Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

 

 

 

به گزارش ایلنا، اجرای پروژهای عمرانی،رفاهی ،زیباسازی  در طرح سالمسازی یاقوت سرخ(صدف گذشته) تنها بخشی از تلاش عای انجام شده در این طرح است و تلاش برای هر چه بهتر شدن امور ادامه دارد.

مهمترین عملیات زیرساختی انجام شده و در دست انجام در طرح دریای یاقوت سرخ بهشهر، اجرای 2500 متر کابل کشی و برق رسانی

اجرای 2000متر لوله کشی آب شرب همراه با حفاری، احداث بلوار،میدان و آسفالت منطقه، اجرا و نصب 9 پایه  تلسکوپی برای تامین نور، است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین آماده سازی سرویس های بهداشتی، تغییر در طرح شنای آقایان، تسطیح ساحل منتهی به شنای خواهران، زیباسازی محوطه شامل رنگ آمیزی ، گلکاری و درختکاری

تعبیه المانهای مرتبط از دیگر فعالیت های انجام شده در ابن طرح است.

آماده سازی فضای فروش سوغات بهشهر، آماده سازی فضای مرتبط به منظور اجرای برنامه های متنوع فرهنگی ،جنگ شادی ، رادیو دریا، تغییر شکل آلاچیق  به سنتی و تجهیز نمازخانه و کافی شاپ هم از طرح های اجرایی در این طرح دریاست تا میافران سفر خوشی را در بهشهر داشته و در کنار تماشای جنگل و مکان های تاریخی و باستانی از فضای دریایی این شهر هم بهره مند شوند.

در کنار همه امکانات فراهم شده توجه به نشاط و شادابی از دیگر برنامه های در دست اقدام است که برای اولین بار در مازندران، پیست آفرود همراه با پستی و بلندی و پوشش گیاهی در کنار دریا در این طرح ایجاد می شود.

شهردار بهشهر با اعلام اینکه هماهنگی های لازم با سپاه انجام شده است؛ به خبرنگار ایلنا گفت: مطمئن هستیم که با ایجاد این فضای بازی سفری به یادماندنی برای همگان فراهم می شود. 

فیروزی همچنین ایجاد فضای متنوع بازی و رفاهی شامل زیپ لاین را از دیگر برنامه های تفریحی و سرگرمی در کنار آماده سازی زمین و پیست  آفرود اعلام کرد.

وی افزود: برگزاری جنگ شادی و برنامه های متنوع فرهنگی از دیگر برنامه های ما در طرح دریای یاقوت سرخ بهشهر است.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: اوقات فراغت بازی مسافران بهشهر شهرداری بهشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۲۸۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای اقدام عملی برای رفع چالش‌های پیش‌روی توسعه اقتصادی مازندران

استاندار مازندران گفت: با شناسایی چالش‌های پیش‌روی توسعه اقتصادی مازندران، برای حل اجرایی آن اقدام عملی مناسبی برنامه‌ریزی شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، یوسف نوری _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در جلسه رشد اقتصادی این استان در ساری با بیان این‌که تکالیف دستگاه‌های دولتی مازندران برای رشد اقتصادی مشخص شد، اظهار کرد: برای تحقق برنامه‌های دولت جهت دستیابی به رشد اقتصادی و تحقق شعار سال در این استان تلاش مضاعف انجام می‌شود. ‎

وی با تاکید بر این‌که برای گام نخست چالش‌های پیش‌روی توسعه اقتصادی استان شناسایی شد و اقدام عملی برای حل آن اجرایی می‌شود، گفت: در سال گذشته برای دست‌یابی به رشد اقتصادی اقدامات خوبی در مازندران انجام شد اما هنوز با برنامه‌های دولت فاصله داریم.

استاندار مازندران از واکاوی ظرفیت‌ها و چالش‌های پیش‌روی رشد اقتصادی این استان عنوان و مطرح کرد: بر اساس اولویت‌های تعیین شده با بهره‌مندی از همه ظرفیت‌های موجود موانع تولید یکی پس از دیگری برطرف می‌شود.

نوری با بیان این‌که از هفته آینده برای گره‌گشایی رفع موانع تولید با اولویت کشاورزی با حضور دستگاه‌های مربوطه انجام می‌شود، افزود: این رویه برای دیگر اولویت‌های توسعه مازندران ادامه‌دار خواهد بود.

نماینده عالی دولت در مازندران با اشاره به اینکه تکالیف دستگاه‌های دولتی در خصوص دستیابی به رشد اقتصادی به صورت منطقه‌ای، شهرستانی و زنجیره‌ای مشخص شد، خاطرنشان کرد: اگر اختلافی بین دستگاه‌ها وجود داشته باشد با برگزاری این نشست‌ها موانع برطرف می‌شود.

وی یادآور شد: برای دستیابی به رشد اقتصادی و تحقق شعار سال بر اساس برنامه‌های دولت، تلاش مضاعفی در مازندران انجام می‌دهیم.

کد خبر 747971

دیگر خبرها

  • فضای تفریحی گردشگری سرخه‌حصار توسعه می‌یابد
  • اجرای اقدام عملی برای رفع چالش‌های پیش‌روی توسعه اقتصادی مازندران
  • اجرای بازی‌های هیجانی در منطقه گردشگری نورالشهدای اراک
  • اجرای بازی‌های هیجانی در منطقه گردشگری نورالشهدا اراک
  • «حق‌شناس» مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان شد
  • زمان‌بندی ۵۷۵ پروژه فعال در شهر اصفهان انجام شد
  • گزارش تمرین پرسپولیس؛ اجرای برنامه‌های ویرا بعد از جلسه فنی
  • سه قلو‌های رادکانی منتظر حمایت مسئولان+ فیلم
  • پیش‌بینی ۸۰ درصدی نشاء مکانیزه در بهشهر
  • نخستین نشاء مکانیزه برنج در بهشهر