Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-29@10:38:45 GMT

عقب‌نشینی ترامپ در جنگ تجاری پس از دیدار با شی

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۲۵۷۵۱

خرداد؛ دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا، پس از دیدار با رئیس‌جمهوری چین گفت به هوآوی اجازه خواهد داد که دوباره تکنولوژی آمریکایی را خریداری کند.

به گزارش خرداد؛ پس از دیدار رؤسای جمهور چین و آمریکا در حاشیه اجلاس جی ۲۰، به نظر می‌رسد مواضع ترامپ در مورد هوآوی نرم‌تر شده باشد. ترامپ گفت به هوآوی اجازه خواهد داد که دوباره تکنولوژی آمریکایی را خریداری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ترامپ گفت: شرکت‌های آمریکایی می‌توانند تجهیزات خود را به هوآوی بفروشند، مساله امنیت ملی خاصی وجود ندارد. شرکت‌های آمریکایی خیلی از این‌که نمی‌توانستند کالاهای خود را به هوآوی بفروشند خوشحال نبودند.

ترامپ گفت: ما در مورد هوآوی مذاکره کردیم، اما در مورد وضعیت و سرنوشت یکی از رؤسای این شرکت که در کانادا دستگیر شده مذاکره‌ای انجام نشد.

او ادامه داد: در مورد هوآوی ما می‌خواهیم که این مساله را تا پایان و رسیدن به توافق تجاری، حفظ کنیم. من به سادگی در دیدار با رئیس‌جمهور چین توافق کردم که به شرکت‌های آمریکایی اجازه دهم با این شرکت چینی تجارت داشته باشند.

ترامپ مساله هوآوی را بسیار پیچیده و علمی توصیف کرد.

برچسب ها: ترامپ ، شی

منبع: خرداد

کلیدواژه: ترامپ شی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۲۵۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشجویان خوزستانی ازاعتراض دانشجویی درآمریکا ضد صهیونیست

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز شنبه جمعی از دانشجویان و استادان دانشگاه شهید چمران اهواز با تجمع مقابل در این دانشگاه حمایت خود را از اعتراضات دانشجویان و استادان آزادی خواه آمریکایی ضد رژیم صهیونیستی در غزه اعلام کردند.

شرکت کنندگان در این تجمع با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل ضمن حمایت از دانشجویان و استادان معترض آمریکایی به جنایات اشغالگران، خواستار پایان جنایات صهیونیست‌ها در غزه شدند.

همچنین دانشجویان و دانشگاه شرکت کننده در این تجمع که پرچم‌های مقدس کشورمان، فلسطین و جبهه مقاومت را در داشت داشتند، خواستار رسیدگی به جنایات اشغالگران قدس از سوی مجامع بین‌المللی شدند.

کد خبر 6090239

دیگر خبرها

  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند
  • بازدید هیئت‌های تجاری قطر و ترکیه از دستاورد‌های صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی
  • واکنش وزیر صمت به ماجرای تولید نوکیای تقلبی در ایران
  • بررسی توسعه همکاری‌ها و مبادلات تجاری مرز پلدشت و نخجوان
  • معاون استاندار قم بر افزایش مبادلات تجاری با روسیه تاکید کرد
  • حمایت دانشجویان خوزستانی ازاعتراض دانشجویی درآمریکا ضد صهیونیست
  • اطلاعات پروژه جدید بهمن دیزل لو رفت!
  • مرد آمریکایی شرکت کننده در تظاهرات همبستگی با غزه مسلمان شد+ فیلم
  • رایزنی سئول و واشنگتن درباره تقسیم هزینه‌های حضور سربازان آمریکایی
  • عقب نشینی ناوهواپیمابر و یک ناوشکن آمریکایی از دریای سرخ