Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست روابط بین الملل فدراسیون والیبال از مسئولین و شهروندان اردبیلی به دلیل میربانی بسیار مناسب از لیگ ملت های والیبال 2019 تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  مریم حسابی سرپرست روابط بین الملل فدراسیون والیبال، اظهار کرد: میزبانی اردبیل در هفته چهارم لیگ ملتهای والیبال 2019 شایسته تقدیر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه استان اردبیل هم دارای اماکن اقامتی مناسب و هم ورزشگاه زیبا است گفت: مردم اردبیل بسیار میهمان نواز هستند و در طول برگزاری مسابقات ازهرلحاظ مهربانی خود را اثبات کردند.

سرپرست روابط بین الملل فدراسیون والیبال اظهار کرد: جوانان اردبیلی دارای استعداد فراوانی هستند و امیدوارم با برنامه ریزی مناسب ازاین جوانان در رویدادهای دیگر به نحو احسن استفاده شود.

حسابی با بیان اینکه استان اردبیل در دو رویداد والیبالی گذشته هم نشان داد میزبان شایسته ای برای رویدادهای مهم بین المللی است گفت: امیدوارم با توجه به سابقه و تجربه این استان در میزبانی از مسابقات بزرگ، در آتی نیز شاهد میزبانی اردبیل از رویدادهای بین المللی در رشته های مختلف ورزشی باشیم.

وی اظهار کرد: قطعا میزبانی مسابقات بزرگ،میتواند فرصتی مناسب و ارزشمند برای توسعه ورزش در اردبیل باشد.

وی همچنین با تشکر از استاندار، مدیرکل ورزش و جوانان و رییس هییت والیبال که نهایت همکاری را در برگزاری این مسابقات داشتند، گفت: ازنظر بین المللی هم ناظران فدراسیون جهانی  از شرایط زیرساختی راضی بودند.

وی افزود: برای برگزاری بهتر مسابقات و برقراری نظم بین مسئولان محلی و مسئولان برگزاری مسابقات ، قرار بود مسیولان فدراسیون جهانی هرروز جلسه ای ویژه برگزار کنند اما ازآنجا که برگزاری مسابقات، منظم و همکاری بین اعضا خوب بود که این جلسه فقط درروز اول در دو نوبت صبح و بعدازپایان بازی ها درروز اول برگزار شد و دربقیه روزها -بخاطر رضایت ناظران- نیازی به برگزاری این نشست ها احساس نشد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۳۰۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه‌ای مهم برای سپک تاکرا ایران

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمنهای ورزشی، نصرالله پریچهره در ملاقات با عبدل الحلیم بن قادر و در جلسه ای که سهراب آزاد رییس انجمن سپک تاکرا ایران ، مهدی سلاطی سرپرست دبیری فدراسیون انجمن های ورزشی ،علی فولادی راد دبیر انجمن سپک تاکرا و محمد محمدی مسئول تشریفات فدراسیون حضور داشتند در ابتدا ضمن تشکر از حضور دبیرکل فدراسیون جهانی سپک تاکرا در ایران گفت: فدراسیون انجمن های ورزشی با همکاری انجمن سپک تاکرا ایران قصد دارد تا میزبان خوبی برای مسابقات قهرمانی آسیا پسران زیر ٢٣ سال در تهران باشد که قرار است در مرداد ماه سال جاری برگزار شود.
وی تاکید کرد: انتظار داریم که فدراسیون آسیایی و جهانی سپک تاکرا همچنان از سپک تاکرای ایران حمایت کند تا این رشته بتواند در توسعه و گسترش گامهای موثرتری بردارد.
همچنین سهراب آزاد در ارتباط با اولین دوره رقابت های قهرمانی آسیا که قرار است در مردادماه سال جاری در تهران برگزار گردد گفت: در مذاکرات با آقای حلیم مقرر شد ١٢ کشور در مسابقات آسیایی تهران در دو رشته ٣ نفره و ۴ نفره حضور پیدا کنند.
در نهایت حلیم بن قادر ضمن تشکر از میزبانی ایران در پایان گفت : بسیار خوشحالم که در طی ٢٠ سال با مسئولان ورزش ایران ارتباط خوبی دارم. امیدوارم که میزبانی ایران در بهترین شکل انجام شود و الگوی خوبی برای سایر کشورها شود.
وی تصریح کرد:خوشحالم می بینم مسئولان ورزش ایران و بخصوص سرپرست فدراسیون انجمن های ورزشی با جدیت خوبی به دنبال برگزاری مسابقات بین المللی در ایران هستند و امیدوارم در آینده نیز شاهد میزبانی های بیشتری در کشور اسلامی ایران باشیم.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903383

دیگر خبرها

  • برای برگزاری انتخابات منتظر تایید وزارت ورزش هستیم
  • خط و نشان فدراسیون برای باشگاه‌ها/ الزامات حرفه‌ای رعایت نشود لیگ آینده به تعویق می‌افتد+ فیلم
  • هماهنگی با ثبت احوال برای حضور تماشاگران روی صندلی مشخص؛ علوی: الزامات رعایت نشود لیگ به تعویق می‌افتد
  • علوی: در صورت عدم انجام الزامات، لیگ آینده به تعویق می‌افتد!
  • جلسه‌ای مهم برای سپک تاکرا ایران
  • تقدیر رئیس‌جمهور چین از روابط پکن و پاریس
  • فرهنگیان سراسر کشور به سبلان صعود می کنند
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش؛ برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها
  • سفر معنوی حج فرصتی مناسب برای ترویج وحدت اسلامی است
  • تدابیر لازم برای میزبانی شایسته نساجی از پرسپولیس اندیشیده شده است