Web Analytics Made Easy - Statcounter

این دوربرگردان در ورودی بست شیخ طوسی حرم مطهر رضوی قرار دارد که از چند سال پیش به منظور تأمین امور امنیتی مسدود شده بود.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در حاشیه این مراسم به خبرنگاران گفت: دوربرگردان خیابان شیرازی با رعایت تمام مسائل و حساسیت‌های امنیتی به خاطر رفاه بیشتر زائرین بطور آزمایشی بازگشایی شده که اگر نتایج مطلوبی به همراه داشت سایر دوربرگردان‌ها نیز بازگشایی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصطفی خاکسار قهرودی افزود: از این پس زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی می‌توانند با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی خود را به نزدیک ترین مکان به حرم مطهر رضوی برسانند و از زیارت آسان بهره مند شوند.

وی اظهار داشت: چندی پیش حجت الاسلام والمسلمین مروی تولیت آستان قدس رضوی در بازدید از حریم حرم مطهر رضوی، با بررسی مشکلات ترافیک اطراف حرم، توقفگاه‌های خودرو، مسیرهای رفت و آمد زائران و ایستگاه‌های توقف اتوبوس و تاکسی، به منظور تسهیل خدمت رسانی به زائران و مجاوران بارگاه حضرت امام رضا (ع) و روان سازی ترافیک اطراف حرم مطهر رضوی دستور بازگشایی دوربرگردان‌ها را صادر کردند.

۷۴۸۹ / ‏‬ ۶۰۵۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کودکان خیابانی آستان قدس رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۲۵۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم صبحگاه یگان حفاظت حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار شد

        به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،   در این مراسم، مدیر عالی حرم مطهر رضوی ضمن گرامیداشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به نقش مهم و خطیر این یگان در حفاظت از حرم مطهر رضوی اشاره کرد.   آقای رضا خوراکیان همچنین از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان یگان حفاظت در انجام وظایف محوله قدردانی کرد و گفت: شما با هوشیاری و دلسوزی خود، امنیت و آرامش را برای زائران حرم مطهر رضوی به ارمغان آورده‌اید.   در ابتدای این مراسم سرهنگ صالح، فرمانده یگان حفاظت حرم مطهر رضوی ضمن خیر مقدم به ارائه گزارشی کوتاه از فعالیت های این یگان در حفاظت از حرم مطهر حضرت رضا(ع) پرداخت.   مراسم صبحگاه یگان حفاظت همزمان با سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با قرائت قرآن کریم، صلوات خاصه حضرت رضا(ع) و ادای احترام به آرمان های والای جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.

 

دیگر خبرها

  • بارش رحمت الهی در صحن و سرای پربرکت رضوی
  • حریق در آشپزخانه هتل در اطراف حرم مطهر رضوی
  • نوای دلنشین نقاره زنی در چهارشنبه زیارتی حرم مطهر رضوی
  • طرح نور در مجتمع های تجاری اطراف حرم رضوی اجرا می‌ شود
  • حذف «زوج و فرد» در طرح جدید ترافیک پایتخت؟
  • حذف زوج و فرد در طرح جدید ترافیک پایتخت
  • پذیرایی نجم‌الدین شریعتی از زائران در چایخانه حرم مطهر رضوی
  • هراز بازگشایی شد/ ترافیک در محور کندوان
  • ببینید | حضور نجم الدین شریعتی در چایخانه حضرت در حرم مطهر رضوی
  • مراسم صبحگاه یگان حفاظت حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار شد