Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-07@12:46:03 GMT

کلاه صدا و سیما بر سر شرکت‌کنندگان عصر جدید!

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۲۶۱۴۵

کلاه صدا و سیما بر سر شرکت‌کنندگان عصر جدید!

رویداد۲۴ پس از حواشی بسیار در مورد موهای بلند کارلوس پویول ستاره و کاپیتان پیشین بارسلونا و تیم ملی اسپانیا و حذف آن از برنامه عادل فردوسی پور سیما خط قرمز خود را بر مردانی کشید که موی بلند داشته اند. البته که سیما زیر بار خبر حذف پویول به دلیل موهایش نرفت و اعلام کرد عدم پخش آن به دلیل عدم رواج چنین برنامه هایی و جلوگیری از پرداخت هزینه های گزاف به خارجی‌ها دانست اما در همین یک سال و نیم مشخص شده است حقیقت رنگ دیگری داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از تمهید استفاده از دستکش‌های بلند برای خانم‌هایی که لاک ناخن داشته اند، سیما کلاهی را برای موهای بلند آقایان طراحی کرده است. دو شرکت کننده عصر جدید کلاه مشکی در تابستان با کت و شلوار پوشیده بودند و همه را به تعجب واداشتند.

برچسب ها: رویداد24 ، صدا و سیما ، شرکت‌کنندگان عصر جدید ، برنامه عصر جدید ، کارلوس پویول ، عادل فردوسی ، برنامه نود سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 صدا و سیما شرکت کنندگان عصر جدید برنامه عصر جدید کارلوس پویول عادل فردوسی برنامه نود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۲۶۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی برنامه‌سازی قرآنی در صدا و سیما از منظر هنری و علوم انسانی

به گزارش خبرنگار مهر، نشست واکاوی برنامه‌سازی قرآنی در صدا و سیما از منظر هنری، رسانه‌ای، قرآنی و علوم انسانی به همت دانشگاه سوره و با همکاری معاونت راهبردی سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود.

این نشست با حضور عبدالله بیچرانلو استاد دانشگاه و محقق علوم اجتماعی و نعمت الله سعیدی نویسنده و منتقد فرهنگی و مهدی زاده‌حسین سردبیر تلویزیونی محفل برگزار خواهد شد. همچنین دبیر علمی نشست محمدرضا وحیدزاده پژوهشگر رسانه است.

زمان برگزاری دوشنبه، ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۰:۰۰ الی ۱۲:۰۰ در محل خیابان آزادی، بین خوش و آذربایجان، نبش کامیاران، دانشگاه سوره، طبقه ۳ است.

علاقمندان می‌توانند از طریق اینجا به صورت مجازی در این نشست شرکت کنند.

کد خبر 6096884 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • نمایشگاه کتاب را در قاب سیما دنبال کنید
  • «برمودا» به اعتبار سیما و شبکه نسیم تبدیل شد/ ظرفیت ادامه فصل بعد
  • رئیس صداوسیما در پشت صحنه برنامه برمودا |‌ تصاویر
  • برنامه پخش زنده فوتبال امروز در شبکه‌های سیما
  • فصل‌های بعدی «برمودا» ساخته می‌شود
  • خبر‌هایی از اجرای برنامه های بسیج سازندگی در میامی
  • انجام بیش از ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع و مصرف‌کنندگان عمده
  • تولید کنندگان مبلمان فضای باز
  • «امتداد»، در راه شبکه چهار سیما
  • بررسی برنامه‌سازی قرآنی در صدا و سیما از منظر هنری و علوم انسانی