Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@21:17:46 GMT

شهدا پیرو و دست پرورده مکتب جعفری هستند

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۲۴۸۹۹

شهدا پیرو و دست پرورده مکتب جعفری هستند

امام جمعه شیروان در آیین استقبال از شهدای گمنام گفت: شهدا پیرو و دست پرورده مکتب جعفری هستند و در ردیف چهارهزار شاگرد امام صادق(ع) قرار دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیروان؛ حجت الاسلام حسین کوثری ظهر امروز شنبه در آیین استقبال از شهدای گمنام اظهار داشت: شهدا صادقیون واقعی هستند که راه صدساله را یک شبه پیمودند و به امام لبیک گفتند و در راه مودت عشق و شهادت سر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه شیروان با بیان اینکه امروز دین خدا مظلوم است، گفت: اسلام، حامی حقوق بشر است که امروز دشمن با سلاح بی دینی به جنگ با اسلام پرداخته است و پیام شهدا به مظلومین دین این است که به مردم خدمتگزاری کنید و آن را نعمت و عبادت بدانید.

 

حجت الاسلام کوثری افزود: امروز شرق و غرب نمی تواند ایران را به ذلت بکشاند چون ایران پیرو اسلام است و فقط آنچه می تواند عزت ایران را از بین ببرد گناه، معصیت، فساد، بی بند و باری و احتکار مایحتاج مردم است.

 

رییس شورای فرهنگ عمومی شیروان گفت: امروز حضور در صحنه، رعایت عفاف و حجاب، حمایت از دین، بصیرت، ولایتمداری، سرلوحه قراردادن ارباب رجوع، ایستادگی در مقابل تحریم ها، غیرت و  ازخودگذشتگی و  پیام شهدا است.

 

 

پایان پیام/641

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت شهادت امام صادق ع خطبه های نماز جمعه قوه قضائیه تشییع شهدای گمنام امام صادق ع شهید بهشتی نماز جمعه آمریکا خبرگزاری شبستان مراسم استقبال شیروان شهدای گمنام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۲۴۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الساندرو دل پیرو و انجام چالش انتخاب های دوگزینه ای فوتبالی / فیلم

الساندرو دل پیرو در چالش انتخاب های دوگزینه ای فوتبالی شرکت کرد.

دانلود (4.3MB)

دیگر خبرها

  • پیشرفت در کنترل نرخ بیکاری کشور/ تولید افزایش یافت
  • آیت‌الله رمضانی: دشمنان می‌خواهند شریعت اسلام را تعطیل کنند
  • الگوی مکتب دانشگاهی انقلاب اسلامی را استخراج کردیم
  • عملیات «وعده صادق» بخش کوچکی از توان نظامی ایران بود
  • آمریکایی‌ها انتظار این انتقام را نداشتند
  • برگزاری همایش حکمت مطهر در مراغه
  • چهره‌های ورزشی که در ایران مسلمان شدند
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روحانی در مدرسه علمیه رضویه قم
  • الساندرو دل پیرو و انجام چالش انتخاب های دوگزینه ای فوتبالی / فیلم
  • جمهوری اسلامی ایران؛ پرچمدار تقریب/ مسئله فلسطین اولویت اول جهان اسلام است