Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیکر شهید غلامرضا سلیمی به زودی در زادگاهش روستای سالم آباد بخش دلوار در آغوش پدر و مادر و فرزندی چشم انتظار آرام می گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس، پیکر شهید غلامرضا سلیمی به زودی در زادگاهش روستای سالم آباد بخش دلوار در آغوش پدر و مادر و فرزندی چشم انتظار آرام می گیرد.

غلامرضا سلیمی فرزند درویش در سال ۱۳۴۷ در روستای سالم آباد از توابع بخش ساحلی دلوار به دنیا آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در حالی که از ناحیه چشم جانباز بود در سال ۶۷ در تک دشمن در منطقه زبیدات جاویدالاثر شد و اکنون پس از ۳۱ سال پیکر پاکش در تفحص شناسایی و به آغوش خانواده بازگشته است، از شهید سلیمی یک دختر به یادگار مانده است.

پیکر شهید سلیمی در قالب تشییع ۱۵۰ حماسه آفرین سالهای دفاع مقدس امروز بر دوش مردم قدرشناس تهران تشییع و سپس برای تشییع و خاکسپاری به بوشهر منتقل می شود.

 

انتهای پیام/

 

 

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۲۵۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کبد بیمار یزدی نجات بخش جان هم‌وطنی دیگر شد

ایسنا/یزد با ایثار یک هموطن، ششمین اهدای عضو سال جاری در یزد رقم خورد.

دکتر «سید کاظم رضوی» معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در این باره تصریح کرد: این اقدام خداپسندانه با ایثار و فداکاری خانواده مصطفی سلطانی ۶۳ ساله که به علت ‌خونریزی مغزی، دچار مرگ مغزی شده بود در بیمارستان شهید دکتر رهنمون یزد به وقوع پیوست.

به گزارش ایسنا و به نقل از وبدا یزد، این مسئول عنوان کرد: کبد این ایثارگر حیات در بیمارستان ابوعلی سینای شیراز نجات بخش جان یک بیمار نیازمند شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • میزبانی دانشگاه قم از یک لاله‌ گمنام دفاع مقدس
  • گناوه میزبان شهید دوران دفاع مقدس خواهد بود
  • مشق ایثار در مدارس‌ استثنایی/ گزارش تسنیم را ببینید + فیلم
  • کبد بیمار یزدی نجات بخش جان هم‌وطنی دیگر شد
  • تشییع پیکر مطهر جانباز شهید سیلاوی در اهواز+فیلم
  • قلعه تاریخی روستای تاج آباد کهنه در آستانه تخریب + تصاویر
  • فارس میزبان پیکر مطهر شهید علاءالدین اسدپور می‌شود
  • هویت ۲ شهید دوران دفاع مقدس در البرز شناسایی شد
  • استان یزد میزبان لاله گمنام
  • محقق حوزه سلامت در خوی با بیش از ۶۰ مقاله بین‌المللی مجری طرح شهر سالم