Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عنایت آرامشیان پیش از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران، افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون با ثبت ۷۶ تخلف شکار و صید، ۱۰۱ متخلف دستگیر و به مراجع قضایی نیز معرفی شدند.

آرامشیان از شکار و زنده گیری ۱۳۲ قطعه و راس پرنده و پستاندار توسط متخلفین خبر داد و بیان کرد: شکار ۱۲ راس کل و بز توسط متخلفین انجام گرفته و زنده گیری و شکار پرندگان نیز به ترتیب ۲۶ و ۹۴ مورد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرامشیان تصریح کرد: همچنین ۱۰ هزارو ۴۰ قطعه ماهی نیز در حوزه صید غیرمجاز آبزیان کشف شد.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان با اشاره به کشف سلاح از متخلفین، گفت: از ابتدای سال جاری ۹ قبضه سلاح غیر مجاز، یک قبضه سلاح جنگی و ۲۰ قبضه سلاح مجاز از متخلفین کشف و به مراجع قضایی تحویل داده شد.

آرامشیان بر مدیریت و برنامه ریزی برای تحقق اهداف حفاظتی و توسعه مشارکت مردم محور اشاره کرد و افزود: در بخش توسعه ظرفیت های مردم محور شش هزار و۲۱۵ ساعت آموزش در قالب طرح آموزشی یک ساعت با محیط بانان در مدارس عملیاتی شد.

وی توسعه مشارکت سازمان های مردم نهاد، گسترش ظرفیت های فرهنگی و مردم محور را از دیگر هدفگذاری های این بخش دانست.

کد خبر 4653832

منبع: مهر

کلیدواژه: محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد یاسوج شکار و صید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۳۰۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل در شادگان/ ۳ نفر کشته شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سید قاسم موسوی با اعلام این خبر اظهار کرد: روز گذشته (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) به‌دنبال وقوع قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شهرستان شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی در کمتر از ۱۰ ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شادگان با اشاره به اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی نیز انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

سرهنگ موسوی بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 6089942

دیگر خبرها

  • کشف ۴۳۰ کیلوگرم تریاک و حشیش از سوی یگان‌ ویژه
  • دستگیری متخلفین برداشت غیرمجاز شن و ماسه در منطقه حفاظت شده تالاب نوروزلو
  • دستگیری قاتل عضو یک خانواده در شادگان
  • روند کاهشی جرم سرقت در استان کرمان
  • دستگیری قاتل در شادگان/ ۳ نفر کشته شدند
  • دستگیری متخلفان شکار و صید در مازندران
  • دستگیری مأمور قلابی موتورسوار در اتوبان حکیم/کشف یک قبضه سلاح گرم
  • کشف بیش از ۴ هزار قبضه سلاح گرم در استان کرمان طی سال گذشته
  • صادرات خودرو ترکیه / مشتریان اول: ایتالیا، انگلیس، فرانسه و آلمان
  • صادرات خودروی سواری از ترکیه طی ۳ ماه از ۲.۵ میلیارد دلار گذشت