Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون فوتبال به دنبال گرفتن حق باشگاه ها از فدراسیون جهانی فوتبال.

طرفداری- امیرمهدی علوی، سخنگوی فدراسیون فوتبال توضیحاتی درباره پاسخ فیفا به فدراسیون فوتبال ایران درباره پرداخت مطالبات باشگاه‌ها ارائه کرد.

به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، امیرمهدی علوی، سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره نامه اخیر دبیرکل فیفا به فدراسیون فوتبال گفت:

رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه تلاش ها برای دریافت مطالبات فدراسیون و باشگاه ها (پرسپولیس،استقلال و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..) از فدراسیون بین المللی فوتبال در کنگره اخیر فیفا هم مذکرات مفصلی با دبیرکل فیفا، مسئولین مالی و سایر مراجع مرتبط این نهاد بین المللی داشتند. این فرآیند در ماه های گذشته هم در قالب جلسات و هم در بعد مکاتبات متعدد ادامه داشته است.

وی ادامه داد:

ماحصل این فرآیند به نامه جدیدی از دبیرکل فیفا انجامید. در نامه اخیر خانم فاطما سامورا، دبیرکل فیفا به این نکته اشاره شده که فیفا به دنبال بررسی همه ظرفیت ها و راهکارها جهت پرداخت مطالبات فوتبال ایران است. وی عنوان کرده که به زودی فدراسیون فوتبال کشورمان را از نتیجه تلاش های فیفا مطلع خواهد کرد. در همین حال، دبیرکل فیفا در نامه خود عنوان کرده که موضوع پرداخت مطالبات فوتبال ایران از اولویت های اصلی فدراسیون جهانی است که این موضوع نشان می دهد فیفا قصد تعامل و همکاری با فدراسیون فوتبال و باشگاه های ایرانی را دارد.

علوی تصریح کرد:

استراتژی فدراسیون فوتبال در تلاش برای دریافت مطالبات این فدراسیون و همچنین باشگاه ها از فیفا با قدرت ادامه خواهد داشت. البته مطالبات فدراسیون‌ چندین برابر باشگاههاست و پرداخت مطالبات سرمربی تیم ملی و کادر تیم های ملی از همین محل پیش بینی شده است اما مسیر فدراسیون در جهت دریافت مطالبات باشگاه ها استوار خواهد بود. بر این اساس، امید داریم در نهایت فیفا با اتخاذ راهکاری مناسب، مطالبات باشگاههای ایرانی و همچنین فدراسیون فوتبال ایران را بپردازد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۲۶۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویارویی تیم ملی فوتبال روسیه با بلاروس در مینسک

تیم‌های ملی فوتبال روسیه و بلاروس دیدار دوستانه‌ای برابر هم برگزار خواهند کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سرویس رسانه‌ای فدراسیون فوتبال روسیه؛ دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال روسیه برابر بلاروس روز 7 ژوئن (18 خرداد) در ورزشگاه دینامو مینسک برگزار خواهد شد.

این بازی در رنکینگ فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) لحاظ خواهد شد. تیم‌های ملی روسیه و بلاروس در رنکینگ فیفا به ترتیب رتبه‌های 35 و 97 را در اختیار دارند.

حفظ گزینه خروج روسیه از یوفا

در فوریه 2022 فیفا و اتحادیه‌ فوتبال اروپا (یوفا) تیم‌های ملی و باشگاه‌های روسیه را از شرکت در مسابقات بین‌المللی به‌دلیل جنگ اوکراین به‌طور نامحدود محروم کردند. در مجموع پس از شروع تحریم‌ها، تیم ملی روسیه 12 بازی دوستانه (پنج برد، شش تساوی، یک شکست) انجام داد. شاگردان والری کارپین در آخرین دیدار خود در ماه مارس در مسکو تیم ملی صربستان را با نتیجه 4 بر صفر شکست دادند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • واکنش فدراسیون فوتبال به دستور وزیر ورزش؛نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها برگزار می‌شود
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش؛ برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها
  • واکنش وزیر ورزش و رییس فدراسیون به اتفاقات آزادی
  • پاسخ مرتضی‌علیزاده به منتقد «هفت»: سینما بر همه‌چیز مقدم است
  • نامه هشدار دهنده وزیر ورزش خطاب به تاج
  • اتفاقات ورزشگاه‌ها به کرامت بانوان خدشه وارد کرده است؛ ظرف یک هفته بررسی کنید و گزارش دهید
  • احتمال بازنگری قانون ممنوعیت مسابقات ملی در خارج از کشور
  • ۱۸ کرسی منطقه‌ای والیبال به ایران رسید/ دیدار تقوی با دبیرکل کمیته ملی المپیک عمان
  • رویارویی تیم ملی فوتبال روسیه با بلاروس در مینسک