Web Analytics Made Easy - Statcounter

این منبع آگاه که خواست نامش فاش نشود، به این روزنامه گفت که "صلاح ابومیاله" که در دهه هفتاد از عمر خود بسر می برد، از تجار شهر "الخلیل" در کرانه باختری است اما خانواده وی گفته اند که از موضوع دستگیری اطلاعی ندارند.

این منبع آگاه مدعی شد که مقامات تشکیلات خودگردان تصمیم گرفته اند هر فلسطینی که در نشست منامه شرکت کند، دستگیر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاجران فلسطینی نیز پیش تر نشست بحرین را تحریم کرده بودند اما با این حال شماری از فلسطینیان که تعداد آنها مشخص نیست از جمله ابومیاله و "اشرف الجعبری" به صورت فردی در این نشست شرکت کرده اند.

"نبیل ابوردینه" سخنگوی تشکیلات خودگران نیز دیروز (شنبه) در بیانیه ای تاکید کرد: شکست مفتضحانه نشست منامه با وجود سیاست های تهدید و زور دولت آمریکا، پیامی روشن به دولت "دونالد ترامپ" رییس جمهور آمریکا بود که دیگر سیاست دیکته کردن و تهدید علیه ملت استوار ما و رهبری فلسطین جواب نمی دهد.

وی افزود: رئیس جمهوری آمریکا به گروهی که به صورت کامل از اسرائیل جانبداری می‌کند، تکیه کرده است و این گروه به این صورت نمی‌تواند راه حلی که منجر به تحقق صلح دائمی و عادلانه شود، ارائه دهد.

نشست اقتصادی بحرین که نخستین مرحله از اجرای معامله قرن است، روزهای سه شنبه و چهارشنبه گذشته (۴و ۵ تیرماه) در منامه برگزار شد.

برگزاری این نشست با مخالفت بسیاری از گروه‌های فلسطینی، مردم کشورهای عربی و شخصیت‌های مختلف در جهان مواجه شده است ولی برخی دولت‌های عربی با حضور در آن برخلاف افکار عمومی خود قدم برداشتند و همین امر موجب ایجاد شکاف بیشتر بین آنان با ملت خود شده است.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۲۹۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چندین کشور اروپایی دولت فلسطینی را به رسمیت می‌شناسند

به گزارش جام جم آنلاین، «جوزف بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز دوشنبه در حاشیه نشست ویژه مجمع جهانی اقتصاد در ریاض اعلام کرد که چندین کشور اروپایی تا پایان ماه می (ماه آتی میلادی) دولت فلسطینی را به رسمیت می شناسند.

خبرگزاری رویترز به نقل از مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در این ارتباط اعلام کرد: انتظار می رود چندین کشور اروپایی تا پایان ماه می کشور فلسطین را به رسمیت بشناسند.

به گزارش العربیه، در ماه مارس، اسپانیا، ایرلند، مالت و اسلوونی اعلام کردند که به طور مشترک برای به رسمیت شناختن کشور فلسطین تلاش خواهند کرد. این در حالیست که اشغالگران قدس مخالفت صریح خود را با با این اقدام اعلام کردند.

از سوی دیگر، پدرو سانچز، نخست وزیر اسپانیا پیشتر گفته بود که انتظار دارد مادرید تا ماه جولای به رسمیت شناختن فلسطینیان را اعمال کرده و معتقد است به زودی یک «توده بحرانی» در اتحادیه اروپا وجود خواهد داشت که چندین عضو را برای اتخاذ موضع مشابه تحت فشار نیز قرار دهد.

دیگر خبرها

  • شمار دانشجویان دستگیر شده در دانشگاه‌های آمریکا به بیش از هزار نفر رسید
  • فیلم لحظه حمله و درگیری خونین گردشگر ترکیه‌ای با یک اسرائیلی
  • چفیه فلسطینی بر گردن جرج واشنگتن! | تصاویر
  • نیوزیلند: درخواست پایان اشغالگری اسرائیل
  • نتایج نشست مشترک جنبش فتح و حماس در چین چه شد؟
  • دستگیری ۹۷ دانشجوی معترض از ۲ دانشگاه آمریکا
  • چندین کشور اروپایی دولت فلسطینی را به رسمیت می‌شناسند
  • دیدار وزیر خارجه بحرین با بشار اسد پس از ۱۳ سال
  • وزیر خارجه بحرین با بشار اسد دیدار کرد
  • تاثیر عملیات وعده صادق بر اقتصاد