Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@02:07:03 GMT

عطایی: معروف و غفور کامل‌تر شده‌اند

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۲۴۶۹۵

عطایی: معروف و غفور کامل‌تر شده‌اند

سرمربی تیم والیبال جوانان گفت: عملکرد تیم ملی جای دفاع دارد و بازیکنان ما مانند معروف و غفور نسبت به گذشته متحول شده و کامل‌تر شده‌اند.

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه این روزها همه نگاهها به تیم ملی والیبال بزرگسالان است، جوانان والیبال ایران هم خودشان را برای آوردگاه جهانی آماده می کنند. شاگردان بهروز عطایی که یک اردوی 10 روزه اروپایی را سپری کردند، آخرین هفته های تمرینی خود را در تهران سپری خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بهروز عطایی سرمربی تیم جوانان در تشریح آخرین وضعیت این تیم بعد از اردو به سایت فدراسیون والیبال گفت: 3 بازی در بلغارستان و 2 بازی در اسلوونی برگزار کردیم و در بازی اول در بلغارستان برابر تلفیقی از تیم الف و ب بلغارستان قرار گرفتیم که بازیکنان بزرگی مانند نیکولوف، یوسیفف، پنچف و دیگران حضور داشتند که فشار زیادی به تیم ما آمد. دو بازی با تیم بحرین داشتیم. بحرین در اندازه تیم ما نبود و توانستیم آن مسابقه در ست های بیشتری بازی کنیم. در اسلوونی نیز با منتخب ماریبور ابتدا بازی کردیم که این تیم را شکست دادیم و در بازی دوم برابر تیم ملی اسلوونی به میدان رفتیم و شکست خوردیم. بازی های قابل قبولی داشتیم و در بازی با بلغارستان و اسلوونی درس های زیادی گرفتیم و حالا در تمرینات برای حل مشکلات بیشتر کار می کنیم.


او در ادامه درباره میزان رضایت خود از وضعیت اردوی تیم ملی تصریح کرد: امکانات اردویی کاملا خوب بود و به خواسته هایی که داشتیم رسیدیم. وضعیت سالن مسابقه، تمرین و بدنسازی خوب بود و به خواسته های خود رسیدیم.


سرمربی تیم جوانان ایران در پاسخ به این سوال که چه زمانی تیم ایران به اوج آمادگی خواهد رسید، بیان کرد: هنوز با آمادگی کامل فاصله داریم و در برنامه ما این نبود که اکنون در اوج باشیم. ما 2 هفته دیگر به آمادگی کامل می‌رسیم. ما هنوز وزنه ها را سبک نکردیم و با وجود اینکه بازی کردیم، وزنه ها سبک نشدند. تمرینات به خوبی پیش می روند و آمادگی خوبی داریم اما هنوز برای مسابقات رسمی آماده نیستیم.


او در پایان درباره صعود و عملکرد خوب تیم ملی ایران در لیگ ملت ها گفت: عملکرد تیم ملی فوق العاده بوده است. در 4 هفته ابتدایی 10 برد کسب کردیم که سابقه نداشته است. عملکرد تیم ملی جای دفاع دارد و بازیکنان ما مانند معروف و غفور نسبت به گذشته متحول شده و کامل‌تر شده‌اند. هر دو بازیکن در گذشته بسیار خوب بودند اما حالا در سطح بالاتری هستند. عبادی پور، فیاضی، موسوی، حضرت پور و شفیعی و همه بازیکنان بسیار خوب بودند و این نشان می دهد تیم رشد داشته است. در بلغارستان نیز با برد شروع کردیم و صعود تیم نهایی شده است و ما باید برای بازی های شیکاگو آماده شویم تا روند خوب خود را در شیکاگو حفظ کنیم.

بهروز عطایی والیبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها بهروز عطایی والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۲۴۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| دانشجویان معترض ساختمان معروف دانشگاه کلمبیا را تسخیر کردند

دریافت 1 MB

سالن همیلتون ساختمان معروفی است که در جریان اعتراضات سال ۱۹۶۸ علیه جنگ ویتنام و همچنین اعتراضات علیه نظام آپارتاید آفریقای جنوبی در سال ۱۹۸۵ هم تسخیر شده بود.

دیگر خبرها

  • ۱۲ هزار و ۶۶۳ واحد مسکونی برای نوسازی در آذربایجان‌غربی ثبت شد
  • هواداران دورتموند و سردادن شعار تو هرگز تنها قدم نخواهی زد، سرود معروف هواداران لیورپول / فیلم
  • ده روسی: رم می‌تواند اولین تیمی باشد که بایرلورکوزن را شکست می‌دهد
  • ویدئو/ واکنش رئیس فدراسیون والیبال به غیبت موسوی و غفور در تیم ملی
  • تست فنی ۲۵ بازیکن مطرح برای بازی در لیگ کره جنوبی
  • اتفاقی تلخ برای والیبال ایران
  • جنایات اسرائیل صدای کمدین معروف آلمانی را هم درآورد + عکس و فیلم
  • پرونده معاون امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان شفاف‌سازی شود
  • فیلم| دانشجویان معترض ساختمان معروف دانشگاه کلمبیا را تسخیر کردند
  • حرف‌های چوپان ایرانی که می‌خواست شاه شود!