Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود پزشکیان، با اشاره به تحریم‌های جدید کشور آمریکا،گفت: در نتیجه کاری که ما باید انجام دهیم، این است که با اعتماد، نگاه به داخل کشور، استقامت و مقاومت تلاش کنیم وابستگی‌مان را از آمریکا کم کرده و ایستادگی روی پای خود را تمرین کنیم.

اهم اظهارات وی را بخوانید؛

* از دست دادن کمیسیون‌های مهم مجلس توسط فراکسیون امید، یک روند طبیعی است، این روند در نگاه، سیاست و رفتار پیش می‌آید، بسیاری از افراد به استقبال جامعه و جو موجود بر آن نگاه می‌کنند و بر اساس این جو، موضع  و جبهه می‌گیرند، وقتی به افراد حاضر نه تنها در فراکسیون امید بلکه در لیست‌های مستقل و غیر مستقل نگاه می‌کنیم، در خواهیم یافت تعداد مشخصی از افراد در این لیست‌ها ماندند و خیلی‌ها با روند جامعه به سمتی رفتند که بتوانند رأی جذب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* واحدهای صنعتی و کارخانه‌هایی که در کشور در حال فعالیت هستند، با زحمت و سرمایه بالا مستقر و شکل گرفته است، بر همین اساس نیاز جدی به بررسی مشکلات و رفع مشکلات آنان است تا این کارخانه‌ها و واحدهای صنعتی با حداکثر و ظرفیت تمام تولید داشته باشند، به ویژه هم اکنون با وضعیتی که کشور را تحریم می‌کنند کارخانه‌ها و واحدهای صنعتی همچون اسنوا می‌توانند در حل بسیاری از مشکلات کشور راهگشا باشند. 

* وقتی مشکلات پیش روی کارخانه‌ها و واحدهای صنعتی برطرف شود، تصور می‌کنم هزینه‌ها و قیمت تولید شده محصولات تولیدی کارخانه‌ها کاهش پیدا خواهد کرد و در نتیجه مردم کشور از خدمات بیشتری بهره مند خواهند شد.

ناامنی در خلیج فارس بهانه ای برای گرفتن آن است

«روح الله حسینیان»هم درباره مذاکره بین ایران و آمریکا گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی مواضع سیاسی ایران مقابل زیاده خواهی آمریکا را مشخص کرده اند. تجربه نشان می دهد که آمریکایی ها نه قابل اعتماد و نه پایبند به تعهدات خود هستند.

اهم اظهارات وی را به نقل از ایرنا بخوانید؛

* آنها برای انجام مذاکره با ایران پیام می فرستند و از طرف دیگر پیمانی که به امضای روسای کشورهای اروپایی (برجام) امضا شده است را زیر پا می گذارند. کارنامه و سابقه تاریخی آمریکا را مملو از خیانت است. چه تضمینی وجود دارد که اگر باردیگر با آمریکا توافقی امضا شود همین رفتار را انجام ندهد؟ قطعاً همین کار را انجام می دهد همانطور که با خروج از پیمان آب و هوایی با دنیا این گونه رفتار کرد.

*درباره حمله به نفتکش ها و اتهام زنی بی اساس به ایران هم مشخص است که این اقدام کار خودشان است. با ناامن کردن خلیج فارس و بهانه تراشی می خواهند پای سایر کشورها را به خلیج فارس باز کنند.

*مزدوران منطقه ای با چراغ سبز آمریکا و با ناامن جلوه دادن خلیج فارس، می خواهند امنیت این آبراهه بین المللی را برای آینده خودشان به دست بگیرند.

۲۷۲۱۵

کد خبر 1274967

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مذاکره مذاکرات ایران و آمریکا مسعود پزشکیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۳۰۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست آمریکا : سیستم مشترک دفاع هوایی کشورهای عربی مقابل ایران

به گزارش صدای ایران از انتخاب،بلینکن در جریان نشست وزرای شورای همکاری خلیج فارس در ریاض، پایتخت عربستان سعودی، طی اظهاراتی مدعی شد: «این مسئله تهدید حاد و فزاینده ایران را نشان می‌دهد، اما همچنین نیاز به همکاری در زمینه دفاع یکپارچه را هم نشان می‌دهد».

ایلنا: وزیر خارجه آمریکا رهبران کشور‌های خلیج فارس را به یکپارچگی دفاعی بیشتر فراخواند.

«آنتونی بلینکن»، وزیر خارجه ایالات متحده، خطاب به رهبران کشور‌های حوزه خلیج فارس گفت که رویارویی ایران و اسرائیل نیاز به یکپارچگی دفاعی بیشتر را نشان می‌دهد.

بلینکن در جریان نشست وزرای شورای همکاری خلیج فارس در ریاض، پایتخت عربستان سعودی، طی اظهاراتی مدعی شد: «این مسئله تهدید حاد و فزاینده ایران را نشان می‌دهد، اما همچنین نیاز به همکاری در زمینه دفاع یکپارچه را هم نشان می‌دهد».


دیگر خبرها

  • چرا کارتر با تشکیل کشور فلسطین مخالف بود؟!
  • مسقط، مهم ترین تسهیل کننده دیدارهای غیرمستقیم ایران و آمریکا / چرا عمان تمایلی به نمایش قدرت دیپلماتیک خود ندارد؟/ عمان کانال گفت و گوی غیرمستقیم میان تهران-واشنگتن را باز نگاه داشته است
  • درخواست آمریکا : سیستم مشترک دفاع هوایی کشورهای عربی مقابل ایران
  • باید برای افزایش تولید نگاه‌ها ‌به خلیج فارس جذب شو‌د + فیلم
  • مذاکره با بانك توسعه اسلامی برای تامین مالی ۳ پروژه جدید ایران
  • مذاكره برای تامین مالی ۳ پروژه جدید ایران از سوی بانک توسعه اسلامی
  • مذاکره برای تأمین مالی ۳ پروژه جدید ایران از سوی بانک توسعه اسلامی
  • روزنامه شرق: بهترین فرصت مذاکره مستقیم با آمریکا را از دست ندهید! / اجرای برجام و FATF اولویت نظام پس از عملیات وعده صادق
  • بررسی خلیج فارس از نگاه نوجوانان روی موج سلامت
  • برگزاری روز ملی خلیج‌فارس با نگاه نمایش اقتدار ایران در بوشهر