Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت وگاز گچساران درپی انتشار خبر آتش سوزی در یکی از مخازن این شرکت در مصاحبه ای با رسانه ها این خبر را تکذیب کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آفتاب جنوب،هوشنگ صیدالی ،مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت وگاز گچساران درپی انتشار خبر آتش سوزی در یکی از مخازن این شرکت در مصاحبه ای با خبرنگاران و اصحاب رسانه  این خبر را تکذیب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت:حادثه پارگی مخزن بهره برداری بصورت جزئی اتفاق افتاده و شرایط تحت کنترل است.

 

مدیرعامل شرکت نفت و گازگچساران اظهارکرد:گروه های کاری، در محل حضور پیدا کرده و در حال بررسی وکنترل شرایط هستند و این حادثه هیچ گونه آتش سوزی و مصدومیتی در بر نداشته است که اطلاعات تکمیلی در فرصتهای بعدی اعلام خواهد شد.

 

این در حالی است که برخی از رسانه های این استان با انتشار اخباری در این خصوص نوشته بودند"روز گذشته یکی از مخازن نفت و گاز گچساران در منطقه عملیاتی بی بی حکیمه ۱ که پیش از آن بدون ایراد کار می کرد، ناگهان غرق در آتش شد و به صورت کامل ذوب شد،اما خوب ماجرا این بود که این مخزن خالی از نفت بود، و اگر انفجاری در آن رخ می داد تلفات مالی و جانی آن تا حدود ۱۰۰ کیلومتری فاجعه بار بود؟!!".

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۲۶۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان پرشدگی مخازن سد‌های کشور

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما، فیروز قاسم‌زاده سخنگوی صنعت آب ایران کاهش میزان بارندگی کشور نسبت به شرایط نرمال را هفت درصد اعلام کرد و افزود: با وجود اینکه بارش کشور به شرایط نرمال نزدیک شده، آثار خشکسالی سال‌های گذشته در رواناب‌ها و جریان رودخانه‌ها محسوس است و با کاهش در آورد رودخانه‌ها روبه رو هستیم.

وی با اشاره به کاهش جدی بارش در استان‌های بوشهر، فارس، خراسان رضوی، قزوین و تهران و تأثیر آن بر حجم مخازن سد‌های موجود در این استان‌ها، درصد پرشدگی سد‌های تأمین‌کننده آب شرب پایتخت را ۲۴ درصد دانست و خاطرنشان کرد: حجم مخازن سد‌های تهران تا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ با کاهش ۱۰ درصدی نسبت سال آبی گذشته روبرو بوده که نشان دهنده ضرورت جدی گرفتن مدیریت مصرف است.

قاسم‌زاده توجه به مدیریت مصرف از سوی همه بخش‌ها را ضروری دانست و ادامه داد: هرچند که در انتظار بارش‌های خوب دیگری در هفته جاری در برخی نقاط کشور هستیم، با توجه به جدی بودن تبعات تغییرات اقلیم که گرم شدن هوا را شدت بخشیده و می‌تواند تهدیدی برای منابع آبی باشد، لازم است هموطنان در کشورِ خشک و نیمه خشک ایران، همواره توجه ویژه‌ای به مدیریت مصرف آب داشته باشند تا فصل گرم سال را با اطمینان خاطر پشت سر بگذاریم.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت خدمه کشتی توقیف شده مرتبط با اسرائیل | تکذیب ادعای رسانه‌های اسرائیلی درباره خدمه
  • افزایش تولید روزانه ۸۰ هزار بشکه نفت در نفت و گاز گچساران
  • تکذیب ادعای رسانه‌های اسرائیلی؛ تایید سلامت خدمه کشتی MCS
  • بارش‌های کشور به نرمال نزدیک شد
  • تکذیب ادعای رسانه‌های اسرائیلی/ تایید سلامت خدمه کشتی MCS
  • هدفگذاری کشور تولید ۴ میلیون بشکه نفت در روز است
  • بیمارستان شهدای نفت گچساران در هفته دولت افتتاح می‌شود
  • میزان پرشدگی مخازن سد‌های کشور
  • تکذیب یک شایعه عجیب درباره نام استقلال
  • سه میلیون متر مکعب روان آب در سدهای خراسان جنوبی ذخیره‌ شد