Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس ‌گفت: آل سعود، رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایت‌‌کار و آدمکش حیات انسانی ندارند‌. ۰۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۸ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند‌، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد باقر عبادی ظهر امروز در مراسم تشییع سه شهید گمنام در حوزه علمیه امیرالمومنین(ع) بیرجند با بیان اینکه بخش زیادی از رونق اقتصاد غربی‌ها از طریق چپاول و غارت ثروت دیگر ملت‌ها حاصل شده است اظهار داشت: برخی از انسان‌ها در ظاهر حیات انسانی دارند اما باطن انها به حیوانیت برمی‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در فرهنگ غرب هرچه می‌بینیم غارتگری و چپاول ملت‌ها‌ست بالاتر از حیات حیوانی و نباتی، حیات انسانی است که این به معنی دور بودن از رذائل اخلاقی است.

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان وخوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهدا از آنچه خداوند به آنها عنایت کرده ‌خوشحال و مسروراند بیان داشت: تفاوت انقلاب و مسیری که شهدا انتخاب کردند و با آن جان دادند، در همین فضائل اخلاقی است، شهدا زنده و حیات بخش اند و ما افتخار می‌کنیم خدمتگذار آنان باشیم.

تشییع 7 شهید گمنام دفاع مقدس در قم به روایت تصویرپیکرهای مطهر 8 شهید گمنام دوران دفاع مقدس در مازندران تشییع شدورود پیکر 3 شهید گمنام دفاع مقدس به خراسان جنوبی به روایت تصویر

عبادی با بیان اینکه غربی‌ها نه ایثار دارند، نه گذشت و نه شهادت و اگر اقتصادشان رونق دارد به خاطر این است که ملت‌های دیگر را چپاول می‌کنند افزود: غربی‌ها چون به دنبال رذائل اخلاقی هستند، از ایثار و شهادت خوششان نمی‌آید. فرهنگ غرب، فرهنگ مرده است، چراکه بالاترین جنایت را همین فرهنگ غرب انجام داده است.

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان وخوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: فرهنگ غرب، فرهنگ دروغ و عدم صداقت است و اینها خودشان ریشه همه تروریست‌ها‌ست

وی بیان داشت: آل سعود، اسرائیل و آمریکای جنایت‌‌کار و آدمکش، حیات انسانی ندارند و‌گرنه انسان که آدم نمی‌کشد، افزود: این مستکبران عالم حیوانات انسان نما هستند، هرچند به ظاهر حرکت دارند اما حیات انسانی در آنها نیست.

انتهای پیام/ش

R41348/P1377/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۲۴۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان بهداشت جهانی: حمله به رفح، فاجعه انسانی خواهد بود

رئیس سازمان بهداشت جهانی وابسته به سازمان ملل متحد نسبت به حمله زمینی احتمالی رژیم صهیونیستی به رفح، جایی که بیش از یک میلیون فلسطینی به آنجا پناه برده‌اند، ابراز نگرانی کرد و گفت چنین حمله‌ای «فاجعه انسانی» خواهد بود.

به گزارش ایسنا، نیروهای اشغالگر برای دویست و هشتمین روز متوالی با انجام ده‌ها حمله هوایی و توپخانه‌ای و کشتار خونین در نوار غزه به جنایت نسل‌کشی در این باریکه تحت محاصره ادامه می‌دهند.

«تدروس آدهانوم گبریسوس» رئیس سازمان بهداشت جهانی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «یک حمله تمام‌عیار به رفح، فاجعه انسانی به دنبال خواهد داشت. ما از اسرائیل می‌خواهیم پیشروی نکند.»

او در ادامه تاکید کرد: «ما از تمامی طرف‌ها می‌خواهیم نسبت به آتش‌بس و صلح بادوام تلاش کنند.»

این اظهارات رئیس سازمان بهداشت جهانی پس از آن اعلام شد که «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ادعا کرد: «چه درباره آتش‌بس و تبادل اسرا توافق کنیم و چه نکنیم، نیروهای ما برای ریشه‌کن کردن حماس وارد رفح خواهند شد.»

روزنامه آمریکایی وال‌استریت‌ژورنال هم امروز - چهارشنبه - به نقل از مقامات مصری نوشت رژیم صهیونیستی طرحی را به آنها ارائه کرده که مناطق متعددی را در شهر رفح در جنوب نوار غزه نشان می‌دهد که ارتش اشغالگر قصد دارد آنها را هدف قرار دهد و ادعا می‌کند که مبارزان جنبش مقاومت اسلامی (حماس) در تونل‌های داخل آنها پنهان شده‌اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمایت و همبستگی مردم پرتغال از غزه+ فیلم
  • تداوم خیزش جهانی ضداسرائیل / حمایت میلانی‌ها از فلسطین در هوای بارانی
  • تقدیر حماس از تصمیم کلمبیا در قطع کامل روابط با رژیم صهیونیستی
  • شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۵۶۸ نفر افزایش یافت
  • برجای ماندن ده‌ها شهید در جریان ۴ جنایت صهیونیست‌ها در غزه
  • رام‌الله: اگر حمایت آمریکا نبود نتانیاهو جرأت به چالش کشیدن قوانین بین‌المللی را نداشت
  • سازمان بهداشت جهانی: حمله به رفح، فاجعه انسانی خواهد بود
  • آمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۵۳۵ نفر افزایش یافت
  • ادامه حمایت دانشگاهیان سمنان از دانشجویان آمریکایی حامی غزه
  • جنایت‌ به وقت الشفا و ناصر؛ افزایش کشف گورهای دسته‌جمعی در غزه