Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس انجمن پارا دوومیدانی از برطرف شدن مشکلات سخت‌افزاری ورزشکاران این رشته خبر داد. ۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۶ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

بهمن رضایی، رئیس انجمن دوومیدانی جانبازان و معلولین در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره برگزاری رقابت‌های پارا دوومیدانی قهرمانی کشور اظهار داشت: سی و سومین دوره این مسابقات طی روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه هفته گذشته در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران برگزار شد و 250 ورزشکار مرد و 150 ورزشکار زن از 32 استان با هم رقابت نزدیکی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رویداد دو، سه رکورد ملی هم شکسته شد و در برخی مواد نیز نتایج بسیار خوبی به ثبت رسید.

وی با اشاره برگزاری یک تورنمنت بین‌المللی در آلمان افزود: درخواست اعزام به این رویداد را کرده‌ایم که اگر کمیته ملی پارالمپیک موافقت کند، نفراتی از کشورمان در مرداد ماه اعزام می‌شوند. همچنین ما رقابت‌های جهانی 2019 امارات را نیز در پیش داریم که سهمیه پارالمپیک 2020 در آن توزیع می‌شود و به همین دلیل از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

رئیس انجمن پارا دوومیدانی گفت: در مسابقات قهرمانی کشور همه نفرات سرشناس حاضر بودند و فقط یکی دو نفر نیامدند که دلایل غیبت‌شان موجه بود. ما به همین دلیل در شهریور ماه مجدداً یک رکوردگیری انجام می‌دهیم تا بهترین‌ها مشخص شوند.

رضایی درباره نارضایتی برخی ورزشکاران از بی‌توجهی مسئولان و در اختیار نداشتن امکانات عنوان کرد: ما برای بازی‌های پاراآسیایی 2018 بیش از 60 ورزشکار اعزام کردیم که زیر نظر استان مربوطه به تمرینات ادامه دادند و برای خودشان و مربیان‌شان حقوق در نظر گرفته شد. همچنین به همه ورزشکاران نیز وسایلی همچون دیسک، نیزه و وزنه داده شد تا خود را آماده کنند. نتیجه این کار نیز کسب 19 طلا، 19 نقره و 19 برنز و مجموعه 57 مدال در اندونزی بود. حالا هم برای آنهایی که کمبود وسایل و امکانات دارند و از این شانس برخوردار هستند که در مسابقات جهانی مدال بگیرند و در ادامه نیز در پارالمپیک موفق باشند، کمبودهای‌شان را جبران می‌کنیم و مشکلی نداشته باشند.

راضیه شیرمحمدی ملی‌پوش تیراندازی با کمان معلولان درگذشت

 

انتهای پیام/

R1351/P/S3,33/CT1 واژه های کاربردی مرتبط دو و میدانی کمیته ملی پارالمپیک | NPC ورزش جانبازان و معلولین

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دو و میدانی کمیته ملی پارالمپیک NPC ورزش جانبازان و معلولین دو و میدانی کمیته ملی پارالمپیک NPC ورزش جانبازان و معلولین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۲۹۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذوب آهن جبران كرد، جنگ نيمه نهايى ادامه دارد

به گزارش "ورزش سه"، دومین دیدار مرحله نیمه نهایی از بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال بین تیم‌های طبیعت تهران و ذوب آهن اصفهان برگزار شد.

ذوب آهن اصفهان در این بازی با نتیجه 68 بر 64 موفق به کسب پيروزى شد تا سری 1 – 1 برابر شود.

آرن داوودی با 8 امتیاز، 2 ریباند، 10 پاس گل و کارایی 17 بهترین بازیکن این دیدار بود.

درحالى كه تيم فيناليست مى بايست سرى نيمه نهايى را با سه برد به پايان برساند، فعلا ماراتن بين شاگردان حاتمى و شاهين طبع ادامه خواهد داشت.

تیم‌های شهرداری گرگان و مهرام تهران نیز در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر در حال رقابت هستند و سری این بازی‌ها 2 بر صفر به سود تیم شهرداری گرگان است.

دیگر خبرها

  • رنجش اهالی شهرک آ. اس. پ شهریار از کمبود امکانات رفاهی
  • ضرورت جبران کمبود دانشجو در دانشگاه آزاد
  • ذوب آهن جبران كرد، جنگ نيمه نهايى ادامه دارد
  • اسبقیان خطاب به دوومیدانی‌کاران: عملکرد شما را تحت نظر داریم
  • گلایه‌های مربی سقزی از کمبود امکانات وزنه‌برداری
  • گلایه اهالی روستای کالدشت بالا از کمبود امکانات رفاهی + فیلم و تصاویر
  • رقابت‌های آزاد دوومیدانی به تعویق افتاد
  • ورزشکاران پاراکانو در قهرمانی جهان مشخص شدند
  • تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد
  • گود مشاهیر جوین میزبان چوخه کاران