Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-03@16:56:16 GMT

آخرین وضعیت لیدا کاوه‌ از زبان رییس پلیس پایتخت

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۳۰۴۴۳

ساعت 24-رییس پلیس پایتخت آخرین جزئیات پرونده "لیدا کاوه" را تشریح کرد.

 سردار حسین رحیمی در حاشیه اجرای طرح کاشف که صبح امروز در مقر پلیس آگاهی برگزار شد در پاسخ به سوالی در مورد زنی به‌نام لیدا کاوه که هفته گذشته اعلام شد مفقود شده و صبح امروز نیز خبر یافتنش در فضای مجازی منتشر شد گفت: هفته گذشته و درپی اعلام‌مفقودی زنی به نام لیدا کاوه رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود: تیم‌هایی ویژه رسیدگی به این پرونده را در دستور کار خود قرار دادند تا اینکه سرانجام شب گذشته این زن در حالی که شرایط روحی  مناسبی هم نداشت در محدوده شهرک غرب یعنی همان منطقه‌ای که مفقودی‌اش اعلام شده بود کشف شد.

رحیمی ادامه داد: با توجه به شرایط روحی که این زن داشت وی به بیمارستان منتقل شد که با معاینات انجام شده اعلام کردند مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

 رییس پلیس پایتخت افزود: در حال حاضر نیز این زن در پلیس آگاهی است تا بررسی‌ها و تحقیقات بیشتر درباره چرایی مفقودی‌اش انجام شود اما تاکنون کسی در این زمینه دستگیر نشده است.

رئیس پلیس پایتخت همچنین در پاسخ به پرسشی در مورد امنیت تاکسی‌های اینترنتی اظهار کرد: اسنپ و تپسی ارتباط بسیار خوبی با پلیس آگاهی و پلیس امنیت دارند و توصیه می‌کنیم که شهروندان نیز از امکانات مسافربرهای اینترنتی معتبر استفاده کنند. اتفاقاً با توجه به اینکه امکان ردیابی و پیگیری چنین مسافربرهایی نیز وجود دارد، جرایم در این حوزه بسیار کم است.

به گفته رحیمی، بسیاری از مسافربرهای شخصی نیز با پیوستن به این سامانه‌ها از تعدادشان کاسته شده است.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۳۰۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت ۲ هفته‌ای برای انتقال نمایشگاه‌های خودرو به شهرک صنفی کاوه در مهاباد

حامد رمضانی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد با اشاره به مهلت ۲ هفته‌ای برای انتقال نمایشگاه‌های خودرو به شهرک صنفی کاوه در مهاباد، گفت: مغازه‌های شهرک صنفی کاوه به نمایشگاه‌دارانی که دارای پروانه کسب هستند، واگذار شده و مابقیه نیز در صورت عدم تمکین پلمب خواهند شد.

وی تایید کرد: هیچ نمایشگاه خودرویی به عناوین مختلف حق فعالیت را در این خیابان‌ها را به علت وضعیت ترافیکی و گلایه‌های شهروندان ندارند و در صورت مشاهده طبق قانون برخورد خواهد شد.

رمضانی با بیان اینکه طرح جمع‌آوری این بنگاه‌ها اواخر پارسال به دلایل مختلف نیمه تمام ماند، ادامه داد: امسال اتمام حجت برای جمع‌آوری و انتقال صنوف آلاینده به شهرک صنفی کاوه داده شده و هیچ بهانه‌ای در این رابطه قابل قبول نیست.

انتقال صنوف آلاینده از جمله نمایشگاه‌های خودرو به مکان مشخص از طرفی به وضعیت ترافیکی شهر کمک می‌کند و همچنین خرید و فروش خودرو را نیز برای خریداران و فروشندگان راحت‌تر خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • دستبند پلیس آگاهی آذربایجان غربی بر دستان کلاهبردار میلیاردی
  • دستبند پلیس آگاهی آذربایجان غربی بردستان کلاهبردار میلیاردی
  • آخرین وضعیت تقسیم استان‌های کرمان و تهران از زبان معاون پارلمانی رییس جمهور
  • مهلت ۲ هفته‌ای برای انتقال نمایشگاه‌های خودرو به شهرک صنفی کاوه در مهاباد
  • کیفیت هوای تهران در صبح روز ۱۴ اردیبهشت
  • آخرین وضعیت معابر پایتخت در روز پنجشنبه
  • هوای تهران در وضعیت کم سابقه
  • نصب ردیاب خودرو اجباری شد
  • شبیخون پلیس آگاهی تهران به ۵۷ سارق خودرو
  • اعلام وضعیت اضطراری در ۵ استان اکوادور+ فیلم