Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@23:36:51 GMT

دومین برد پُر گل سایپا در بازی‌های دوستانه

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۲۶۷۳۴

دومین برد پُر گل سایپا در بازی‌های دوستانه

شاگردان ابراهیم صادقی به برتری ۶ بر صفر مقابل تیم منتخب بروجن رسیدند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم سایپا که نخستین اردوی آماده‌سازی پیش فصل را در شهرستان بروجن در استان چهارمحال و بختیاری برپا کرده، از ساعت ۱۸ امروز شنبه در دیداری تدارکاتی در ورزشگاه تختی بروجن به مصاف تیم منتخب این شهر رفت.

 

شاگردان ابراهیم صادقی در نیمه اول با تک گل فرشاد هاشمی به برتری رسیدند، اما در نیمه دوم نمایش هجومی‌تری ارائه کردند و موفق شدند ۵ گل دیگر توسط محمد مهری(۲ بار)، محمدرضا سلیمانی، مجید علیاری و روزبه شاه‌علی‌دوست بزنند و در این دیدار دوستانه به پیروزی ۶ بر صفر دست یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

شهروندان بروجنی استقبال خوبی از مسابقه تدارکاتی امروز سایپا داشتند و در پایان این بازی، مسؤولان این شهرستان با اعضای کادر فنی سایپا عکس یادگاری گرفتند.

 

گفتنی است، نارنجی پوشان که ششمین روز اردوی بروجن را پشت سر می‌گذارند، پیش از برگزاری این اردو نیز مسابقه‌ای تدارکاتی مقابل امیدهای سایپا انجام دادند و در آن بازی به پیروزی ۴ بر صفر رسیدند.

 

سایپا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها سایپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۲۶۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویارویی تیم ملی فوتبال روسیه با بلاروس در مینسک

تیم‌های ملی فوتبال روسیه و بلاروس دیدار دوستانه‌ای برابر هم برگزار خواهند کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سرویس رسانه‌ای فدراسیون فوتبال روسیه؛ دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال روسیه برابر بلاروس روز 7 ژوئن (18 خرداد) در ورزشگاه دینامو مینسک برگزار خواهد شد.

این بازی در رنکینگ فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) لحاظ خواهد شد. تیم‌های ملی روسیه و بلاروس در رنکینگ فیفا به ترتیب رتبه‌های 35 و 97 را در اختیار دارند.

حفظ گزینه خروج روسیه از یوفا

در فوریه 2022 فیفا و اتحادیه‌ فوتبال اروپا (یوفا) تیم‌های ملی و باشگاه‌های روسیه را از شرکت در مسابقات بین‌المللی به‌دلیل جنگ اوکراین به‌طور نامحدود محروم کردند. در مجموع پس از شروع تحریم‌ها، تیم ملی روسیه 12 بازی دوستانه (پنج برد، شش تساوی، یک شکست) انجام داد. شاگردان والری کارپین در آخرین دیدار خود در ماه مارس در مسکو تیم ملی صربستان را با نتیجه 4 بر صفر شکست دادند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • روایت اسارت؛ از پیروزی اسرای ایرانی بر فرماندهان عراقی تا جرزنی بعثی‌ها
  • حادثه رانندگی در محور بروجن-سورک
  • اختتامیه دومین دوره لیگ فوتسال مهاجرین + فیلم
  • معرفی یک گلر جدید از تیم اخباری(عکس)
  • کاکائو: مدرسه فوتسال ایران را می‌ستایم/با یک اشتباه حذف شدیم
  • رویارویی تیم ملی فوتبال روسیه با بلاروس در مینسک
  • صهیونیست‌ها راه کاروان‌های بشر دوستانه را مسدود کردند
  • قول کمیته پارالمپیک جهت اعزام والیبال نشسته به تورنمنت خارجی
  • ترزیچ: حالا فقط یک مساوی تا فینال فاصله داریم
  • پیروزی دورتموند مقابل پاریس