Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-30@04:00:29 GMT

جشن تولدی که با قتل برادر زن خونین شد

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۲۹۴۳۱

جشن تولدی که با قتل برادر زن خونین شد

مردی که در جشن تولد خودش برادر همسرش را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود، دستگیر شد. جشن تولد

حوالی ساعت 21 ششم تیر ماه وقوع یک مورد نزاع در محله نبرد به  مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع داده شد که درپی آن ماموران کلانتری ۱۳۲ نبرد در محل حاضر شده و بررسی های خود را آغاز کردند.

پس از حضور ماموران در محل مشخص شد مردی حدوداً ۳۰ ساله توسط شوهر خواهرش با ضربات چاقو به قتل رسیده است که در همین راستا بازپرس ویژه قتل نیز در محل حاضر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در همان تحقیقات اولیه مشخص شد مقتول به همراه بستگان خود در مراسم جشن تولد شوهرخواهرش حضور پیدا کرده بود که این اتفاق رخ داده است.

قتل

برابر گفته شاهدان مقتول و شوهرخواهرش در مراسم برای هم رجزخوانی کرده و این موضوع باعث ایجاد درگیری لفظی شدید بین آنها شده به نحوی که این درگیری تا مقابل در منزل متهم ادامه پیدا کرده و سرانجام قاتل با برداشتن چاقو از آشپزخانه، سراغ برادرزنش رفته و او را با چند ضربه چاقو به شکم و قلبش به قتل رسانده است.

 متهم 35 ساله که پس از وقوع  قتل قصد فرار داشت توسط  ماموران کلانتری نبرد بازداشت شد .

مرکز اطلاع رسانی پلیس پیشگیری تهران بزرگ با تایید این خبر اعلام کرد: برای متهم پرونده‌ای تشکیل شده و او هم‌اکنون با دستور مقام قضایی در بازداشت به سر می‌برد ./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۲۹۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرور قمه‌کش در میدان انقلاب بازداشت شد

به گزارش خبرآنلاین،سرهنگ سعید راستی در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ دو روز پیش و در تاریخ هفتم ادیبهشت ماه خبری مبنی بر جراحت یک شهروندی در پی درگیری با یکی اراذل و اوباش در محدوده خیابان انقلاب تهران به ماموران پایگاه سوم سازمان اطلاعات پلیس تهران اعلام شد که درپی آن ماموران در محل حاضر شده و بررسی موضوع را در دستورکار قرار گرفت.

مهر در خبری نوشت:وی با اشاره به تحقیقات اولیه ماموران در محل گفت:‌ بررسی‌های اولیه حاکی از این بود که متهم با استفاده از یک قبضه قمه اقدام به قدرت نمایی در خیابان انقلاب کرده و پس از جراحت یک شهروند از محل متواری شده است.

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران با اشاره به انجام تحقیقات میدانی و شناسایی هویت و مخفیگاه متهم اظهارکرد:‌ در ادامه هماهنگی با مقام قضایی انجام و مجوزهای لازم دریافت شد. پس از آن ماموران با حضور در مخفیگاه این فرد شرور در محدوده میدان نیلوفر این فرد را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

راستی با بیان اینکه متهم تحت بازجویی قرارگرفته و به جرم خود اعتراف کرد، گفت: برای این فرد پرونده‌ای تشکیل شد و متهم برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه زندان شد.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900689

دیگر خبرها

  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی بعد از ۷ سال ‌در شیروان
  • دستگیری یک قاچاقچی با ٣٢ کارت سوخت در بم
  • عامل جنایت گاندی نمی‌دانست قاتل است | گفت و گو با متهم
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • اعتراف مادر دیانا به قتل فجیع فرزندش / او را با چاقو کشتم و آتش زدم!
  • بازداشت قاچاقچی با ۳۲ کارت سوخت در بم
  • تبریک تولد بهرام رادان به سبک محسن کیایی!
  • شرور قمه‌کش در میدان انقلاب بازداشت شد
  • کشف ۵۰۰ میلیون ریال چک‌پول تقلبی در ایوان
  • جاسازی ۴۱۷ گرم هروئین در معده یک قاچاقچی