Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس گفت: مردم سختی‌ها را تحمل می‌کنند اما آشفتگی در اجرا و مدیریت را برنمی‌تابند لذا دولت باید نظم را در رفتار خود مدیریت کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛سید ابوالفضل موسوی بیوکی در مصاحبه با یزدرسا؛ با اشاره به شرایط فعلی اقتصادی و عدم وجود نظم مدیریتی در دولت گفت: وضعیت معیشت مردم مناسب نبوده  و با  سختی  زندگی خود  را می‌گذرانند بنابراین از دولت، مجلس و قوه قضاییه انتظار می‌رود بیش ازآنچه امروز انجام می‌شود به وضعیت معیشت مردم توجه داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی افزود: سؤال مردم این است که چگونه در ارتش و سپاه  شاهد وجود چنان نظمی هستیم  که هواپیمای بدون سرنشین و جاسوسی دشمن را به‌راحتی تشخیص داده  و مقتدرانه سرنگون می‌کنند امادر سایر امور جاری دولت این نظم و مدیریت چندان حاکم نیست.

وی تصریح کرد: مردم سختی‌ها را تحمل می‌کنند اما آشفتگی در اجرا و مدیریت را برنمی‌تابند لذا دولت باید نظم را در رفتار خود مدیریت کنند.

وی بابیان این مطلب که  مردم سختی‌ها را تحمل می‌کنند اما تحمل بی‌عدالتی را ندارند اظهار داشت: اینکه ریاست قوه قضائیه برقراری عدالت و شفافیت را ازخودشروع کرده و دردستور کار قرار داده حرکتی بسیار ارزشمند است و این موضوع می‌تواند امید را در جامعه تجلی بخشد.

موسوی در بخش دیگری از سخنانش بابیان این مطلب که یزد به‌عنوان  دومین شهر تاریخی جهان و اولین شهر ثبت‌شده ایرانی در میراث جهانی جایگاه مناسبی در شاخص توسعه انسانی دارد گفت: رتبه سوم یزد در سهولت فضای کسب‌وکار، رتبه سوم در گردشگری، رتبه چهارم در صنعت و رتبه دوم در معدن نشان از قابلیت‌ها و ظرفیت‌های عظیم این شهر بوده و به‌جز این در بخش‌های زیرساخت، سرمایه‌های انسانی، تأمین منابع مالی نهادهای پشتیبان و تحقیق و توسعه فرهنگ نیز ظرفیت‌های خوبی دارد.

نایب‌رئیس کمیسیون عمران مجلس با اشاره به مشارکت و همراهی یزدی‌ها در اجرای پروژه‌های مختلف خاطرنشان کرد: دولت باید سهم یزد را در اعتبارات لحاظ کرده و سازمان مدیریت نیز باید طرح آمایش سرزمینی را  در بازه زمانی موجود به تصویب رسانده و اجرایی کند تا کاندیداها برای دوره آتی مجلس بر اساس این طرح، برنامه‌های خود را ارائه دهند.

موسوی بیوکی  با اشاره  به وضعیت مطلوب زیرساخت‌های ارتباطی در یزد و شرکت‌های علم و فناوری، پردیسی و شتاب‌دهنده‌ها گفت: سالانه در حوزه ICT در حدود 800 فارغ‌التحصیل داریم لذا باوجوداین سرمایه ارزشمند انسانی باید به سمت برنامه محوری سوق حرکت کنیم و باوجوداین امکانات و ظرفیت‌ها چاره‌ای نداریم جز اینکه چشم‌انداز را جلوتر ببینیم و یزد را در معرض دیجیتالی شدن و ایجاد شهری هوشمند پیش ببریم.

انتهای پیام/ح

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۲۸۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خود را به رویکرد امنا برای تغییر مدیریت مجلس آینده پایبند می‌دانم

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی شریفیان نامزد دور دوم انتخابات حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس با صدور اطلاعیه ای از پیوستن و تعهد خود به رویکرد ائتلاف مردمی امنا خبر داد.

در بخش‌هایی از این اطلاعیه آمده است: هم اینک در آستانه انتخابات مرحله دوم دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی، با تأسی به فرمایشات معظم له و با استعانت از پروردگار متعال، ضمن قدردانی از تمام مردم ایران اسلامی که با حضور پرشور در مرحله نخست این انتخابات برگی زرین در تاریخ کشور را رقم زدند، به ویژه با سپاس مجدد از عزیزانی که دلسوزانه در ستادهای انتخاباتی اینجانب مشغول فعالیت هستند، به اطلاع عموم مردم بزرگوار می‌رسانم در فاصله دور اول تا دور دوم انتخابات در ارتباطاتی که با گروه‌های مختلف مردم داشتم به صراحت از اکثریت جامعه دریافتم که مردم از مجلس آینده توقع تغییر و تحول در ساختار و حکمرانی آن دارند و طبعاً این تغییر و تحول باید از مدیریت مجلس دوازدهم آغاز شود. این نکته به صراحت در نتایج دور اول انتخابات و آرای مردم شریف تهران، ری شمیرانات و اسلامشهر هم مشهود بود.

شریفیان در این اطلاعیه تاکید کرد: با توجه به اینکه ائتلاف انتخاباتی امنا از ابتدا این مطالبه مردمی را پیگیری کرده است، خود را به رویکرد این ائتلاف پایبند می‌دانم و تمام مجموعه‌ها و ستادهای انتخاباتی خودم را در اختیار ائتلاف امنا قرار خواهم داد.

کد خبر 6095263

دیگر خبرها

  • دولت مسکن را کالای مصرفی ببیند نه سرمایه‌ای
  • مالکیت کامل اردوگاه الزهرا باید به البرز بازگردد
  • چهارده تغییر مدیریتی استقلال در یک دهه
  • آینده سرخابی‌ها با تعیین نحوه مدیریت ترسیم می‌شود
  • خود را به رویکرد امنا برای تغییر مدیریت مجلس آینده پایبند می‌دانم
  • تمام ظرفیت‌ها وتجارب مدیریتی برای حل مشکلات مردم بهره‌گیری می شود
  • مجلس، مقدم‌ترین لبه تماس حاکمیت با مردم است | توجه به تبیین خدمات دولت در مجلس
  • رویکرد مجموعه مدیریتی قم حمایت تولیدکنندگان و تسهیل سرمایه گذاری
  • مجلس، مقدم‌ترین لبه تماس حاکمیت با مردم است/ توجه به تبیین خدمات دولت در مجلس
  • فروردین: مالکان جدید استقلال و پرسپولیس دنبال تغییر فوری مدیریت باشگاه‌ها نباشند