Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون فوتبال امیدوار است که با رفع مشکلات مالیاتی حساب این فدراسیون و سازمان لیگ در هفته جاری باز شود. ۰۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۱ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حساب‌های بانکی فدراسیون فوتبال  و سازمان لیگ به دلیل مشکلات مالیاتی در هفته گذشته مسدود شد. پس از این اتفاق رایزنی‌های زیادی از سوی مسئولان این دو نهاد انجام شد تا حساب‌های بانکی باز شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این چند روز مهدی تاج با مقامات مسئول در این باره رایزنی‌ کرده و فدراسیون فوتبال امیدوار است که پس از رفع مشکل، حساب‌های بانکی این دو نهاد باز شوند.

فدراسیون فوتبال: منبع اطلاع‌رسانی اخبار تیم‌های ملی ما هستیم

 

انتهای پیام/ 

R39383/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فدراسیون فوتبال ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال ایران فدراسیون فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۲۴۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام رای کمیته استیناف درباره پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته استیناف فدراسیون فوتبال رأی خود را درباره باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که به شرح زیر است.

در خصوص استیناف باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران نسبت به رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم به توقف رسیدگی در خصوص شکایت باشگاه پرسپولیس تهران علیه باشگاه آلومینیوم اراک مبنی بر عدم برقراری نظم در بازی مورخ ۲۶ بهمن ماه ۱۴۰۲ و همچنین رد شکایت باشگاه تجدیدنظرخواه نسبت به عملکرد داور مسابقه صادر گردیده است با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رأی صادره، ایراد و اعتراض مؤثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید به عمل نیامده، مستنداً به ماده ۱۰۶ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، عیناً تأیید و اعلام می‌گردد. رأی صادره قطعی است.

کد خبر 6095279

دیگر خبرها

  • تغییر زمان حضور ویسی در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • اعلام رای کمیته استیناف درباره پرسپولیس
  • نرخ سود بین بانکی تغییر کرد/ جزییات
  • نرخ بهره بین بانکی به ۲۳.۵ درصد رسید + جدول
  • ادامه روند کاهشی نرخ سود بین بانکی+جدول
  • انریکه: برای بازی برگشت روی کمک هواداران‌مان حساب می‌‌کنیم
  • فراخوان ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • ویسی به کمیته انضباطی احضار شد
  • وزارت بهداشت تا پایان اردیبهشت باید حساب‌های بانکی خود را مسدود کند
  • دستگیری کلاهبردار اینترنتی در چناران