Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، دکتر محمد علی شجاعی با بیان این مطلب اظهار داشت: پس از خرید این تیم فوتبال به جای اینکه خرسندی همگان را شاهد باشیم این مسئله به حاشیه کشیده شد در حالیکه هدف من رفع یکی از نداشته های استان در حوزه جوانان بود.

وی افزود: نمی دانم چرا در فضای مجازی خرید این تیم را توسط کارخانه آلومینای جاجرم اعلام کردند در حالیکه همچین موضوعی برای این مجموعه صحت ندارد هدف من خرسندی جوانان و استفاده حداکثری خراسان شمالی ازین فرصت در راستای توسعه استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شجاعی تصریح کرد: من وظیفه دارم آنچه را که این استان ندارد با تعیین اولویت ها ، ایجاد کنم خرید تیم فوتبال برای یک قشری لازم و ضروری است همان طور که برای قشر دیگری موضوع متفاوت تری لازم است.

وی خاطرنشان کرد: وقتی کاری را درست تخیص می دهیم اگر چه مخالفتهایی هم صورت گیرد، روحیه من این است تا امور را پیش ببریم زیرا این افراد حرف حق را نمی زنند ضمن اینکه تا حالا کسی در این استان برای رفع نداشته ها زیر سوال نرفته است و متاسفانه مشکل این افراد بر سر این است که چرا این موارد جدید ایجاد می شود.

شجاعی اظهار داشت: من می توانم دو مدل کاری داشته باشم یکی اینکه هرروز فقط در جلسات حضور یافته و سخنرانی کنم و دیگر آنکه احساس مسئولیت کرده و وظیفه خود بدانم تا دلسوز مردم بوده و برای آنان قدمی را بردارم.

وی بیان کرد: تلاش بسیاری را انجام دادم تا خراسان شمالی عضو شورای توسعه شرق و غرب کشور شود که می تواند ازین طریق از مزیت های خوبی برخوردار شود لذا من دنبال انجام کارهای بزرگ برای این استان هستم تا در مسیر جهش توسعه قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خراسان شمالی فضای مجازی فوتبال برنا خرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۲۸۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوادار 2-1 نفت آبادان؛ لیگ برتر با مسعود شجاعی زیبا است!

دیدار تیم‌های هوادار و صنعت نفت آبادان با پیروزی تیم تهرانی خاتمه یافت.

تیم فوتبال هوادار تهران در چارچوب هفته بیست‌وپنجم مسابقات لیگ برتر فوتبال از ساعت 17 امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه پاس قوامین به مصاف صنعت نفت آبادان رفت که این دیدار با پیروزی 2 بر یک هوادار خاتمه یافت.

طالب ریکانی در دقیقه 19 از روی نقطه پنالتی زننده تک گل صنعت نفت بود و داریوش شجاعیان در دقیقه 25 و کریم اسلامی در دقیقه 27، دو گل هوادار را به ثمر رساندند.

امیرسامان سلطانی قضاوت این دیدار را برعهده داشت.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • اعتبار ۴ هزار میلیاردی برای طرح‌های آبرسانی خراسان شمالی
  • آمادگی برای خرید اتوبوس‌های برقی در بجنورد
  • اعتبار ۴۰ هزار میلیاردی پروژه آب‌های سرانی خراسان شمالی در ۱۴۰۳
  • طرح مشکلات بانکی خراسان شمالی در هیئت دولت
  • نماینده خراسان شمالی در رقابت‌های امیدهای کشور مشخص شد
  • هوادار 2-1 نفت آبادان؛ لیگ برتر با مسعود شجاعی زیبا است!
  • موضوع ناترازی بانک‌های خراسان شمالی در جلسه هیات دولت مطرح می‌شود
  • ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس خراسان جنوبی
  • رفع کمبودهای حوزه آب برای توسعه صنعت و کشاورزی خراسان شمالی
  • فرش قرمز خراسان شمالی برای سرمایه گذاری