Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون دبیرکل حزب الله لبنان با تاکید بر اینکه نمی‌توان فلسطین را با پول فروخت، خاطر نشان کرد که کنفرانس بحرین از همان لحظه برگزاری شکست خورد.

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان گفت: کنفرانس بحرین از لحظه برگزاری شکست خورد، زیرا هیچ فلسطینی در آن حضور نداشت و همه فلسطینیان آن را تحریم کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کنفرانس بحرین اعراب دروغگوی خلیج فارس و سایر کشورهای عربی را به فلسطینیان نشان داد و آنها مطمئن شدند که برای آزادسازی فلسطین نمی توانند از این دروغگویان کمک بگیرند.

معاون دبیرکل حزب الله گفت: امکان ندارد که ما فلسطین را به پول بفروشیم و امکان ندارد که کنفرانس بحرین گامی به سوی فروش فلسطین باشد.

نعیم قاسم اظهار داشت: معامله قرن معامله ای برای اشغال سرزمین های فلسطین و مشروعیت بخشی به اشغالگری رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های فلسطین است.

وی افزود: ما هیچگونه راه حل مبتنی بر اسکان فلسطینیان در لبنان را قبول نخواهیم کرد، زمان اسکان فلسطینیان در لبنان به پایان رسیده است و نه مشوقات دشمن در این زمینه ما را اغوا می کند و نه تهدیداتشان ما را می‌ترساند.

نعیم قاسم تاکید کرد که آمریکا جانبدار اسرائیل و عامل همه بحران‌ها در منطقه است و آمریکا را می‌توان پشت پرده هر کدام از بحران‌ها دید.

وی گفت: ثبات امنیتی در لبنان که از سال‌ها قبل ادامه دارد مدیون ثبات سیاسی است و ثبات سیاسی نیز مدیون موفقیت معادله ارتش، ملت و مقاومت در اخراج دشمن صهیونیستی از جنوب در سال 2000 میلادی و مقابله با آن در سال 2006 میلادی و شکست گروه‌های تکفیری در سال 2017 میلادی است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: آمریکا شیخ نعیم قاسم فلسطین کنفرانس بحرین معامله قرن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۲۸۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنفرانس فیزیک بنیادی در قم آغاز شد

یعقوب نوروزی، معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه قم در حاشیه کنفرانس دو روزه فیزیک بنیادی ایران به میزبانی دانشگاه قم  گفت: این همایش در راستای شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردمی» است که سرلوحه اقدامات پژوهشی و فناوری دانشگاه قرار دارد.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه قم با اشاره به اینکه این همایش به صورت حضوری و مجازی انجام می‌شود، ادامه داد: حوزه فیزیک بنیادی راجع به شالوده‌ها است و با متافیزیک و کوانتوم ارتباط پیدا می‌کند.

وی از ارسال ۲۰ مقاله به ششمین کنفرانس فیزیک بنیادی ایران خبر داد و گفت: هدف از برگزاری این کنفرانس هم اندیشی علاقه‌مندان به حوزه فیزیک بنیادی است، چرا که به بحث علم و دین بی ارتباط نیست و مراکز دینی و علمی در قم می‌توانند همکاری داشته باشند.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه قم با بیان اینکه مسئله محوری و ارتقا جایگاه دانشگاه را در برگزاری این همایش دنبال می‌شود، خاطرنشان کرد: دانشگاه قم از هر همایشی که بتواند به بهبود وضعیت علمی کشور کمک کند، حمایت خواهد کرد.

در ششمین کنفرانس فیزیک بنیادی ایران ۱۰ سخنرانی در حوزه‌های «تقلیل گرانشی تابع موج با استفاده از دینامیک کوانتومی ذره»، «افق کوشی و پیش‌بینی ناپذیری در نظریه انیشتین»، بررسی امکان لزوم تغییر پارادایم در قوانین فیزیک «و... انجام می‌پذیرد و همچنین مراسم تجلیل از دکتر مهدی گلشنی از جمله فیزیک‌دانان برجسته کشور از برنامه‌های ویژه در این کنفرانس است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • پاسخ پرقدرت حزب الله به رژیم صهیونیستی و بحران در اتاق جنگ اسرائیل
  • کنفرانس فیزیک بنیادی ایران در قم آغاز شد
  • کنفرانس فیزیک بنیادی در قم آغاز شد
  • ولیعهد عربستان: با کوچ اجباری فلسطینیان مخالفیم
  • لیگ NBA| لیکرز حذف شد/ شکست میامی در حضور مسی
  • اروپا در حال سرکوب اعتراضات مسالمت آمیز در حمایت از فلسطین است
  • جعل نام خلیج‌فارس کار انگلیسی‌هاست
  • هشدار مصر و اردن درباره کوچاندن فلسطینیان/ تاکید قطر بر جلوگیری از ورود منطقه به جنگ
  • برادران وارنر موفق‌ترین استودیوی سال/فروش قابل توجه۲ فیلم فانتزی
  • هشدار اسرائیل به نمایندگان دیپلماتیک خود در سراسر جهان/ آغاز سفر منطقه‌ای وزیر خارجه آمریکا از عربستان/ دیدار وزیر امور خارجه بحرین با بشار اسد