Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@16:02:07 GMT

توزیع کارت بلیت اعتباری خبرنگاران آغاز شد

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۳۰۱۵۹

توزیع کارت بلیت اعتباری خبرنگاران آغاز شد

دبیر کارگروه بررسی مدارک و اسناد متقاضیان استفاده از سهمیه ویژه‌ خبرنگاری از آغاز توزیع کارت بلیت اعتباری خبرنگاران خبر داد و گفت: ثبت‌نام مجدد برای خبرنگاران متقاضی دریافت کارت بلیت طی یک تا دو روز آینده آغاز می‌شود. ۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۳ اجتماعی تهران نظرات - اخبار اجتماعی -

فرهاد خوانساری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم،‌ درباره کارت بلیت اعتباری خبرنگاران اظهار کرد: برای دریافت کارت بلیت خبرنگاری حدود 1500 نفر ثبت‌نام کردند که توزیع کارت‌ها آغاز شده است و حدود 750 پیامک برای متقضایان جهت دریافت کارت بلیت ارسال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: احتمال بسیار زیاد، ثبت‌نام مجدد برای خبرنگاران متقاضی دریافت کارت بلیت طی یک تا دو روز آینده آغاز خواهد شد البته مدت زمان ثبت‌نام نیز بسیار کوتاه خواهد بود؛ هر خبرنگاری که کارت جدید دریافت کند اعتبار کارت‌ قبلی وی صفر و اعتبار جدید جایگزین خواهد شد.

دبیر کارگروه بررسی مدارک و اسناد متقاضیان استفاده از سهمیه ویژه‌ خبرنگاری تصریح کرد: امسال نیز مانند سال گذشته، ارسال کارت‌ها از طریق پست و مراجعه حضوری به دو ایستگاه تعیین شده مترو است؛ چناچه خبرنگاری نسبت به دریافت کارت خود از ایستگاه تعیین شده اقدام نکند بعد از مدتی کارت باطل خواهد شود.

افزایش اعتبار کارت‌بلیت خبرنگاران/ موجودی کارتهای قبلی «صفر» می‌شود

انتهای پیام/

R1014144/P/S2,25/CT1 واژه های کاربردی مرتبط شهرداری تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرداری تهران شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۳۰۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پیش‌ فروش بلیت اجرا‌های «امشب به صرف بورش و خون»

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمایش «امشب به صرف بورش و خون» نوشته مهدی یزدانی‌خرم و کارگردانی صابر ابر از ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ در بلک‌باکس پردیس تئاتر و موسیقی باغ کتاب روی صحنه رفته است.

با پایان بلیت اجرا‌های ماه اردیبهشت «امشب به صرف بورش و خون»، پیش‌فروش بلیت ۲۰ اجرای این نمایش در ماه خرداد، از طریق سایت تیوال آغاز شد.

دانشجویان رشته‌های مختلف می‌توانند در «یکشنبه‌های دانشجویی» با تخفیف به تماشای این اثر نمایشی بنشینند.

صابر ابر این مونولوگ را که بر اساس رمان «نازنین» فئودور داستایوفسکی و ترجمه یلدا بیدختی شکل گرفته است، در کنار فاطمه نقوی به صحنه می‌برد.

دیگر عوامل نمایش «امشب به صرف بورش و خون» عبارتند از: مجری طرح: امیرسپهر تقی‌لو، طراح صحنه: صابر ابر، طراح لباس: ندا نصر، طراح گرافیک: فرهاد فزونی، طراح نور: نیلوفر نقیب ساداتی، محمدرضا رحمتی، طراح گریم: لعیا خرامان، طراح صدا: عرشیا باقری، مشاور رسانه‌‎ای: فریبرز دارایی، تبلیغات: استودیو این/جا، تبلیغات مجازی: آریان امیرخان (قیلم نیوز)، دستیار کارگردان: جواد باقری، گروه کارگردانی: الهام میرشفیعی، نیما سکوت، دستیار تهیه و تولید: محمدامین ساکی.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تذکر کمیسیون اصل نود به ۴ دستگاه برای پیوستن به سامانه اعتبارسنجی
  • سرقت از مردم در پوشش کمک برای خرید بلیت مترو
  • نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن
  • آغاز پیش‌ فروش بلیت اجرا‌های «امشب به صرف بورش و خون»
  • توزیع تخم نوغان در گیلان
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران
  • نارضایتی کارکنان منچستریونایتد از رویکرد رتکلیف در حذف امتیاز آن‌ها
  • آخرین آمار توزیع کارت کنکور
  • آخرین آمار توزیع کارت کنکور اعلام شد
  • جزئیات دریافت و توزیع قرآن و ادعیه در طرح ملی نورباران