Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک منبع آگاه با بیان اینکه نتایج کمیسیون مشترک برجام که اخیرا در وین برگزار شد با خواسته‌های به حق ایران از برجام فاصله زیادی داشته

قدس آنلاین: به گفته یک منبع آگاه، با توجه به نتایج کمیسیون مشترک برجام، جمهوری اسلامی ایران قطعا به اقدامات خود مبنی بر کاهش تعهدات برجامی اش ادامه خواهد داد.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، یک منبع آگاه با بیان اینکه نتایج کمیسیون مشترک برجام که اخیرا در وین برگزار شد با خواسته‌های به حق ایران از برجام فاصله زیادی داشته و نتوانسته مطالبات ما را براورده سازد، تاکید کرد: تصمیم قطعی جمهوری اسلامی ایران این است که اقدامات خود در کاهش تعهدات برجامی اش را ادامه داده و در این مسیر در اولین اقدام به زودی از سقف ذخایر ۳۰۰ کیلو اورانیوم غنی شده عبور خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این منبع اگاه در عین حال گفت:: در صورت تحقق خواسته‌های برجامی ایران در حوزه بانکی و نفتی از سوی اروپا، کشورمان این آمادگی را دارد تا نسبت به اقدامات کاهشی خود در چارچوب مواد ۲۶ و ۳۶ برجام تجدید نظر کند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: کاهش تعهدات برجامی ایران منبع آگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۲۶۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاثیر مستقیم میکروپلاستیک‌ها بر تغییر هورمون و جنسیت جنین

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان حفاظت محیط زیست، علی کرمی فوق تخصص مهندسی ژنتیک در خصوص تأثیرات میکروپلاستیک‌ها در سلامتی انسان، بیان کرد: متأسفانه نتایج تحقیقات بیانگر وجود میکروپلاستیک‌ها در تمام بافت بدن انسان‌ها از جمله خون، کبد، کلیه، ادرار، دستگاه گوارش و از همه دردناک‌تر در جنین است و علاوه بر تأثیر در اختلالات هورمونی وارد یک عرصه بسیار خطرناکی همچون تغییر جنسیت، نازایی و تغییر هورمون‌ها شده‌اند.

وی ادامه داد: همچنین میکروپلاستیک‌ها در بروز سرطان‌ها، سندروم‌های متابولیک و اختلال در حوزه میکروبیوم معده اثرگذارند که تأثیرات جبران ناپذیری بر دستگاه گوارش و اختلال در تمام نواحی بدن دارند.

کرمی گفت: به واسطه استفاده گسترده کشاورزان از پلاستیک این میکروپلاستیک‌ها به چرخه غذایی وارد شده و باید اقدامات مؤثری در این خصوص صورت گیرد که در صورت عدم به‌کارگیری اقدامات لازم نسل آینده با بحران‌های همچون نازایی و انواع سرطان‌ها رو به رو خواهند شد.

وی با اشاره به ظرفیت صدا و سیما در راستای اطلاع رسانی گسترده، بیان کرد: رسانه‌ها به عنوان مرجع فرهنگ سازی و اشاعه خبر توانایی اطلاع رسانی برای تمامی اقشار به خصوص کشاورزان و همگام سازی مردم را جهت کاهش یا حذف پلاستیک را دارند.

کرمی با اشاره به اقدام مشترک سازمان حفاظت محیط زیست و چند نهاد دولتی و اقتصادی دیگر در خصوص کاهش مصرف کیسه‌های پلاستیکی تصریح کرد: این حرکت خوب و تأثیرگذار است اما باید ادامه دار باشد و به لحاظ قانونی دارای پشتوانه باشد تا بتوان به هدف کاهش مصرف کیسه‌های پلاستیکی نزدیک تر شد.

کد خبر 6094500

دیگر خبرها

  • نتایج کنکور تربیت معلم آخر اردیبهشت اعلام می‌شود/جدول دروس تغییر می‌کند
  • تاثیر مستقیم میکروپلاستیک‌ها بر تغییر هورمون و جنسیت جنین
  • ظریف: یکی از دلایل موافقت آمریکا با برجام، کاستن از حضور خود در منطقه بود / اعراب منطقه و اسرائیل به همین دلیل با برجام مخالف بودند؛ نمی‌خواستند شاهد کاهش حضور آمریکا در منطقه باشند / خیال می‌کنیم اگر در روندی شرکت نکنیم شکل نمی‌گیرد / در کاسپین این اشتبا
  • همه وظیفه داریم در راستای کاهش سوانح اقدام کنیم
  • کاهش نرخ ارز قطعا ادامه دارد
  • کنسرت مشترک سامان احتشامی و عمران فروزش در تالار رودکی
  • نتایج نشست مشترک جنبش فتح و حماس در چین چه شد؟
  • ربودن مرد جوان برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر
  • منافع شخصی دلیل عدم عمل به قانون در شهرداری ها / استمرار کاهش کیفیت زندگی در کلانشهرها و شهرها /نتایج وخیم عدم مشارکت در انتخابات شوراها
  • آدم ربایی با چاشنی رمز ارز