Web Analytics Made Easy - Statcounter

کی روش تصمیم اخیر داوران را درک نمی‌کند.

طرفداری - کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی کلمبیا به انتقاد از فیفا و قوانین داوری جدیدش پرداخت.

به گزارش مارکا، در جریان بازی کلمبیا-شیلی در مرحله یک چهارم نهایی کوپا آمریکای 2019 که نهایتا با پیروزی مدافع عنوان قهرمانی در ضربات پنالتی همراه شد، کمک داوران اول و دوم حتی یک بار هم پرچمشان را به نشانه آفساید بالا نبردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته آنها این مسئله را قبل از بازی به دو تیم اعلام کرده بودند که بازی در صحنه‌های مشکوک به آفساید متوقف نخواهد شد. پیتانا و تیمش در رختکن هر دو تیم اعلام کردند که تا پایان اتفاقات هر صحنه از بازی، کمک داور پرچم نخواهد زد. همین اتفاق هم افتاد. 

کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی کلمبیا پس از بازی از این قانون و نحوه اعلام آن به دو تیم ابراز شگفتی کرد و گفت:

خدایگان فوتبال دیوانه شده‌اند! نمی‌توان یک آفساید را از فاصله 40 متری با دروازه نگرفت و اجازه داد بازی ادامه پیدا کند. ما نمی‌دانیم باید بازی را ادامه بدهیم یا نه. آنها قبل از بازی به ما گفتند قوانین را 15 دقیقه مانده به بازی عوض کرده‌اند! حال اگر یک مدافع تصمیم بگیرد در یکی از همین صحنه‌ها خطای منجر به اخراج انجام بدهد، تکلیف چیست؟ این حرف‌های من بهانه‌ای برای باخت تیمم نیست و مسئولیت این شکست تماما با من است.

چند نفر از اعضای تیم ملی شیلی هم به انتقاد از تصمیم داوران و فیفا در این زمینه پرداختند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۲۵۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظات دیوانه‌وار و عجیب در دنیای فوتبال / فیلم

لحظات دیوانه‌وار و عجیب در دنیای فوتبال / فیلم

دیگر خبرها

  • داور را دو روز قبل از مسابقه عزل کردند!‏
  • خاطره کمک‌داور دربی: با تیر پشت پایم را زدند!
  • علیرضا فغانی فینالیست آسیا را مشخص کرد!
  • فینالیست آسیا را فغانی تعیین کرد!
  • لحظات دیوانه‌وار و عجیب در دنیای فوتبال / فیلم
  • داوران بازی‌های جام حذفی مشخص شدند
  • سریال ادامه‌دار VAR؛ قسمت بیست‌وسوم
  • سریال VAR تمام شدنی نیست
  • صحنه جنجالی دربی لندن: چطور اخراج نشد! (عکس)
  • گفت و گوی جنجالی داوران ال‌کلاسیکو با VAR منتشر شد +ویدئو