Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، دومین روز از رقابت‌های هفته پنجم لیگ ملت‌های والیبال در گروه ایران به میزبانی بلغارستان در حال برگزاری است که تیم ملی ایران درحالی از ساعت ۲۲:۱۰ مقابل میزبان صف آرایی کرد که روز گذشته با شکست صربستان صعودش به جمع ۶ تیم مرحله نهایی را قطعی کرد.

صعود تیم ملی به مرحله نهایی مسابقات خیال ایگور کولاکوویچ را آسوده کرد تا او در دیدار برابر بلغارستان به ستاره‌ها استراحت دهد و ترکیب کاملاً جوان را روانه زمین کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی در پایان موفق شد با ستاره‌های جوانش با نتیجه ۳ بر صفر بلغارستان را شکست دهد.

پوریا یلی، جواد کریمی، محمد جواد معنوی نژاد، محمدرضا مؤذن، فرهاد قائمی و علی اصغر مجرد یاران ایگور کولاکویچ برای شروع بازی بودند.

نتایج ست شماری:
٭ ست نخست: ۲۵ بر ۲۳ به سود ایران
٭ ست دوم: ۲۵ بر ۲۳ به سود ایران
٭ ست سوم: ۲۵ بر ۲۱ به سود ایران

تیم ملی والیبال ایران با شکست بلغارستان با ۱۲ پیروزی و ۳۶ امتیاز بار دیگر در صدر جدول رده بندی قرار گرفت و باید منتظر دیدار دو تیم برزیل و کانادا باشد که از ساعت ۳:۳۰ رو در روی هم قرار خواهند گرفت. در صورت پیروزی برزیل، تیم ایران در رده دوم قرار خواهد گرفت.

ملی پوشان در آخرین بازی هفته پنجم و پایان دور مقدماتی لیگ ملت‌ها فردا از ساعت ۱۸:۳۰ برابر تیم ملی آمریکا قرار خواهند گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، ایران، ایتالیا، چین، آلمان، برزیل، آرژانتین، ژاپن، کانادا، لهستان، روسیه، پرتغال، استرالیا، فرانسه، صربستان، بلغارستان و آمریکا ۱۶ تیم حاضر در رقابت‌ها هستند که پس از پایان دور مقدماتی مسابقات، پنج تیم برتر به همراه تیم آمریکا میزبان مرحله نهایی رقابت‌ها از ۱۹ تا ۲۳ تیرماه برای تکلیف قهرمان جدال خواهند داشت. تیم‌های فرانسه، ایران، ایتالیا، آرژانتین، چین، برزیل، روسیه، لهستان، صربستان، آمریکا، آلمان و ژاپن ۱۲ تیم اصلی و ثابت در لیگ ملت‌های والیبال خواهند بود که برای هفت سال در گروه مردان لیگ ملت‌های والیبال حضور خواهند داشت. تیم ملی والیبال ایران در سال ۲۰۱۹ هفتمین حضور خود در لیگ جهانی والیبال را که با نام لیگ ملت‌های والیبال برگزار می‌شود، در حالی تجربه می‌کند که هدایت این تیم را ایگور کولاکوویچ برای سومین سال متوالی بر عهده دارد. ملی پوشان ایران در شش دوره گذشته این رقابت‌ها با خولیو ولاسکو (۲۰۱۳)، اسلوبودان کواچ (۲۰۱۴ و ۲۰۱۵)، رائول لوزانو (۲۰۱۶) و کولاکوویچ (۲۰۱۸و ۲۰۱۷) به میدان رفتند. بهترین عنوان ایران در این مسابقات با حضور کواچ در سال ۲۰۱۴ بود که ملی پوشان موفق شدند مقام چهارم مسابقات را کسب کنند. سال گذشته نیز تیم ملی با هدایت ایگور در جایگاه دهمی قرار گرفت. تیم‌های والیبال برزیل (با ۹ مدال طلا، ۷ نقره، ۴ برنز)، ایتالیا (با ۸ مدال طلا، ۳ نقره، ۴ برنز) و تیم روسیه (با ۳ مدال طلا، ۵ نقره، ۷ برنز) به ترتیب پرافتخار ترین تیم‌های لیگ جهانی هستند.

کد خبر 4653575 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: لیگ ملت های والیبال تیم ملی والیبال ایران والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۲۷۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلزن جوان گل‌گهر به تور رسید ولی به گل نه!

به گزارش "ورزش‌ سه"، این مسابقه در پایان با تساوی بدون گل تمام شد تا روند عدم موفقیت برای کسب پیروزی در اردوی سرمه‌ای پوشان سیرجانی ادامه داشته باشند. 

آخرین پیروزی اوزونیدیس در ورزشگاه اختصاصی گل گهر مقابل صنعت نفت رقم خورده و از آن زمان تا کنون آنها در 6 مسابقه به 3 شکست و 3 تساوی دست پیدا کرده‌اند. 

در مصاف با شمس آذر اما شرایط متفاوت بود و گل‌گهری‌ها با توجه پیروزی قاطع 3 بر صفر در جام حذفی مقابل فجر شهیدسپاسی در شیراز با امیدواری زیادی به مصاف شاگردان سعید دقیقی رفته بودند و در طول مسابقه نیز تیم برتر میدان بودند، اما مهاجمین این تیم فرصت‌های زیادی را از دست دادند که یکی از بهترین موقعیت‌های این تیم ارسال ابوالفضل رزاق‌پور از سمت راست خط دفاعی شمس آذر بود. سحرخیزان برای زدن این توپ به هوا بلند شد، اما در شرایطی که مدافعی هم اطراف او نبود، موفق نشد دروازه را هدف بگیرد و در شرایطی که توپ را از تیرک اول به زاویه مخالف زده بود، با فاصله بسیاری راهی اوت شد. مهاجم جوان گل گهر در ادامه مسابقه هم چند فرصت دیگر داشت که نتوانست از آنها استفاده کند تا تیمش در پایان با تساوی بدون گل به کار خاتمه دهد.

البته سحرخیزان در کنار تورس و زنده‌روح بهترین گلزن گل‌گهر در این فصل از مسابقات به شمار می‌رود، اما شاید او در فصل‌های آینده دیگر در تیمی نباشد که مهاجم قابل اتکایی در دسترس کادر فنی نباشد و در آن صورت فرصت به او بسیار کمتر خواهد رسید.

عکس‌: جواد نادری‌پور

دیگر خبرها

  • بردیا سعادت، ستاره والیبال ایران، آلانیا اسپور را ترک نمی کند
  • پیام سردار برای ستاره های تیم ملی والیبال ایران
  • غیرمنتظره از ستاره والیبال ایران: تمدید کرد!
  • گلزن جوان گل‌گهر به تور رسید ولی به گل نه!
  • ستاره سابق سیتی در برزیل دستگیر شد
  • نیمار پس از کمک به سیل‌زدگان برزیل: دعا می‌کنم اوضاع به حالت عادی برگردد
  • اولین لژیونر ایرانی به لیگ برزیل پیوست!
  • میزبانان لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ مشخص شدند
  • عبور از دیوار چین: ستاره چینی برابر نوشاد زانو زد
  • پائز 18 بازیکن را به تیم ملی والیبال دعوت کرد؛ ترکیبی از ستاره‌ها و چهره‌های جوان