Web Analytics Made Easy - Statcounter

شورای نظامی سودان با یک شرکت کانادایی که ریاست آن به عهده یک افسر سابق امنیتی رژیم صهیونیستی است قراردادی امضاء کرده است تا چهره این شورا را نزدیک افکار عمومی بهبود بخشد. ۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۳ بین الملل آفریقا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم ، اقدام نظامیان سودانی در کشتار اعتصاب کنندگان در خارطوم ، حضور گسترده آنان در شهرها، اعمال محدودیت ها و مانع تراشی در انتقال قدرت به یک دولت مدنی سبب شده تا چهره شورای نظامی در نزد افکار عمومی جهان تیره و تار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوع باعث شد تا شورای نظامی سودان از یک شرکت کانادایی فعال در عرصه ارتباط کمک بگیرد تا چهره این شورا را نزد افکار عمومی جهان بهبود بخشد و آن را مردمی  و زیباتر نشان دهد.

"دیکنز و مادیسون"  یک شرکت کانادایی و فعال در عرصه ارتباطات است که ریاست آن  را  " آری بن میناشی " افسر سابق سرویس  امنیتی رژیم صهیونیستی به عهده دارد. شورای نظامی سودان قراردادی به مبلغ 6 میلیون دلار با این شرکت امضاء کرده است تا چهره این شورا را در نزد افکار عمومی بهبود بخشد.

روزنامه "السودانیه " به نقل از روزنامه کانادایی " گلف و ایمیل " نوشت: این قرارداد در 7 می 2019 بین سرلشکر "محمد حمدان دقلو " معروف به حمیدتی معاون رئیس شورای نظامی سودان و مسئولان شرکت گلف و ایمیل  کانادا به امضاء رسیده است.

شورای نظامی تمایل دارد به صورت آشکار خود را به آمریکا نزدیک کند تا از حمایت های این کشور بیشتر برخوردار شود. به همین دلیل، در قرارداد خود با شرکت کانادایی بر  برگزاری نشست مشترک بین این شورای با رئیس جمهور آمریکا  تاکید کرده است.

همچنین شورای نظامی با در نظر گرفتن روابط نزدیکی که با عربستان دارد، می خواهد موقعیت ریاض را بهبود بخشد لذا در قرارداد خود با شرکت مزبور آورده است که باید تلاش شود تا مناسبات عربستان با روسیه تقویت شود.

براساس این قرار داد،  شرکت گلف و ایمیل باید به مقامات اجرایی و قانونگذاری در آمریکا، روسیه ، عربستان ، سازمان ملل، اتحادیه آفریقا، سایر سازمان ها و کشورها برای اجرایی شدن مفاد قرار داد فشار وارد کند.

خط و نشان کشیدن شورای نظامی سودان برای مخالفان

آری میناشی افسر سابق سرویس امنیتی رژیم صهیونیستی به نفع دیکتاتور سابق زیمبابوه و ژنرال خلیفه حفتر فرمانده موسوم به ارتش ملی لیبی جنگیده است.

از سوی دیگر منابع آگاه سودانی به روزنامه الانتباهه چاپ خارطوم گفتند: ائتلاف آزادی و تغییر درحال گفت وگو با احزاب و گروه های سیاسی این کشور است که در این ائتلاف حضور ندارند.

این منافع افزودند: این مذاکرات براساس توصیه های طرف های موثر در تحولات سودان صورت گرفته است.

مذاکرات ائتلاف آزادی و تغییر با سایر احزاب سودانی با هدف مشارکت آنها در مجلس قانونگذاری جدید سودان است.

انتهای پیام/

R7969/P/S8,88/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اسرائیل کشور سودان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اسرائیل کشور سودان اسرائیل کشور سودان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۳۰۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات سناریوی رژیم‌صهیونیستی برای حمله به رفح

روزنامه عرب زبان رای الیوم از سناریوی رژیم صهیونیستی برای حمله به رفح پرده برداشت و نوشت که اطلاعات گروه های مقاومت درباره عملیات احتمالی به این شهر، گواه بر طرح ارائه شده از سوی تل آویو به طرف مصری و دولت آمریکا است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، به نقل از رای الیوم، همه اطلاعات طرف‌های اسرائیلی و مصری درباره اجرای قریب الوقوع عملیات نظامی در محور فیلادلفیا و حومه شهر رفح، گواه بر این است که طرف اسرائیلی به دنبال عملیات محدودی است که طی آن بمباران سنگین زیرساخت‌ها، مگر در موارد ضرورت انجام نخواهد شد و هدف این عملیات، چهار گردان مقاومت در شهر رفح است.

این رسانه نوشت: اطلاعات گروه‌های مقاومت درباره عملیات احتمالی رفح گواه بر طرح ارائه شده تل آویو به طرف مصری و دولت آمریکاست. بر اساس اطلاعات موجود، به نظر می‌رسد که آمریکا و مصر با طرحی موافقت کرده‌اند که از عملیات تدریجی حکایت دارد که از مناطق شرقی شهر رفح شروع می‌شود و با بمباران سنگین مگر مناطقی که ارتش رژیم صهیونیستی گمان کند رهبران حماس در آن مخفی شده باشند، همراه نخواهد بود و تل آویو به اطلاع مقامات آمریکایی و مصری رسانده که اطلاعات لازم را درباره زیرساخت‌های نظامی مقاومت در شهر رفح و زیر تونل‌ها، برخی محله‌ها و کوچه‌های این شهر، جمع آوری و نهایی کرده است.

رای الیوم افزود: صحبت از عملیات نظامی تدریجی است که گفته می‌شود با همکاری کمیته نظامی و امنیتی مصر از حیث نظامی و اطلاعاتی طراحی شده و این بدان مفهوم است که قاهره موافقت اولیه را داده و این عملیات منتظر دستور بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی است.

این رسانه ادامه داد: نتانیاهو به عامل وقت و فشار به منظور وادار کردن مقاومت برای قبول پیشنهاد جدید مصر در لحظات آخر درباره تبادل اسیران امید دارد تا از عملیات صرف نظر کند، اما طرح‌های عملیاتی آماده و روی کاغذ است و بُعد اطلاعاتی پایان یافته و صحبت از روند تدریجی درگیری برای تصرف مناطق و حمله به حماس است.

رای الیوم اضافه کرد: منابع وابسته به مقاومت از آمادگی کامل برای مقابله با دشمن صحبت به میان می‌آورند. چهار گردان القسام در شهر رفح طی هفت ماه گذشته در عملیات نظامی شرکت نکرده و آماده و سرحال برای درگیری و رویارویی هستند.

کد خبر 748638

دیگر خبرها

  • رسانه‌ها چهره خبیث رژیم صهیونیستی را به جهانیان نشان می‌دهند
  • جزئیات سناریوی رژیم‌صهیونیستی برای حمله به رفح
  • سودان خواهان برگزاری نشست فوری شورای امنیت درباره «تجاوزات امارات» شد
  • بیانیه حمایت از اعتراضات جهانی دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی در همبستگی با مردم فلسطین
  • مقام صهیونیست: اگر نتانیاهو نبود ظرف چند روز به توافق می‌رسیدیم
  • طوفانی که پرده از چهره غرب کنار زد
  • شهادت عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان
  • «وعده صادق» و تثبیت جایگاه ویژه ایران در نظام امنیتی غرب آسیا
  • هیئتی از مصر وارد تل‌آویو شد
  • عملیات وعده صادق سیلی محکمی بر چهره رژیم صهیونیستی بود