Web Analytics Made Easy - Statcounter

پالنسیا فوتبالش را در فرانسه ادامه خواهد داد.

طرفداری - سرجی پالنسیا، مدافع بارسلونا با سن اتین فرانسه به توافق شخصی رسیده است.

به گزارش موندو دپورتیوو، پالنسیا که در سمت راست خط دفاعی بازی می‌کند و از محصولات لاماسیا محسوب می‌شود، پس از چند فصل حضور در تیم دوم بارسلونا، تابستان سال گذشته به طور قرضی راهی بوردو شد و در این تیم توانست عملکرد قابل قبولی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارسا علی رغم اینکه مشخص نیست سمدو در تیم بماند یا نه، برنامه‌ای برای حفظ پالنسیا ندارد و مایل است برای کسب درآمد، این بازیکن را این بار به صورت دائمی به فروش برساند.

حالا خبر رسیده این مدافع 23 ساله و اسپانیایی با سن اتین فرانسه به توافق شخصی رسیده است. تیمی که فصل گذشته در لوشامپیونه چهارم شد و امسال می‌تواند در لیگ اروپا شرکت کند. پالنسیا حالا منتظر توافق سن اتین با بارسلونا است تا انتقالش به این تیم قطعی شود. چند روز پیش آرتورو کانالس، ایجنت پالنسیا با مدیران بارسا ملاقات کرد و احتمالا این پیشنهاد را به اطلاع باشگاه رسانده است. بارسا در ابتدا خواهان 10 میلیون یورو برای فروش پالنسیا شده بود اما اکنون احتمالا با رقم کمتری هم با جدایی این بازیکن موافقت خواهد کرد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۲۳۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پس از ژاپن، کره جنوبی هم خواهان پیوستن به پیمان امنیتی «آکوس» است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ساوث‌چاینامورنینگ، تنها چند هفته پس از گفت‌وگوهای رسمی درباره ورود ژاپن به پیمان «آکوس»، «شین وون سیک،» وزیر دفاع کره جنوبی امروز چهارشنبه اعلام کرد سئول درباره پیوستن به بخشی از این پیمان امنیتی مذاکرات را آغاز کرده است.

پیمان آکوس یک پیمان دفاعی دو مرحله‌ای است که در سال ۲۰۲۱ بین آمریکا، انگلیس و استرالیا به عنوان بخشی از تلاش‌ها برای عقب راندن از نفوذ فزاینده چین در منطقه آسیا و اقیانوسیه شکل گرفت.

در حالی که اولین مرحله برای ارائه فناوری زیردریایی هسته‌ای استرالیا به سه هسته اصلی محدود می‌شود، سه کشور عضو احتمال پیوستن سایر کشورها به مرحله دوم یا «ستون ۲» را افزایش داده‌اند که هدف آن اشتراک‌گذاری سایر فناوری‌های نظامی از جمله محاسبات کوانتومی و موشک‌های مافوق صوت است.

وزیر دفاع کره جنوبی در نشست مطبوعاتی پس از نشست وزرای خارجه و دفاع استرالیا و کره جنوبی در ملبورن گفت کره جنوبی می‌تواند با قابلیت‌های دفاعی، علمی و فناوری خود به مرحله دوم آکوس کمک کند.

وی دراین‌باره گفت: در جلسه امروز ما همچنین در مورد امکان مشارکت با مرحله آکوس بحث کردیم. ما از فعالیت های مرحله دوم آکوس حمایت می کنیم و از اینکه اعضا کره جنوبی را به عنوان شریک در نظر می گیرند، استقبال می کنیم.

کد خبر 6093972

دیگر خبرها

  • برچیدن کمپ‌های پناهجویان در آستانه بازی‌های المپیک پاریس
  • هاینر: رانگنیک انتخاب خوبی برای بایرن مونیخ است
  • پس از ژاپن، کره جنوبی هم خواهان پیوستن به پیمان امنیتی «آکوس» است
  • وزیر خارجه فرانسه به قاهره می‌رود 
  • رالف رانگنیک و دادن جواب بله به بایرن مونیخ؛ در آستانه توافق نهایی
  • بوفون: دو بار تا آستانه پیوستن به رم رفتم
  • پیوستن دانشگاه سوربن به جنبش ضدصهیونیستی 
  • تحلیلگر اسرائیلی:زمان آن رسیده تا این جنگ متوقف شود/ دیوان کیفری در حال آماده شدن برای صدور حکم بازداشت نتانیاهو/ یدیعوت آحارانوت: این نتانیاهو است که توافق مبادله اسرا را به تاخیر می‌اندازد+ عکس و فیلم
  • سرجی روبرتو: تا پای مرگ در کنار ژاوی هستیم؛ می‌دانستیم او بهترین گزینه برای بارسلوناست
  • پائو کوبارسی در آستانه تمدید قرارداد با بارسلونا