Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر «عبدالرضا عزیزی» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: هزینه فرآیند درمان نازایی زوج‌های جوان در این مرکز درمانی ۷۰ میلیون ریال است که ۷۰ درصد این میزان هزینه به صورت تسهیلات تأمین می‌شود.

وی اظهار داشت: بیشتر مراجعان به این مرکز درمانی برای درمان نازایی از جامعه متوسط و ضعیف هستند که به علت نداشتن بیمه تکمیلی از ادامه درمان منصرف می‌شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکلینیک درمان ناباروری بیمارستان سینا اراک گفت: صندوق تسهیلات کلینیک با سرمایه شخصی کارکنان آن ایجاد شده و به متقاضیان ۳۰ تا ۵۰ میلیون ریال وام پرداخت می‌کنند.

مدیرکلینیک درمان ناباروری بیمارستان سینا اراک گفت: این تسهیلات قرض الحسنه و با بازپرداخت ۲ تا سه سال ظرف یک هفته با یک ضامن به متقاضیان پرداخت می‌شود.

دکتر عزیزی افزود: پرداخت تسهیلات از اول دی کلید خورده که با استقبال متقاضیان مواجه شده است.

مدیرکلینیک درمان ناباروری بیمارستان سینا اراک گفت: آی یو ای، آی وی اف، رحم اجاره‌ای، اهدای تخمک، لاپاراسکوپی و میکرواینجکشن از جمله عمل‌های جراحی ناباروری است که در این کلینیک به مراجعان ارایه می‌شود.

دکتر عزیزی افزود: درمانگاه فوق تخصصی زنان و مردان به صورت مجزا، روانشناسی، مشاوره تغذیه و ورزش از بخش‌های درمانی این مجموعه فوق تخصصی است.
کلینیک فوق تخصصی مدرن درمان ناباروری غرب کشور توسط بخش خصوصی در بیمارستان سینا اراک فروردین پارسال راه اندازی شد.

به روزترین تجهیزات درمان ناباروری در کلینیک ناباروری بیمارستان سینا تأمین شده است و تمام فرایند ناباروری در این کلینیک به مراجعان بومی و استان‌های همسایه ارایه می‌شود.
راهبری ۱۶ واحد بیمارستانی در استان مرکزی با حوزه دولتی، سه بیمارستان با مدیریت درمان تأمین اجتماعی و دو بیمارستان نیز خصوصی در اراک و ساوه است.
۶۹۸ پزشک عمومی، ۴۸۵ پزشک متخصص و فوق تخصص و یک هزار و ۷۲۶ کارشناس رشته‌های مختلف پیراپزشکی و مامایی در استان مرکزی فعالیت دارند.
۱۳۳ آزمایشگاه مستقل و غیرمستقل ۵۴ مرکز اورژانس بیمارستانی، ۵۴ مرکز مستقل و غیرمستقل پرتو نگاری، ۱۴۶ داروخانه و ۱۰۳ واحد توانبخشی در این استان دایر و فعال است.

۶۹۹۱/‏۶۰۱۳/‏

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعی تسهیلات بهداشت و درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۲۷۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت کاری ۳۵ درصد مسکن ملی شهرستان ملایر

مدیر بنیاد مسکن شهر‌ستان ملایر، گفت: اکنون ساخت ۵۰۲ واحد مسکن در قالب اقدام ملی مسکن ملایر با توجه به آورده متقاضیان ۳۵‌ درصد پیشرفت‌کاری دارد. - اخبار استانها -

مهدی عبد‌الملکی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان، با یاد‌آوری‌ این‌که بخشی از واحد‌های مسکن ملی شهرستان ملایر در  زمینی به وسعت 3 هکتار در دست ساخت است، اظهار داشت: زیربنای این ‌واحد‌ها 68 زار‌متر‌مربع است که در قالب 13 بلوک ساخته خواهد شد.

