Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: در حال‌حاضر طرح رسیدگی الکترونیکی اسناد در 210 بیمارستان دولتی در حال انجام است.

به گزارش خبرگزاری آریا از اردبیل، طاهر موهبتی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در اردبیل اظهار داشت: در حال حاضر طرح رسیدگی الکترونیکی اسناد در تمامی بیمارستان‌های دولتی ضرورتی اساسی است که در این زمینه هم‌اکنون در حدود 200 بیمارستان دولتی این مهم در حال اجرا و انجام می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه بیمه سلامت از سال 97 دو ماه و نیم بدهکاری به بخش خصوصی دارد، افزود: این سازمان حدود سه و ماه و نیم هم به بخش دولتی بدهکار است که طبق برنامه‌ریزی‌های در نظر گرفته شده و تزریق اعتبارات سعی بر تسویه حساب در آینده نزدیک است.
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران در خصوص صدور دفترچه برای مددجویان کمیته امداد گفت: قرار بر این بود تا مددجویانی که در شهرهای زیر 20 هزار نفر زندگی می‌کنند و تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفته‌اند، برای دریافت دفترچه مراجعه کنند و به آنها تا پایان خردادماه زمان داده بودیم که 390 هزار نفر به این منظور مراجعه کرده‌ و برای آنها دفترچه صادر شده است.
موهبتی با اشاره به هدفمند کردن بیمه رایگان با اولویت قراردهی افراد نیازمند تصریح کرد: استفاده حداکثری از بیمه رایگان در مناطق مختلف کشور به ویژه در مناطق محروم و دورافتاده مدنظر بوده چرا که باید این افراد جامعه هدف بهره‌مندی از خدمات بیمه رایگان در سطح کشور باشند.
وی  از کاهش بار مراجعات برای دریافت خدمات سونوگرافی، ام.آر.آی و سایر خدمات مشابه به مراکز طرف قرارداد خبر داد و افزود: مهمترین اتفاقی که رخ داده این است که به تمامی مراکز طرف قرارداد اعلام کردیم که برای ارائه خدمت، سقف قرار داده شده است، به طوری که در هر 180 روز فقط یک بار می‌توانند از خدمات ام.آر.آی، سی.تی.اسکن و سونوگرافی استفاده کنند.
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران از فوریت رسیدگی الکترونیکی اسناد در تمامی بیمارستان‌ها به ویژه بیمارستان‌های دولتی خبرداد و اظهار کرد: در حال‌حاضر طرح رسیدگی الکترونیکی اسناد در 210 بیمارستان دولتی در حال انجام است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اردبیل موهبتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۳۰۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت پزشک متخلف در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، حسین نجف زاده گفت: پرونده تخلف یکی از پزشکان به اتهام اضافه دریافتی از بیماران به میزان ۱۲۲ میلیون ریال در شعبه پنجم بدوی تخصصی ویژه رسیدگی به تخلفات امور بهداشتی و درمانی شهرستان ارومیه رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود: شعبه پس از بررسی محتویات پرونده و ارائه نکردن هرگونه اسناد و مدارک قانونی تخلف انتسابی را محرز و پزشک متخلف را  علاوه بر توبیخ کتبی و درج در پرونده پزشکی به پرداخت یک میلیارد و ۲۲۰ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۱۰ برابر میزان اضافه دریافتی محکوم کرد.

نجف زاده گفت: بازرسان بهداشت و درمان شهرستان ارومیه تخلف اعلامی را در پی گزارش مردمی از سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی و در بازرسی از اسناد و مدارک یکی از پزشکان کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی استان سمنان
  • تسویه حساب سهم بیمه سلامت با داروخانه ها/وضعیت بدهی یارانه دارو
  • محکومیت پزشک متخلف در ارومیه
  • دردسر جدید بیمه‌ها برای داروخانه داران/ بدهی ۲۶ همتی سازمان‌های بیمه‌گر به داروخانه‌ها
  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • جزئیات تازه از پرداخت یارانه دارو و بیمه سلامت
  • پرداخت یارانه دارو ربطی به بیمه سلامت ندارد
  • عاقبت پوشش خدمات روانشناسی چه شد؟
  • بیش از ۹۰ درصد خدمات ثبتی الکترونیکی انجام می‌شود
  • پرداختی بیمه‌ها به داروخانه‌ها شفاف‌سازی شود