Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران در جلسه امروز شورای شهر تهران در تذکری نسبت به عدم اطلاع رسانی کافی در خصوص انتخابات شورایاری گفت: چهار دوره از فعالیت نهاد شورایاری در شهر تهران می‌گذرد و اکنون در آستانه برگزاری پنجمین دوره انتخابات این نهاد مدنی هستیم و همکاران ما در ستاد شورایاری‌ها پیش بینی‌های لازم را برای برگزاری یک انتخابات خوب با مشارکت حداکثری را فراهم کرده اند، اما نگرانی و دغدغه‌ای که وجود دارد اینست که بدلیل ورود نهاد‌های نظارتی و اشکالات درستی که به لحاظ قانونی برای برگزاری انتخابات مطرح شد، نحوه برنامه ریزی برای برگزاری انتخابات به گونه‌ای بوده که فرصت کافی برای اطلاع رسانی به شهروندان تهرانی و معتمدین محلات برای ثبت نام در این انتخابات فراهم نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در تمام انتخابات‌های کشور از ماه‌ها پیش از انتخابات، به انحاء مختلف تبلیغات و اطلاع رسانی انجام می‌شود تا حس مشارکت در انتخابات شکل بگیرد، اما در این دوره با توجه به برنامه ریزی انجام شده، زمان اطلاع رسانی بسیار کم بوده و فردا زمان ثبت نام در این انتخابات به اتمام می‌رسد، این در صورتی است که بسیاری از شهروندان هنوز اطلاع دقیقی از نحوه ثبت نام در این انتخابات ندارند.   این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: با توجه به اینکه نهاد شورایاری یکی از بزرگترین و گسترده‌ترین نهاد‌های مدنی کشور است و سال‌ها تلاش و کوشش نظری و عملی برای شکل گیری و فعالیت این نهاد صورت گرفته و اکنون با پیگیری شورای عالی استان‌ها قرار است در کلانشهر‌ها و شهر‌های نیز اجرایی شود باید پنجمین دوره این انتخابات بهتر از گذشته برگزار شود که قطعا یکی از شاخص‌های مهم آن مشارکت حداکثری است.   وی افزود: من از مدیریت شهری تهران و همکارانم در ستاد هماهنگی شورایاری‌ها درخواست دارم، مهلت ثبت نام انتخابات شورایاری به مدت یک هفته تا ۱۰ روز تمدید شود. خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 انتخابات شورایاری ها شورایاری ها ثبت نام انتخابات شورایاری ها شورای شهر تهران مدیریت محلات شورای عالی استان ها ستاد هماهنگی شورایاری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۲۹۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ترافیک تهران امسال تغییری نخواهد داشت

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد که امسال هیچ تغییری در طرح ترافیک تهران اعمال نخواهد شد.

سرهنگ فیروز کشیر در گفت‌وگو با ایسنا درباره اینکه آیا امسال تغییری در طرح ترافیک تهران اعمال خواهد شد یا خیر گفت:‌ امسال هیچ تغییری در طرح ترافیک اعمال نشده و اعمال نیز نخواهد شد. تصمیمات این‌چنینی باید در کمیته مشترک میان کارشناسان حوزه شهری و امور ترافیکی و انتظامی برگزار شود و پس از رسیدن به نظرات واحد و تصویب آن، اطلاع رسانی انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر طرح ترافیک تهران مانند سال گذشته در حال اجراست، گفت:‌ تا امروز نشست مشترک و تصمیمی در مورد تغییر در طرح ترافیک گرفته نشده و اگر تصمیم جدیدی اتخاذ شود، قطعا اطلاعات لازم داده خواهد شد. البته مواردی در مورد طرح جدید ترافیک مطرح شده که این ها باید در شورای ترافیک مطرح و تصویب شود.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: هسته مرکزی شهر، ترافیک سنگینی دارد و باید مدیریت کلان شهری برای آنجا صورت گیرد تا مردم متضرر نشوند. لذا اگر در آینده طرح جدیدی ریخته شود به اطلاع مردم خواهد رسید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت تأیید سوابق تحصیلی پشت کنکوری‌ها تا 18 اردیبهشت
  • تمدید مهلت داوطلبان برای تأیید سوابق تحصیلی
  • تمدید مهلت ثبت نام نخستین المپیاد آموزش هنر یزد
  • تمدید مهلت تکمیل اظهار نامه مالیاتی
  • انتقاد شدید عباس آخوندی از ساخت و ساز در پارک لاله
  • نامزد انتخابات مجلس : چرا دختران در مدارس روسری‌شان را برندارند؟
  • ۱۸ اردیبهشت؛ آخرین مهلت آماده‌سازی پنل مجازی‌ نمایشگاه سی‌وپنجم کتاب
  • طرح ترافیک تهران امسال تغییری نخواهد داشت
  • مهلت ارسال اثر به رویداد جوانی جمعیت در سمنان تمدید شد
  • تمدید مهلت اصلاح و تکمیل اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده