Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@08:15:02 GMT

مهریه با پول‌های تقلبی

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۲۳۷۴۴

مهریه با پول‌های تقلبی

مردی که قصد داشت ۱۶ میلیون تومان تراول چک جعلی را به جای مهریه همسرش پرداخت کرده و رضایتش را در دادگاه خانواده اخذ کند، دستگیر شد.

به گزارش ایسنا، ظهر روز چهارشنبه هفته گذشته ماموران گشت کلانتری از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 در جریان خبری مبنی بر حمل پول تقلبی توسط مردی  در دادگاه خانواده یک تهران در میدان عدالت ولنجک قرار گرفته و برای رسیدگی به موضوع وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با حضور ماموران در محل و آغاز تحقیقات زنی ۲۷ ساله به آنان مراجعه کرد و گفت: شوهر ۳۳ ساله اش که در حال طی کردن مراحل طلاق با اوست امروز برای پرداخت معوقه مهریه‌ ام به این دادگاه آمد. او ساکی به همراه دارد که تراول‌ های زیادی در آن موجود است، اما چون هیچوقت آنقدر پول همراه نداشته است گمان میکنم که جعلی است و از شما می خواهم آن را بررسی کنید.

 دقایقی بعد که همسر این زن به جلوی در دادگاه آمد، ماموران ساک وی را  مورد بررسی قرار دادند که مشخص شد شک زن درست بوده و ۳۲۰ عدد تراول ۵۰ هزار تومانی که در آن بوده تماما جعلی است.
در همین راستا متهم دستگیر و به کلانتری ولنجک منتقل شد و در آنجا اعتراف کرد تراول‌ ها را یکی از دوستانش گرفته است. شناسایی و دستگیری وی در دستور کار پلیس قرار گرفته است.
مرکز اطلاع رسانی پلیس پیشگیری تهران بزرگ با تایید این خبر اعلام کرد که برای متهم پرونده ای تشکیل شده و وی برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مهريه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۲۳۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ نفر حین فروش دینار تقلبی در مراغه دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ توحید فارسی روز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: تعقیب این متهمان پس دریافت خبری مبنی بر فعالیت افرادی در زمینه معامله پول‌های تقلبی در دستور کار مأموران کلانتری ۱۲ قرار گرفت.

وی اضافه کرد: مأموران با کار اطلاعاتی و شگردهای خاص پلیسی محل مورد نظر را شناسایی، و پس از هماهنگی قضائی در یک عملیات منسجم ۲ نفر را حین معامله دینارهای تقلبی دستگیر کردند.

به گفته سرهنگ فارسی در بازرسی از متهمان و محل مورد نظر مقدار ۳۶۰ هزار دینار تقلبی نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی مراغه تاکید کرد: شهروندان ارزهای خارجی مورد نیاز خود را از صرافی‌های رسمی و معتبر خریداری کنند تا مورد سوء‌استفاده سودجویان و کلاهبرداران قرار نگیرند.

کد خبر 6088634

دیگر خبرها

  • ایسنا: تکذیب خبر فعال شدن سامانه دهک ریاست جمهوری
  • تکذیب خبر فعال شدن سامانه دهک ریاست جمهوری
  • (ویدئو) درخشش خیره کننده مهدی قایدی در امارات؛ بی‌توجهی آقای فوتبالیست به مهریه میلیاردی
  • کلاهبرداری با ترفند رسیدساز جعلی
  • ببینید | درخشش خیره کننده مهدی قائدی در امارات؛ بی‌توجهی آقای فوتبالیست به مهریه میلیاردی
  • آب قنات؛ مهریه زنان طرشتی | ۵ قنات باغ‌های روستا را سیراب می‌کرد
  • مهاجرت با ویزای جعلی
  • ۲ نفر حین فروش دینار تقلبی در مراغه دستگیر شدند
  • کشف ۳۶۰ هزار دینار تقلبی در مراغه
  • قانون مهریه 2 الی 3 سال است که معطل مانده/ نماینده مجلس: منتظر هستیم؛ فعلا دست هیئت رئیسه است