Web Analytics Made Easy - Statcounter

شریعتی معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره ماموریت های واحد بیرجند در راستای طرح پایش اظهار کرد: طرح پایش از دو جهت اهمیت دارد؛ اول ساماندهی جامع و قابل کنترل سیستم اخذ پایان نامه و دوم حل معضلات کشور و منطقه ای توسط پایان نامههای دانشجویی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در طرح پایش، تبدیل بزرگ مسئله ها به ریز مسئله ها در قالب پایان نامه های دانشجویی از اهمیت بالایی برخودار است؛ از طرفی دیگر جمع بندی ریز مسئله ها به طوری که پاسخگوی بزرگ مسئله ها باشد، بخش دیگر طرح پایش است که امری مهم محسوب می شود.

شریعتی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند در اولین گام برای اجرای طرح پایش، ساختارهای پژوهشی دانشگاه ها را اصلاح خواهد کرد؛ همچنین تعدادی از رشته ها که در برخی از واحدهای استان به دلیل عدم وجود دانشجو غیر فعال شده بودند،با کمک اعضای هیات علمی و اعضای دبیرخانه، پس از بررسی نیازهای منطقه فعال خواهند شد.

معاون آموزشی و پژوهشی واحد بیرجند تصریح کرد: طرح های پژوهشی که در سیستم قدیمی بارگزاری شده بودند با انتقال به سیستم جدید ساماندهی خواهند شد؛بارگزاری طرح های پژوهشی بر روی سیستم جدید دارای مشکلات خاصی است که با تعامل خوبی که در دبیرخانه هیات علمی واحد بیرجند وجود دارد این مشکلات برطرف می شود.

وی با اشاره به اقدامات واحد بیرجند در توسعه ارتباط دانشگاه با صنعت گفت: واحد بیرجند از 1 سال و نیم گذشته تورهایی را تحت عنوان «تورهای ارتباط با صنعت» تشکیل داده است؛ در این تورها استادان دانشگاهی از بخش های صنعتی استان بازدید می کنند تا از نزدیک مشکلات صنایع را شناسایی کنند و در نتیجه ارتباط میان صاحبان صنایع و بخش دانشگاهی تقویت خواهد شد. در آخرین تور ارتباط با صنعت، استادان واحد بیرجند از معدن ذغال سنگ طبس بازدید کردند.

شریعتی اضافه کرد: راهکارهای انعقاد قرارداد میان واحد بیرجند و معدن ذغال سنگ طبس بررسی شده است و چندین تفاهمنامه همکاری در آینده نزدیک امضاء خواهد شد.

معاون آموزشی و پژوهشی واحد بیرجند درباره قراردادهای برون دانشگاهی این واحد اذعان داشت: طی 1 سال گذشته، قراردادهای برون دانشگاهی واحد بیرجند حدود 2.5 برابر افزایش داشته است؛ این قراردادها منحصر به حوزه صنعت نمی شود بلکه در حوزه هایی مانند خدمات شهری نیز قراردادهایی امضاء شده است.

وی تاکید کرد: متاسفانه برخی از بخش های برون دانشگاهی به دلیل مسائل اقتصادی از پرداخت حق الزحمه استادان امتناع می کنند که این موضوع بر گسترش همکاری های برون دانشگاهی واحد بیرجند اثر گذار خواهد بود.

انتهای پیام/

108 / 167 شریعتی واحد بیرجند قرارداد ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد اسلامی طرح پایش

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: شریعتی واحد بیرجند قرارداد ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد اسلامی طرح پایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۲۷۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان برگزاری آزمون غربالگری درون دانشگاهی شانزدهمین المپیاد علمی وزارت بهداشت

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مدیرکل مسابقات و رویداد‌های علمی دانشجویی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان از برگزاری آزمون غربالگری درون دانشگاهی شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی وزارت بهداشت خبر داد.

علیرضا عموعابدینی اظهار کرد: ۱۰ اردیبهشت سال جاری راس ساعت ۱۴ آزمون متمرکز غربالگری درون دانشگاهی شانزدهمین المپیاد علوم پزشکی وزارت بهداشت در ۶ حیطه برگزار می‌گردد.

وی تصریح کرد: برگزاری آزمون برعهده روسای باشگاه واحد‌های متولی این رویداد است و روسای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان روز دوشنبه یک ساعت قبل از آزمون سوالات را دریافت خواهند نمود.

وی توصیه کرد: روسای باشگاه واحد‌های دانشگاهی برای آماده سازی زیرساخت‌های برگزاری آزمون نظیر اطلاع رسانی به دانشجویان، اعلام محل برگزاری آزمون، حفظ رعایت حراست از سوالات آزمون و ...  تدابیر و تمهیدات ویژه‌ای را اتخاذ نمایند.

عموعابدینی بیان کرد: تا ۱۸ اردیبهشت ماه باید اسامی دانشجویان راه یافته به مرحله بعد در سامانه وزارت بهداشت ثبت گردد.  

وی ضمن بیان این موضوع که میزان سهمیه واحد‌ها برای همه واحد‌ها به ریاست عالی دانشگاه آزاد اسلامی و روسای واحد‌ها ابلاغ می‌گردد به مسئولین واحد‌های دانشگاهی توصیه کرد برای جلوگیری از هدر رفتن سهمیه با تبلیغات محیطی دانشجویان را به ثبت نام و شرکت در آزمون ترغیب نمایند.

عموعابدینی تشریح کرد: نتایج آزمون باید توسط EDO و EDC‌ها  از ۲۴ تا ۳۶ ساعت در قالب فایل اکسل به روسای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان ارسال گردد و روسای باشگاه واحد‌های دانشگاهی نیز با تکمیل فایل اکسل اطلاعات را برای روسای استان‌ها ارسال نمایند.  

وی در پایان گفت: روسای استان‌ها پس از آماده سازی فایل تجمیعی موظفند تا ۴۸ ساعت پس از برگزاری آزمون یعنی در تاریخ ۱۲ اردیبهشت ماه نتایج را برای سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی ارسال نمایند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ضرورت جبران کمبود دانشجو در دانشگاه آزاد
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه دانشگاه آزاد با دانشگاه باهنر و علوم پزشکی کرمان
  • ۱۰ عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی به مرتبه استادی ارتقا یافتند
  • ۱۰ عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی به مرتبه استادی ارتقا یافتند
  • استفاده از ظرفیت بانوان فعال برای رفع چالش‌های ملی/ پژوهش‌های دینی، مسئله‌محور باشند
  • طرح استفاده از انرژی خورشیدی در دانشگاه آزاد شهرقدس عملیاتی می‌شود
  • ایجاد ۲۲ هسته پژوهشی حوزه‌های علوم شناختی در دانشگاه‌های کشور
  • آمادگی دانشگاه آزاد برای همکاری با صنعت
  • وزیر صمت: پایش همه کشور در بخش معدن تا پایان سال
  • اعلام زمان برگزاری آزمون غربالگری درون دانشگاهی شانزدهمین المپیاد علمی وزارت بهداشت