Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- اروگوئه سه بار در طول بازی موفق به گلزنی شد اما هر سه گل به دلیل آفساید، مردود اعلام شد و آنها در نهایت در ضربات پنالتی حذف شدند.
به گزارش آریا، کاوانی در دقیقه 25 صاحب یک فرصت بسیار خوب در دهانه دروازه شد اما در عین ناباوری ضربه اش را به بیرون زد. این تیم لحظاتی بعد به گل رسید اما این گل به دلیل آفساید مردود شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم اروگوئه در دقیقه 59 روی حرکت خوب سوارز و با ضربه کاوانی بار دیگر به گل رسید اما این گل هم به دلیل آفساید مردود شد. اروگوئه در دقیقه 72 توسط سوارز باز هم موفق شد گلزنی کند اما این گل هم در عین ناباوری به خاطر آفساید مردود شد.
در شبی که VAR سه گل بازیکنان اروگوئه را مردود اعلام کرد، در نهایت کار به ضربات پنالتی کشیده شد و این تیم پرو بود که با عملکرد بهتر، توانست حریف شیلی در دیدار نیمه نهایی شود. بازیکنان پرو بازی را بهتر آغاز کردند و در دقایق ابتدایی تیم برتر میدان بودند؛ هرچند موقعیت ویژه ای روی دروازه حریف ایجاد نکردند. در ادامه بازیکنان اروگوئه ابتکار عمل را در دست گرفتند و در دقیقه 25، لوئیس سوارز با یک حرکت عالی، می توانست دروازه حریف را باز کند اما واکنش عالی گایسه، مانع از گلزنی او شد؛ کاوانی هم توپ برگشتی را از بالای دروازه به بیرون زد.
در دقیقه 29، روی دفع ناقص مدافع پرو، آراسکائتا صاحب موقعیت شد و با یک ضربه محکم، دروازه پرو را باز کرد اما داور به دلیل آفساید، این گل را نپذیرفت. در ادامه باز هم این بازیکنان اروگوئه بودند که حملات بیشتری روی دروازه حریف داشتند اما در نهایت در این نیمه توی از خط دروازه ها عبور نکرد و دو تیم با تساوی 0-0 به رختکن رفتند.
دو تیم نیمه دوم را هجومی آغاز کردند و می توانستند در همان دقایق ابتدایی به گل برسند اما این اتفاق رخ نداد. در دقیقه 59، روی پای خوب سوارز، کاوانی صاحب موقعیت شد و با یک ضربه دیدنی، دروازه را باز کرد اما کمک داور با تاخیر زیاد، پرچم زد و گل را مردود اعلام کرد. در ادامه باز هم این بازیکنان اروگوئه بودند که توپ و میدان را در اختیار داشتند و در دقیقه 72، برای بار سوم دروازه پرو را باز کردند ولی بار دیگر داور این گل را به دلیل آفساید نپذیرفت. تلاش دو تیم برای رسیدن به گل در دقایق پایانی ثمری نداشت و کار به ضربات پنالتی کشیده شد.
در ضربات پنالتی، سوارز اولین پنالتی اروگوئه را از دست داد تا کار برای این تیم دشوار شود. هرچند پس از او، کاوانی، استوانی، بتانکور و توریرا موفق شدند دروازه پرو را باز کنند اما هر پنج ضربه پرو توسط گریرو، رودی دیاز، یوتون، آدیونیکولا و فلورس تبدیل به گل شد تا اروگوئه از رسیدن به نیمه نهایی باز بماند. در نهایت اروگوئه با شکست 5-4 مقابل پرو در ضربات پنالتی، از رسیدن به مرحله نیمه نهایی کوپا آمه‌ریکا بازماندند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پرو ضربات پنالتی اروگوئه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۲۸۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دورتموند 5-1 آگزبورگ: پی‌اس‌جی دوباره لرزید!

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به پنج سهمیه‌ای شدن بوندسلیگا در فصل بعد لیگ قهرمانان، دورتموند امروز به سه امتیاز نیاز داشت تا رتبه پنجم را قطعی کرده و لیگ قهرمانان را تضمین کند. زردها در همان نیمه اول بازی با آگزبورگ پیروزی را مسجل کردند.

دورتموند در نیمه اول طوفانی کار کرد و 4-1 برنده به رختکن رفت.

آتشبازی را موکوکو در دقیقه 4 شروع کرد. ستاره جوان روی اشتباه عجیب مدافع آگزبورگ در دو قدمی دروازه صاحب توپ شد و آن را گل کرد.

در دقیقه 20 دورتموند برتری خود را دو برابر کرد.

ارسال از چپ گیتنز در مقابل دروازه به زمین خورد و مالن موفق شد با ضربه سر آن را گل کند. 9 دقیقه بعد موکوکو گل سوم تیمش و دوم خود را به ثمر رساند.

مارکو رویس کرنر را به زیبایی ارسال کرد و روی اشتباه گلر حریف، موکوکو موفق شد دروازه خالی را باز کند و دورتموند 3-0 پیش بیفتد.

در دقیقه 32 وارگاس موفق شد یکی از گل‌ها را پاسخ دهد و حساب کار 3-1 شود.

در دقیقه 34 کاپیتان رویس خودش گلزنی کرد. او روی پاس مایر در مصاف تک به تک توپ را از روی سر دروازه‌بان عبور داد و بازی 4-1 در نیمه اول به اتمام رسید.

دورتموند نیمه دوم را نیز بهتر شروع کرد و تا دقیقه 66 که به گل پنجم رسید کنترل کاملی بر بازی داشت.

رویس در دقیقه 66 دومین پاس گلش در بازی را داد تا انمچا با یک بغل از روی خط محوطه جریمه پنجمین گل را بزند.

دورتموند دقایق باقیمانده را به خوبی مدیریت کرد و حتی این شانس را داشت بر تعداد گل‌هایش اضافه کند. 

برتری 5-1 بدون شک دورتموند را در بهترین شرایط روحی برای بازی برگشت برابر پی اس جی قرار داد.

دیگر خبرها

  • سیتی ۵-۱ ولوز: با پوکر هالند، قهرمانی نزدیک شد
  • دورتموند 5-1 آگزبورگ: پی‌اس‌جی دوباره لرزید!
  • جنجال داوری: گلی که آرسنال خورد درست بود! (عکس)‏
  • جنجال پنالتی آرسنال در بازی بورنموث
  • صعود تیم لژیونر‌های ایرانی به فینال لیگ قهرمانان فوتسال اروپا
  • این الهلال برای سه گانه کمین کرده است!
  • نیمه‌نهایی لیگ اروپا | گام بلند لورکوزن برای صعود با پیروزی مقابل یاران آزمون+ فیلم خلاصه بازی
  • نیمه‌نهایی لیگ اروپا | گام بلند لورکوزن برای صعود با پیروزی مقابل یاران آزمون
  • پیروزی دورتموند مقابل پاریس
  • صعود النصر به فینال جام حذفی عربستان با دبل رونالدو