Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سردشت در آذربایجان غربی گفت: برندگان مسابقات قرآن کریم اوقاف و امور خیریه این شهرستان که همه‌ساله با هدف تبلیغ فرهنگ قرآنی در رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل، اذان، همسرایی و دعا‌خوانی برگزار می‌شود، اعلام شد.

به گزارش ایلنا، رحمان شمسی، با بیان اینکه شرکت‌کنندگان در چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن کریم شهرستان در دو نوبت دو روزه باهم به رقابت پرداختند،افزود: از مجموع ۱۵۵ نفر شرکت‌کننده، تعداد ۷۰ نفر خواهر و ۸۵ نفر برادر در مقاطع سنی ۱۸ سال به بالا بودند که نفرات اول و دوم هر رشته به مسابقات استانی راه خواهند یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه سردشت تصریح کرد: در رشته حفظ برادران، کامل طالب‌العلم، مقام اول حفظ کل، حسین‌خواه،مقام اول حفظ ۲۰ جزء، قادر امین‌پور، مقام دوم حفظ ۲۰ جز، و عثمان جاسمی، مقام اول حفظ ۱۰ جزء را کسب و در بخش خواهران نیز گلی احمدی، مقام اول حفظ ۵ جزء و پروانه امینی، مقام دوم حفظ ۵ جزء را از آن خود کردند.

وی خاطرنشان کرد: در رشته ترتیل  امید گدرون‌نژاد، نفر اول، سیدابراهیم سیدی، نفر دوم و در بخش خواهران نیز روناک قرائتی، مقام اول و الهام محمدی، به مقام دوم دست یافتند.

شمسی ادامه داد:در رشته قرائت در بخش برادران جمال امین‌پور، نفر اول،حسن ملکاری،مقام دوم و در بخش خواهران مائده احمدزاده،مقام اول،لیلا قرائتی،مقام دوم را کسب کرده و در رشته اذان نیز رسول صالح‌زاده، مقام اول و عمر سر‌افراز، موفق به کسب مقام دوم شدند.

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه سردشت تصریح کرد:به ۲۱ نفر شرکت‌کننده برتر این مسابقات لوح تقدیر و هدیه برای تجلیل اهدا خواهد شد.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال آذربایجان غربی اداره اوقاف و امور اوقاف و امور خیریه قرآن کریم مقام قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۳۰۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در یزد

غفاریان رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان یزد گفت: مرحله استانی چهل و دومین مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در ۱۱ رشته و در ۲ بخش آوایی و پژوهشی در یزد در حال برگزاری است.

وی افزود: این مسابقات در رشته‌های قرائت، ترتیل، حفظ، مداحی و دعاخوانی، اذان، انشای نماز، احکام، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه و... برگزار می‌شود.

غفاریان اظهار داشت: بیش از ۶۰۰ دانش آموز دختر و پسر طی دو روز و به صورت مجزا با هم به رقابت می‌پردازند.

وی ادامه داد: نفرات برتر هر رشته به مسابقات کشوری که مردادماه امسال به میزبانی استان‌های خراسان رضوی و مازندران برگزار می‌شود، اعزام می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • حضور ۳۳۷ حافظ آذربایجان شرقی در آزمون اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم
  • برگزاری نوزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآنی
  • نوزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در زنجان
  • تجلیل از ۸۰ خادم قرآنی در امام زاده نرمی اصفهان
  • سرمایه‌گذاری اوقاف در پرورش ماهی
  • یکی از عملکردهای مثبت سازمان اوقاف در نهضت ملی مسکن است
  • رقابت قرآنی ۶۰۰ دانش آموز استان مرکزی
  • رقابت ۶۰۰ محصل استان در مسابقات قرآن
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در یزد
  • توسعه و ارتقا مراکز درمانی موقوفه از اولویتهای سازمان اوقاف است