شد.

بیشتر بخوانید مدیر «فن پیج» بازیگر معروف بازداشت شد کلاهبرداری اینستاگرامی در پوشش فروش کالاهای بهداشتی

این مقام انتظامی در ادامه افزود: با توجه به حساسیت موضوع و ممانعت از فروش بیشتر داروهای جعلی برای کاهش آسیب های حاصل از عوارض ناشی مصرف آنها، موضوع در دستور کار پلیس فتا تهران قرار گرفت و با بررسی صفحه اجتماعی متهم، تحقیقات پلیس برای شناسایی او آغاز شد.

وی ادامه داد: ابتدای امر تحقیقات مشخص کرد که شماره همراه و حساب بانکی که متهم با آن در این زمینه فعالیت می کند متعلق به خانمی ساکن تهران هست که ماموران مخفیگاه این خانم را شناسایی کردند و سریعاً برای انجام اقدامات لازم به محل اعزام شدند. اما در محل معلوم شد، مظنون چندی پیش به مکان نامعلومی رفته است.

وی افزود: در مرحله بعدی سرنخ جدیدی به دست آمد و افسران زبده پلیس فتا تهران دریافتند که متهم در محدوده میدان انقلاب، خیابان کارگر به فعالیت های مجرمانه خود ادامه می دهد که طی تحقیقات نامحسوس پلیسی، ماموران دریافتند، متهم برای مخفی کردن خود اقدام به این نقل مکان کرده است.

سرهنگ کاظمی گفت: عجیب تر آنکه منزل متعلق به آقایی با هویت معلوم بود و ادامه تحقیقات مشخص کرد این آقا برای گم کردن هر گونه ردی از خود، با مشخصات همسرش اقدام به فروش داروهای جعلی و با کیفیت پایین با نام و برند داروی اختراعی شاکی در شبکه های اجتماعی کرده است.

این مقام انتظامی در ادامه گفت: همچنین مشخص شد همسر این آقا قبلاً از کارکنان داروخانه شاکی بوده است و در امر توزیع و فروش محصولات شاکی فعالیت داشته است اما مدتی بعد همکاری اش با شاکی را قطع می کند.

رئیس فتا در ادامه گفت: ماموران طی هماهنگی های قضائی و در یک عملیات غافلگیرانه، متهم را در منزل اش شناسایی و به مقر پلیس فتا تهران انتقال دادند که دراین خصوص متهم بیان نمود برای کسب درآمد عالی، با نام و اعتبار این پزشک اقدام به فروش داروهای بی کیفیت کردم و ابداً باور نداشتم که به این سادگی ها دست پلیس به من خواهد رسید.

بنابراین گزارش، متهم با تشکیل پرونده ای به مقام محترم قضائی معرفی شد.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: وعده های روحانی بازار سکه و ارز پهپاد آمریکایی لیگ ملت های والیبال اخبار حوادث تلگرام دارو داروهای تقلبی کلاهبرداری اینترنتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۲۳۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان زندگی مخفیانه بوکسور قاتل در پاسداران

بوکسور جوانی که در ساوجبلاغ مرتکب قتل و به تهران فرار کرده بود، توسط کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ دستگیر شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، چندی قبل، وقوع قتل مرد جوانی در یک نزاع دسته جمعی در ساوجبلاغ به مرکزفوریت‌های پلیسی 110، گزارش داده شد که با اعلام این خبر تیم بررسی صحنه جرم تحقیقات مقدماتی را آغاز کردند.

تیم جنایی با جسد مرد جوانی مواجه شدند که با هدف ضربات چاقو به قتل رسیده بود؛ بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد قاتل که بوکسور بوده به همراه برادرش در این نزاع شرکت کرده و پس از ارتکاب جنایت قبل از سر رسیدن پلیس راهی تهران شده است.

بدین ترتیب تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ وارد عمل شدند و تجزیه و تحلیل‌های اطلاعاتی را شروع کردند که در این شاخه از تحقیقات مشخص شد متهم در خانه یکی از اقوام خود واقع در محله پاسداران ساکن است.

قتل تکان‌دهنده مادر و پسر جوان با آتش‌سوزی عمدی مرد نقاش

اوایل اردیبهشت‌ماه امسال،کارآگاهان به دنبال دریافت این اطلاعات مهم، راهی مخفیگاه متهم شدند و پس از تعقیب و مراقبت‌های نامحسوس مرد بوکسور را به اتهام مباشرت در قتل عمدی طی یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

مرد جنایتکار پس از انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی خیلی زود هدف تحقیق قرار گرفت و صراحتا به قتل در نزاع‌دسته جمعی اعتراف کرد.

بنا بر گزارش تسنیم، متهم برای روشن شدن زوایای پنهان این جنایت و سیرمراحل قانونی پرونده به دادسرای ساوجبلاغ اعزام شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شرور قمه‌کش در میدان انقلاب بازداشت شد
  • کشف ۵۰۰ میلیون ریال چک‌پول تقلبی در ایوان
  • دستگیری شروری که در BRT مردم را با زنجیر کتک می‌زد | تنها اظهارات او را ببینید! | فیلم
  • قتل مادر با دمبل به دلیل اعتراض به به‌هم ریختن خانه
  • شگرد عجیب سرقت در مترو
  • تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد
  • پایان زندگی مخفیانه بوکسور قاتل در پاسداران
  • عامل فروش تجهیزات پیشرفته تقلب آزمون سراسری در دام پلیس
  • عامل فروش تجهیزات پیشرفته تقلب کنکور در دام پلیس کهگیلویه
  • ۲ متهم به قتل در آمل دستگیر و به زندان معرفی شدند