Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-30@08:06:04 GMT

داماد عصبانی، برادر همسر خود را به قتل رساند

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۲۳۸۲۱

ساعت 24- دامادی که در جشن تولد خود پس از رجزخوانی برادر خانمش او را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود، دستگیر شد.

دامادی که در جشن تولد خود پس از رجزخوانی برادر خانمش او را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود، دستگیر شد.

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت در این خصوص گفت: حدود ساعت ۲۱ مورخ ۶ تیر ۹۸ یک مورد نزاع در محله نبرد به پلیس ۱۱۰ اعلام شد که به سرعت ماموران کلانتری ۱۳۲ نبرد در محل اعلام خبر حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ محمد جلینی ادامه داد: با حضور ماموران در محل مشخص شد مردی حدوداً ۳۰ ساله توسط شوهر خواهرش با ضربات چاقو به قتل رسیده است.

وی تصریح کرد: بررسی‌های بیشتر نشان داد مقتول به همراه بستگان خود در مراسم جشن تولد شوهرخواهرش حضور پیدا کرده بودند.

سرهنگ جلینی ادامه داد: مقتول و شوهرخواهرش در مراسم، حین مصرف مشروبات الکلی، برای هم رجزخوانی کرده و این موضوع باعث ایجاد درگیری لفظی شدید بین آن‌ها شده بود.

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت خاطرنشان کرد: درگیری بین مقتول و شوهرخواهر وی تا مقابل در منزل متهم ادامه پیدا کرده که قاتل با برداشتن چاقو از آشپزخانه، سراغ برادرزنش رفته و او را با چند ضربه چاقو به شکم و قلبش به قتل رسانده بود.

وی افزود: متهم پس از وقوع قتل قصد فرار داشت که ماموران کلانتری ۱۳۲ نبرد با سرپرستی رئیس کلانتری در محل حاضر شده و وی را بازداشت کردند.

سرهنگ جلینی با اشاره به اخذ تست الکل از متهم پرونده و مثبت بودن این تست، گفت: متهم حدوداً ۳۵ سال سن دارد.

به گفته سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت، متهم هم‌اکنون با دستور مقام قضایی در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات از وی ادامه داد.

باشگاه خبرنگاران

منبع: ساعت24

کلیدواژه: داماد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۲۳۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاچاقچی با ۳۲ کارت سوخت در بم

سرهنگ عزت الله عبدلی نسب گفت: ماموران یگان امداد فرماندهی انتظامی بم در پی دریافت خبری مبنی بر فروش غیرمجاز سوخت از سوی یک متهم، با انجام اقدامات اطلاعاتی این فرد را شناسایی و وی را در نزدیکی یک پمپ بنزین دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی بم افزود: ماموران هنگام بازرسی از خودروی این متهم ۳۲ کارت سوخت نیز کشف و متوجه شدند یک پمپ نیز در جعبه این خودرو برای انتقال سوخت قاچاق به درون مشک تعبیه شده است.

سرهنگ عبدلی نسب با بیان اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد، تصریح کرد: پلیس با قاچاقچیان سوخت و عاملان تاراج ذخایر ملی کشور با جدیت برخورد می کند. 
میرزادی

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • دستگیری قاچاقچی با ۳۲ کارت سوخت در بم
  • دستگیری یک قاچاقچی با ٣٢ کارت سوخت در بم
  • عامل جنایت گاندی نمی‌دانست قاتل است | گفت و گو با متهم
  • تازه داماد ۲۰ ساله‌ای که بعد از تیرخلاص جیش‌الظلم زنده ماند
  • اعتراف مادر دیانا به قتل فجیع فرزندش / او را با چاقو کشتم و آتش زدم!
  • جزئیات دستگیری شرور قمه‌به‌دست خیابان انقلاب
  • عامل تیراندازی در کوار دستگیر شد
  • قتل مادر با دمبل به دلیل اعتراض به به‌هم ریختن خانه
  • بازداشت سرایدار خیانتکار یک مزون در شمال تهران
  • دستگیری عامل تیراندازی در گتوند