Web Analytics Made Easy - Statcounter

«شهریار فولادوند» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این کلاس‌ها در قالب ۲۸ مدرسه در ۱۲ منطقه استان مرکزی از جمله ناحیه ۲ اراک، شهرستان محلات، دلیجان، ساوه، خمین، شازند، زرندیه، تفرش، سربند، آشتیان و کمیجان برای اسکان فرهنگیان در استان آماده سازی شده است.

وی ادامه داد: ۱۲۰ کلاس تجهیز شده از مجموع این کلاس‌ها با خدمات ویژه، ۱۰۰ کلاس از نوع (الف) و ۲۴ کلاس از نوع (ب) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی خاطرنشان کرد: کلاس‌های نوع (ج) به منظور افزایش خدمات و آسایش هرچه بیشتر مسافران در ستاد اسکان آموزش و پرورش استان از ۲ سال گذشته حذف شده است.

فولادوند گفت: با تجهیز این کلاس‌ها ظرفیت اسکان ۹۲۷ نفر روز مسافر تابستانی در این استان مهیا است.

وی ادامه داد: ۱۴ پایگاه برای ارایه خدمت به مسافران در ستاد اسکان آموزش و پرورش استان مرکزی در استان آماده سازی شده و ۱۶۰ نفر از عوامل اجرایی این اداره کل وظیفه خدمت رسانی به مسافران را در این مدت برعهده دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی اظهار داشت: پذیرش مسافران تابستانی در ستاد اسکان آموزش و پرورش استان مرکزی از هفته آخر خرداد ماه جاری کلید خورده و تا ۱۵ شهریور ماه نیز این خدمات ارایه می‌شود.

فولادوند یاد آور شد: ۳۰ هزار و ۲۵۹ نفر روز تابستان سال گذشته در ستاد اسکان آموزش و پرورش استان اسکان یافته و پیش بینی می‌شود تعداد این مسافران در تابستان امسال نسبت به پارسال افزایش پنج تا ۱۰ درصدی به همراه داشته باشد.

استان مرکزی به دلیل وجود بیش از ۲ هزار جاذبه اثر گردشگری و موقعیت جغرافیایی شاهراه شمال به جنوب و مرکز به غرب کشور مقصد بسیاری از مسافران است.
۲۲۷ هزار دانش آموز در ۲۲۶۹ مرکز آموزشی در استان مرکزی به تحصیل اشتغال دارند.

۱۹۵۵/‏۶۰۱۳/‏

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگی اسکان آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۳۰۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت/ زمان ثبت‌نام دانش‌آموزان اتباع مشخص نیست

حمید طریفی‌حسینی، معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت:والدین کودکانی که شش سال آن‌ها تمام و کار سنجششان انجام شده، می‌توانند با مراجعه به سایت my.medu.ir به صورت الکترونیکی نسبت به ثبت‌نام فرزندشان در کلاس اول اقدام کنند.

وی با بیان این که ۱۹  اردیبهشت  ثبت‌نام کلاس اولی‌های ایرانی آغاز می‌شود؛ افزود: ثبت نام دانش آموزان اتباع پس از ثبت نام کلاس‌اولی‌های ایرانی آغاز می‌شود.

طریفی حسینی ادامه داد: دانش آموزانی که قصد جهش تحصیلی دارند باید با مراجعه به سازمان آموزش و پرورش استثنایی آزمون‌های هوش و استعداد را دهند. زمان ثبت نام این آزمون توسط سازمان آموزش و پرورش استثنایی اعلام می‌شود.

شایان ذکر است که تاکنون سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی حدود یک میلیون نوآموز بدو ورود به دبستان انجام شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • ساخت ۵۵ کلاس درس در اشنویه
  • بهره برداری از ۱۵۷ کلاس درس در خواف
  • ساخت 55 کلاس درس در شهرستان اشنویه
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت/ زمان ثبت‌نام دانش‌آموزان اتباع مشخص نیست
  • زمان ثبت‌نام کلاس اولی‌ها مشخص شد
  • اعلام زمان ثبت‌نام کلاس اولی‌ها ؛ روند ثبت نام الکترونیک است
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۴ روز دیگر
  • تعیین تکلیف شدن عملیات ساخت و ساز اردوگاه شهید چمران در سامان
  • سنجش ۸۸ درصدی دانش آموزان پایه اول در اردبیل
  • کلاس‌های تخریبی دانش‌آموزان و معلمان را عذاب می‌دهد