وی افزود: 12 بلوک این ساختمان‌های واقع در زمین‌های معروف به دریاچه کوثر ملایر، 40 واحدی و یک بلوک 22 واحدی است که در 5 طبقه به صورت 2 طبقه توقفگاه‌ خودرو با تسهیلات 550 میلیون‌تومان دولت ساخت آن آغاز و سقف چهارم اجرا شد.

مدیر بنیاد مسکن شهر‌ستان ملایر با اشاره بر این‌که برای افزایش پیشرفت‌کاری ساخت این واحد‌ها، آورده شهروندان متقاضی تایید شده و  مالک نقش‌موثری دارد،بیان کرد: ساخت واحد‌ها بر اساس آورده متقاضیان است و بانک بر مبنای پیشرفت‌کاری طرح‌های ساخت مسکن ملی، تسهیلات مرحله‌ای پرداخت خواهد کرد.

عبدالملکی، گفت: اکنون هر یک از متقاضیان این واحد‌ها در سه مرحله 130 میلیون‌ تومان آورده داشتند که در 3 قسط پرداخت شد، قسط بعدی 50 میلیون‌ تومان است که پیامک واریز برای آنان ارسال شده است.

وی در پاسخ این سوال‌ خبرنگار تسنیم که این واحد‌ها با چه هزینه تمام شده‌ای تحویل متقاضی خواهد شد، عنوان کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بر اساس تعهد‌های اقدام ملی مسکن همه مصالح مورد‌نیاز و مستقیم از کارخانه تامین کرد که با کاهش واسط‌ها، هزینه ساخت به قطع یقین کاهش خواهد داشت.

مدیر بنیاد مسکن شهر‌ستان ملایر، افزود: افزون بر این هزینه‌های نظام‌مهندسی و شهرداری برای مالک 50 درصد تخفیف دارد و هزینه تسهیل‌گر که همه امور را به وکالت از مالک یا متقاضی بر عهده خواهد داشت رایگان است و هزینه تسهیل‌گر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی پرداخت خواهد کرد. آماده‌سازی زمین‌های واگذاری نیز با بنیاد‌ مسکن است برخی قطعات به 2 نفر و برخی به یک نفر متقاضی بر اساس قرعه‌کشی واگذار شد.

وی درباره آخرین وضعیت متقاضیان مسکن ملی شهرستان ملایر، گفت: با آغاز فراخوان اجرای طرح اقدام ملی مسکن، در شهر‌های ازندریان، زنگنه، جوکار و سامن متقاضیان این حوزه ثبت شد که بعد ازبررسی و تایید افراد  دارای  فرم ج سبز، 185 نفر تایید و از این تعداد 102 نفر وجه واریز کردند.

عبدالملکی قطعات زمین واگذار شده را 180 تا 200 متری بیان کرد و گفت: نهضت ملی مسکن 2 نوع تسهیلات در اختیار متقاضیان قرار داد، یکی تسهیلات 550 میلیون تومان با سود 18 درصد و دیگری تسهیلات 350 میلیون تومان با5 درصد سود، هر دو نوع تسهیلات بازپرداخت 20 ساله و بدون تنفس دارد که بعد از دریافت آخرین مرحله تسهیلات توسط متقاضی، بازپرداخت تسهیلات آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نیروگاه تجمیعی خورشیدی در استان یزد احداث می‌شود
  • از پیشگیری آسان تا درمان مشکل
  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • پیشرفت کاری ۳۵ درصد مسکن ملی شهرستان ملایر
  • هزینه‌های درمان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان‌های زاهدان رایگان شد
  • هزینه‌های درمان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی زاهدان رایگان شد
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • تسهیلات ودیعه مسکن به ۴۴۵ هزار متقاضی پرداخت شد
  • این مورد جزو خدمات درمان رایگان کودکان نیست | ۲ سامانه برای ثبت شکایت از بیمارستان‌ ها 
  • بانک ها هیچ دلیل و علاقه ای برای پرداخت وام به مردم ندارند!