Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-01@15:18:57 GMT

تشکر از تروریست

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۲۹۰۴۶

تشکر از تروریست

اجلاس گروه بیست موضوعی بود که در چند روز گذشته در شبکه‌های اجتماعی به آن زیاد پرداخته می‌شد. عکس‌ها و فیلم‌های دیدار رهبران کشورها با هم، حواشی دیدارها و جلسه‌ها و حرف‌های سیاستمداران مرتب بازنشر و درباره‌اش حرف زده می‌شد. یگانه خدامی

بخصوص دیدارها و حرف‌های ترامپ و جمله‌هایی که درباره ایران می‌گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار ترامپ و بن سلمان هم از موضوعات مورد علاقه کاربران بود. این نظرات را درباره این دیدارها و این اجلاس بخوانید: علیرضا پرورش: «بعد از تمام حمایت‌های مالی و معنوی از القاعده، طالبان، جبهه نصرت و داعش، بعد از اون همه تبعه سعودی که توی قضیه 11 سپتامبر بودن، بعد از قتل فجیع روزنامه نگارشون، جناب ترامپ می‌فرمایند باید قدردان مبارزات شون با تروریسم هم باشیم! چه می‌کنه این پول با حقوق بشیر!»، آیدا: «طرف لیترالی رفته توی سفارت عربستان به‌صورت قطعات مساوی و نامساوی اومده بیرون. ترامپ: یعنی کار کی می‌تونسته باشه؟!»، دراکولا: «تو مصاحبه امروز ترامپ خبرنگار ازش درباره پرونده خاشقجی می‌پرسه. ترامپ می‌گه: «بقیه کشورها هم آدم می‌کشن. خاورمیانه جای خفنیه. عربستان 400 میلیارد از ما خرید کرده. من احمق نیستم!» این 2 جمله آخر به اندازه یه کتابخونه علوم انسانی حرف داره. حرف‌هایی که توی خیلی از کتاب‌ها نمی‌نویسن. پولشون رو بگیر. پولشون رو بگیر.»، میثم: «ترامپ: «درمورد حمله به ایران 50 گزینه مکانی داریم و کسی خبردار نخواهد شد. ما بزرگترین ارتش جهان هستیم با 716 میلیارد هزینه. امیدوارم مجبور به استفاده از این نیروی مرگبار نشیم.» تو نمی‌خواد 50 نقطه بزنی. همون نقطه‌ای که پهپادت رو زدیم حداقل می‌زدی که نمی‌گفتیم حرف بیخود می‌زنی»، میرآرمان: «ترامپ هر روز مصاحبه می‌کنه می‌گه من وقت زیادی دارم برای حل بحران ایران و این ازش برداشت می‌شه که کاملاً از نظر زمانی تحت فشاره»، سید علی موسوی: «ترامپ در دیدار با بن سلمان: «دنیا به علت مبارزه عربستان با تروریسم قدردان این کشور است.» این حجم از پارادوکس در نوع خود بی‌نظیر است.» سعید: «سخنرانی ترامپ رو گوش دادین؟ قشنگ یه کاسب بازاری تمام عیار و فوق حرفه ای. »، بهلول دیوانه: «ترامپ برو دنبال تیله بازیت. هفت جد و آبادت هم توان حمله به ایران رو ندارند. ، غزلی اقاقیا: «ترامپ الان در CNN:مشکل با ایران اینه که اونا جان کری رو بیشتر از من دوست دارند. همه‌اش با اون حرف می‌زنن. آخه چرا؟» دایره لغاتش در حد یک بچه دبستانیه. تمام مصاحبه‌اش در مورد خودشه: «من می‌دونم. من می‌تونم وسط جلسه بذارم برم. من بهتر از اوباما هستم. من از همه قشنگ ترم.».

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۲۹۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تروریست ها از خارج از مرزها وارد ایران می شوند /جریانات تروریستی داخل ایران و پاکستان هدایت شده سرویس های اطلاعاتی خارجی هستند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، احمد وحیدی وزیر کشور، درباره آخرین اقدامات برای تامین امنیت مرزبانان، مرزها و مقرهای نظامی اظهار کرد: دستگاه های انتظامی، نظامی و امنیتی راجع به برخی از نقاطی که باید اصلاحاتی صورت بگیرد، جلسات بررسی مختلفی برگزار کردند و نسبت به تأمین امکانات بیشتر مورد نیاز پیش بینی هایی صورت گرفت از جمله اینکه ساختمان ها باید بهبود می یافتند که پیش بینی شده و به لحاظ هماهنگی هایی که باید در سطح منطقه انجام شود، اقدامات و برنامه هایی در دستور کار قرار گرفت.

وحیدی در گفتگو با شفقنا، ادامه داد: مهم ترین مشکل این است که تروریست ها از خارج مرزهای ما به کشور وارد می شوند و وقتی با نیروهای امنیتی و انتظامی برخورد می کنند بلافاصله فراری می شوند لذا در صحبت هایی که با دوستان پاکستانی داشتیم قرار شد که با هماهنگی بیشتر جلوی این کار گرفته شود.

وی گفت: در سفر اخیر رییس جمهور به پاکستان گفت وگوهای بسیار خوبی با مسئولین مختلف امنیتی در سطوح مختلف انجام شد، نظرها یکی بود و هر یک بر ضرورت برقراری امنیت تأکید داشتند و هر دو هم نظر بودند که جریانات تروریستی که در داخل ایران و پاکستان عملیاتی را مرتکب می شوند، هدایت شده سرویس های اطلاعاتی خارجی هستند.

وحیدی بیان کرد: توافقات بسیار خوبی هم در هماهنگی های هر چه بیشتر در برخورد با گروه های تروریستی در کنترل مرز و هم هماهنگی های اطلاعاتی بیشتر صورت گرفت که امیدواریم در عمل شاهد نتایج بسیار خوبی باشیم.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901444

دیگر خبرها

  • ترامپ: من تجربه بدی با نتانیاهو دارم
  • فیلم لو رفته از بایدن درباره احتمال توافق با ایران؛ پای ترامپ وسط است؟
  • ترامپ از نتانیاهو ابراز نارضایتی کرد
  • تروریست ها از خارج از مرزها وارد ایران می شوند /جریانات تروریستی داخل ایران و پاکستان هدایت شده سرویس های اطلاعاتی خارجی هستند
  • پیام تقدیر وحید شمسایی پس از قهرمانی در جام ملت‌ های آسیا
  • آخرین اقدامات برای جلوگیری از ورود تروریست ها به ایران از پاکستان
  • اعترافات تکان دهنده عضو گروهک انصارالفرقان + ویدئو | هم این دنیا را خراب کردم هم آن دنیا را | ۱۱ تومان ارزش نداشت دماغ کسی را خون کنم!
  • سال ۲۰۲۴ هر لحظه دیوانه‌تر می‌شود!
  • تشکر خانواده شهید الداغی از وحید شمسایی
  • سلین دیون در مورد بیماری عصبی نادر خود می‌گوید / از لحاظ اخلاقی زندگی کردن روز به روز سخت‌تر می‌شود!