Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@14:03:43 GMT

نوری: چند سال بود می‌خواستم با کمالوند کار کنم

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۲۵۴۲۵

نوری: چند سال بود می‌خواستم با کمالوند کار کنم

کاپیتان پارس جنوبی جم می‌گوید تیمش در لیگ نوزدهم حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت. ۰۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۳ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمد نوری در گفت‌وگو با روابط عمومی باشگاه پارس جنوبی، درباره تمدید قراردادش عنوان کرد: خوشحالم که یکسال دیگر در خدمت پارس جنوبی جم خواهم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من دو سال خوب در این تیم داشتم و امیدوارم در لیگ نوزدهم هم بتوانم مثمرثمر باشم.

وی ادامه داد: فراز کمالوند همیشه نسبت به من لطف داشته‌ است. از چند سال قبل همواره دوست داشتیم با هم کار کنیم که بنا به دلایلی قسمت نمی‌شد. با توجه به اینکه بازیکن پارس جنوبی بودم و رابطه خوبی نیز با مسئولان باشگاه و آقای رضاییان داشتم و آقای کمالوند نیز من را می‌خواست تصمیم گرفتم قراردادم را سفید امضا کنم و یکسال دیگر نیز در خدمت پارس جنوبی باشم. امیدوارم سال خوبی را در کنار یکدیگر پشت سر بگذاریم.

کاپیتان پارس جنوبی جم با اشاره به تغییرات متعدد در ترکیب این تیم گفت: اعتقادم بر این است که آقای کمالوند کارش را بلد است. او رزومه قابل دفاع و مشخصی دارد و علاوه بر صعود با 4 تیم به لیگ برتر با تیم‌های گسترش فولاد و نفت آبادان بهترین نتایج تاریخ را کسب کرده است. به هر حال وقتی یک مربی به تیمی می‌رود تفکرات خاص خودش را دارد و من شک ندارم با وجود تغییرات زیاد یکی از سال‌های خوب پارس جنوبی در لیگ برتر را خواهیم داشت. 

نوری اظهار داشت: جا دارد از آقای تارتار و کادرفنی ایشان تشکر کنم. یکسال و نیم در کنار این عزیزان بودم و زحمات زیادی برای پارس جنوبی کشیدند. برای آنها در تیم جدیدشان آرزوی موفقیت می‌کنم.

کاپیتان پارس جنوبی افزود: این روزها می‌بینم که هواداران پارس جنوبی نگران آینده تیم هستند. من به آنها اطمینان می‌دهم که تیم خوبی بسته و روانه مسابقات خواهد شد. هواداران نگران چیزی نباشند،‌ انشاالله همه با هم در راستای موفقیت گام برمی‌داریم.

نوری در پارس جنوبی ماندنی شد

 

انتهای پیام/ 

R39383/P/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط محمد نوری پارس جنوبی‌جم

منبع: تسنیم

کلیدواژه: محمد نوری پارس جنوبی جم محمد نوری پارس جنوبی جم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۲۵۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان مرحله سوم لیگ برتر آب‌های آرام

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مرحله سوم لیگ آب‌های آرام با حضور تیم‌های نوین البرز، پترو پالایش تجهیز سما، پارس جنوبی، عقاب نهاجا، بحر گستر پارس و نوین تهران در بخش بانوان برگزار شد.

در ادامه رقابت‌های مرحله سوم قایقرانان در مواد ۲۰۰ متر رقابت کردند و در پایان تیم بحر گستر پارس در صدر جدول باقی ماند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شجاعی: دخترم قبل از بازی قسمم داد که ببازیم!
  • پایان مرحله سوم لیگ برتر آب‌های آرام
  • آغاز تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی
  • حوزه انتخابیه پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز
  • ۳۰ درصد بازار سرمایه در اختیار صنعت پتروشیمی/ فاز ۱۴ پارس جنوبی تماماً ایرانی است
  • تجلیل از ۵۰۰۰ معلم شاغل و بازنشسته جنوب استان بوشهر
  • افزایش یک و نیم برابری کشت دانه روغنی در پارس آباد
  • تولید گاز در سکوی شماره ۲۳ پارس جنوبی در خلیج فارس
  • فوت پاکبان طرقبه ای بر اثر تصادف با پژو پارس
  • تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی آغاز شد