Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@19:18:57 GMT

واکنش اردوغان به تهدیدهای نیروهای خلیفه حفتر

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۲۹۳۳۳

واکنش اردوغان به تهدیدهای نیروهای خلیفه حفتر

رئیس جمهوری ترکیه در سخنانی نسبت به تهدیدات مطرح شده از سوی نیروهای موسوم به "ارتش ملی لیبی" علیه اتباع و اهداف ترکیه در لیبی واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه در واکنش به اظهارات اخیر احمد المسماری، سخنگوی نیروهای موسوم به "ارتش ملی لیبی" علیه اتباع و اهداف ترکیه در این کشور اظهار کرد: در صورت انجام هرگونه اقدام خصمانه‌ای از سوی ارتش ملی لیبی به ریاست خلیفه حفتر علیه اتباع و اهداف ترکیه در لیبی، آنکارا تدابیر لازم را اتخاذ خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در کنفرانس مطبوعاتی در حاشیه نشست سران گروه ۲۰ در اوزاکای ژاپن گفت: هنوز مطمئن نیستیم که این دستور از طرف چه کسی صادر شده است و در صورت تأیید صدور آن از سوی خلیفه حفتر ، ترکیه تدابیر لازمی را در این خصوص خواهد اندیشید.

احمد المسماری روز گذشته در سخنانی گفت: اهداف ترکیه در لیبی، اهدافی خصمانه محسوب می‌شوند. دستور حمله به کشتی‌های ترکیه در آب‌های منطقه‌ای لیبی را صادر کرده‌ایم و هر موضع موجود در خاک خود را که به ترکیه مربوط باشد، هدف قرار می‌دهیم.

وی افزود: ارتش ملی لیبی دستور  ممنوعیت پرواز هواپیماها از فرودگاه‌های لیبی به ترکیه و همچنین دستورات بازداشت همه اتباع این کشور در لیبی را صادر کرده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تركيه لیبی رجب طیب اردوغان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۲۹۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک گردشگر ترکیه ای با چاقو یک نظامی اسرائیلی را در قدس زخمی کرد

به گزارش جماران به نقل از الجزیره، رادیو ارتش اسرائیل اعلام کرد که یک گردشگر ترکیه ای یک نظامی اسرائیلی را در شهر«قدس» زخمی کرد.

رادیو ارتش اسرائیل تأکید کرد که نظامی اسرائیلی در نزدیکی منطقه «باب الساهره» در بخش قدیمی قدس اشغالی زخمی شده است و مهاجم شهروند ترکیه است.

المیادین نیز گزارش داد که نیروهای اشغالگر به این گردشگر جوان ترکیه ای تیراندازی کرده و او را به شهادت رساندند.


 

دیگر خبرها

  • رسانه عبری: باکو میانجی بالقوه تل‌آویو و آنکارا است
  • واکنش حماس به عملیات شهادت طلبانه شهروند ترکیه
  • مقامات سیاسی ترکیه و دردسر خودروهای لوکس
  • فرمانده حشد الشعبی: تهدیدهای آمریکا ما را نمی‌ترساند
  • یک گردشگر ترکیه ای با چاقو یک نظامی اسرائیلی را در قدس زخمی کرد
  •  آماده‌ شدن آمریکا برای حمله گسترده به یمن/ حمله یمن به ۲ ناوشکن آمریکایی و ۲ کشتی اسرائیلی/ برگزاری رزمایش دریایی 9 روزه ارتش چین/  اعلام نقض حقوق بشر توسط پنج واحد ارتش اسرائیل از سوی آمریکا
  • ارتش ترکیه نیروی کمکی به شمال سوریه اعزام کرد
  • دستگیری اعضای یک باند وابسته به داعش در ترکیه
  • ترکیه: ۱۵ تروریست در شمال عراق از پای درآمدند
  • لحظه اصابت و سرنگونی جنگنده پیشرفته آمریکا توسط انصارالله یمن+ ویدئو/ اعلام سفر رئیس موساد به عربستان/ طرح بلندپروازانه ترکیه برای ساخت ناو هواپیمابر/  حمله عناصر «پ.ک.ک» به نیروهای ارتش ترکیه