Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-28@18:21:13 GMT

ظریف: ثابت قدم خواهیم ماند

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۲۶۰۰۴

ظریف: ثابت قدم خواهیم ماند

وزیر امورخارجه کشورمان در پیامی با بیان اینکه شورای امنیت هرگز حمله شیمیایی صدام به مردم ما را محکوم نکرد، تاکید کرد: ما آن زمان، ثابت قدم ماندیم؛ اکنون هم خواهیم ماند.

به گزارش مشرق، محمد جواد ظریف وزیر خارجه کشورمان در صفحه توییترخود نوشت: در ۲۸ ژوئن، ما سالگرد حمله دهشتناک شیمیایی به غیرنظامیان ایرانی در سردشت را گرامی می‌داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما هرگز فراموش نخواهیم کرد که دنیای غرب از صدام پشتیبانی و حتی وی را به تسلیحات شیمیایی مسلح کرد.

بیشتر بخوانید:

حمله شیمیایی به «سردشت» با بمب‌های مدعیان حقوق بشر

وی در ادامه مطلب خود با بیان اینکه شورای امنیت هرگز حمله شیمیایی صدام به مردم ما را محکوم نکرد، آورده است: ما آن زمان، ثابت قدم ماندیم؛ اکنون هم خواهیم ماند.

منبع: مشرق

کلیدواژه: وعده های روحانی بازار سکه و ارز پهپاد آمریکایی لیگ ملت های والیبال آمریکا توییتر حقوق بشر حمله شیمیایی رژیم صدام سردشت محمد جواد ظریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۲۶۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر اسرائیلی به نتانیاهو: به رفح حمله نکنی، کابینه‌ات ساقط می‌شود

اسموتریچ، وزیر دارایی اسرائیل از موافقان حمله به جنوب غزه، نتانیاهو را تهدید کرد و گفت: اگر تصمیم بگیرید، پرچم سفید بلند کنید و فرمان اشغال رفح (جنوب غزه) را که مأموریت نابودی حماس، بازگردانی امنیت ساکنان جنوب و شهروندان اسرائیل و همچنین بازگردانی تمام برادران ما و برادران ربوده‌شده ما به خانه‌هایشان است، لغو کنید، کابینه‌ای که آن را ریاست می‌کنید، دیگر حق وجود داشتن نخواهد داشت.

اخیراً در مصر به عنوان میانجی مذاکرات آتش‌بس غزه، پیشنهاد‌هایی برای تبادل اسرا، برقراری آتش‌بس و خروج کامل نیرو‌های اسرائیلی از غزه مطرح شده است که برخی وزرای اسرائیلی به‌شدت با آن مخالفت کرده‌اند.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • خط و نشان وزیر اسرائیلی برای نتانیاهو
  • وزیر اسرائیلی به نتانیاهو: به رفح حمله نکنی، کابینه‌ات ساقط می‌شود
  • حماسه‌سازی رزمندگان باعث ناکامی دشمن در جنگ تحمیلی شد
  • وزیر صمت: شرکت‌های ارزآور در اولویت تامین ارز هستند
  • آیا صدام حسین واقعا «دیوانه خاورمیانه» بود؟
  • آیا استفاده از تابه‌های نچسب را باید کنار گذاشت؟
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: می‌خواهیم فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» بسازیم
  • ظریف، همچون بند زدن برگ گل! | چینی‌بندزن! یه دل شکسته رو هم بند می‌زنی؟
  • الهندی: پاسخ ایران ثابت کرد اسرائیل قادربه حفاظت از خود نیست
  • وزیر دفاع روسیه: مسکو هرگز ناتو را تهدید نکرده است