Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) هیات سوگواری از شهرستان اراک به سمت حرم مطهر امامزاده محمدعابد(ع) به حرکت در آمد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) هیات سوگواری و عزاداری در قالب سینه زنی و زنجیر زنی پیاده از میدان امام حسین (ع) و انتهای خیابان قائم مقام اراک با حضور عاشقان و دلدادگان مکتب الصادق(ع) با حزن و لباس عزا به سمت حرم مطهر امامزاده محمدعابد(ع) به حرکت در آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

در این همایش پیاده‌روی عزاداران  مسیر 12 کیلومتری میدان امام حسین (ع) اراک تا بقعه متبرکه امامزاده محمد عابد (ع) را با پای پیاده و توام با عشق و دلدادگی حسینی گذراندند؛ عزاداران در این پیاده‌روی با مدیحه‌سرایی و مرثیه‌سرایی مداحان اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) در سالروز شهادت موسس مکتب تشیع به عزاداری پرداختند.

 

 

شماری از مردم اراک و مناطق نزدیک به روستای میقان نیز با ایجاد ایستگاه‌های صلواتی به توزیع چای، شیر و شربت نذری در مسیر پیاده‌روی عزاداران پرداختند.

 

 

حرم مطهر امامزاده محمدعابد (ع)، فرزند امام موسی‌ کاظم (ع) امام هفتم و برادر تنی امام هشتم شیعیان امام علی ابن موسی الرضا (ع) از جمله مراکز و زیارتگاه‌های مذهبی و مهم در شهرستان اراک بوده که در 12 کیلومتری شمال شهر اراک و در روستای مشهدمیقان قرار گرفته است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پایان پیام/87

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت امام صادق ع خطبه های نماز جمعه خبرگزاری شبستان قوه قضائیه تشییع شهدای گمنام دهه کرامت امام صادق ع شهید بهشتی نماز جمعه آمریکا شهادت امام صادق ع مراسم سوگواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۲۶۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزاداری و دسته‌روی سالروز شهادت امام صادق(ع) در قروه برگزار شد

دریافت 41 MB

تصویربردار: جواد قره خانی

کد خبر 6096439

دیگر خبرها

  • گوشه‌هایی از مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) از لنز دوربین شهروندخبرنگار‌ها
  • عزاداری سالروز شهادت امام جعفرصادق(ع) در استان گلستان
  • سوگ مردم استان یزد در محرم شهادت امام جعفر صادق (ع)+ فیلم
  • دسته‌روی سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در لاهیجان
  • عزاداری سالروز شهادت امام جعفرصادق(ع) در بجنورد برگزار شد
  • عزاداری مردم استان همدان، سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • در سوگ صادق آل محمد
  • عزاداری مردم روستای «خمی» بردسکن در سالروز شهادت امام صادق (ع)
  • عزاداری و دسته‌روی سالروز شهادت امام صادق(ع) در قروه برگزار شد
  • لرستان؛ سوگوار و عزادار شهادت صادق آل عبا (ع)