Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیـوز،  رسول شجری رئیس اتحادیه کفش دست‌دوز  گفت: رکود شدیدی بر صنعت کفش دست‌دوز حاکم است و کمبود مواد اولیه این صنعت، تولید‌کنندگان  بخصوص تولید‌کنندگان کوچک را با مشکلات بسیاری مواجه کرده است. 

 

وی با بیان اینکه ارزی به درخواست‌های ثبت سفارش مواد اولیه مورد نیاز این صنعت تخصیص  نمی‌یابد، گفت: شرایط سخت تولید موجب تعطیلی تعدادی از واحدها شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن اینکه اگر همین وضعیت  تداوم یابد معلوم نیست چه تعداد واحد کوچک دیگر تعطیل شود. 

 

رئیس اتحادیه کفش دست دوز تهران با بیان اینکه وضعیت واحدهای تولیدی بزرگتر که نقدینگی بیشتری در اختیار دارند بهتر است، گفت: هزینه تامین مواد اولیه مثل چرم و چسب افزایش قابل ملاحظه‌ای یافته بطوری که قیمت تمام شده بسیار افزایش یافته است. 

 

شجری گفت: قیمت چرم نسبت به سال گذشته 30 درصد و نسبت به سال 96، صد درصد (100 درصد)  افزایش یافته است و همین موضوع موجب افزایش قیمت تمام شده کالا شده است. رئیس اتحادیه کفش دست دوز تهران با تاکید بر اینکه باید بحث‌های صادراتی جدی گرفته شود گفت: صنف کفش صنفی اشتغال‌زا است بنابراین باید مورد حمایت قرار گیرد تا حداقل شاغلین این بخش بیکار نشوند. 

 

وی با بیان اینکه سازمان امور مالیاتی و سازمان تامین اجتماعی باید مطالباتشان بر اساس وضعیت بازار باشد، گفت: دولت باید وضعیت کنونی اقتصاد را مدنظر قرار دهد و از تولید‌کنندگان کوچک حمایت کند. شجری بیان داشت: قدرت خرید مردم پایین آمده در حالی که قیمت تمام شده کالا افزایش یافته است و همین موضوع رکود شدیدی را به بازار حاکم کرده است. 

 

فارس

2025

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: تولیدکنندگان اقتصاد جام نیوز چرم کفش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۲۵۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا و سکه امروز 13 اردیبهشت 1403

به گزارش صدای ایران، امروز پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 قیمت طلا به شرح زیر است:

آخرین نرخ اونس طلا

هر اونس طلا، امروز به ۲,۳۱۹ (دو هزار و سیصد و نوزده) دلار رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۱.۵۵ درصدی داشته است.


آخرین نرخ گرم طلا ۱۸ عیار

قیمت طلا بالا رفت و هر گرم طلا ۱۸ عیار، امروز به ۳,۴۵۲,۲۰۰ (سه میلیون و چهارصد و پنجاه و دو هزار و دویست ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۲۳ درصدی داشته است.

آخرین نرخ مثقال طلا ۱۸ عیار

همچنین هر مثقال طلا ۱۸ عیار با افزایش ۰.۲۳ درصدی نسبت به روز قبل ، ۱۴,۹۵۴,۰۰۰ (چهارده میلیون و نهصد و پنجاه و چهار هزار) تومان معامله شد.


قیمت سکه امامی امروز

قیمت سکه امامی به ۴۱,۷۰۰,۰۰۰ (چهل و یک میلیون و هفتصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۴۷ درصدی داشته است.

قیمت نیم سکه امرو

نیم سکه، امروز به ۲۴,۲۰۰,۰۰۰ (بیست و چهار میلیون و دویست هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۸۲ درصدی داشته است.

قیمت ربع سکه امروز

همچنین ربع سکه با افزایش ۱.۲۹ درصدی نسبت به روز قبل ، ۱۵,۴۰۰,۰۰۰ (پانزده میلیون و چهارصد هزار) تومان معامله شد.

آخرین نرخ سکه گرمی

همچنین هر سکه گرمی با افزایش ۱.۳۶ درصدی نسبت به روز قبل ، ۷,۳۰۰,۰۰۰ (هفت میلیون و سیصد هزار) تومان معامله شد.

دیگر خبرها

  • قیمت طلا و سکه امروز 13 اردیبهشت 1403
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • کمبود کالا و افزایش قیمت در کمین بازار موبایل و لپ‌تاپ؟
  • فروش لاستیک های تاریخ گذشته به جای لاستیک دولتی؟ | واکنش انجمن صنعت تایر را ببینید
  • پازوکی :تولیدکنندگان خواستار افزایش قیمت لوازم خانگی هستند/ واردات لوازم خانگی همچنان ممنوع است
  • سقوط آزاد رمزارزها؛ افت ۱۸ درصدی قیمت بیت‌کوین در یک ماه
  • قیمت طلا، سکه و دلار در بازار چهارشنبه۱۲ اردیبهشت
  • تولید مسکن با اخذ مالیات از اراضی بایر و رها شده رونق می گیرد/ممانعت قیمت گذاری های کاذب مسکن در سکوهای آنلاین بازار مسکن
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳/ تداوم کاهش قیمت خودرو در بازار