Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست هم‌اندیشی کارشناسان حفاظت محیط‌زیست استان با رئیس، دادستان و قضات دادگستری شهرستان مریوان صبح امروز در خصوص بررسی ابعاد قوانین و مقررات مربوط به تالاب‌ها در سالن جلسات دانشگاه آزاد اسلامی این شهر برگزار شد.

معاون فنی محیط‌زیست استان کردستان در این مراسم اظهار داشت: این نشست در راستای اجرای برنامه عملیاتی ظرفیت‌سازی، مشارکت و آگاهی‌رسانی با هدف مشارکت ذی‌نفعان در حفاظت، مدیریت، بهره‌برداری و احیاء تالاب زریبار برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شهاب محمدی افزود: در این نشست ضمن بررسی قانون حفاظت، احیاء و مدیریت تالاب‌های کشور و آئین‌نامه‌های لازم جهت اجرای قانون، بر تعامل و همکاری فی‌مابین نیز تاکید می‌شود.

بیشتر بخوانید
کردستان|سفری تابستانه به مهد طبیعت؛ لذت خنکای آب در کنار دریاچه زریبار مریوان+تصاویر

کردستان|بی‌توجهی شهرداری به ساخت و ساز غیرمجاز در حاشیه دریاچه زریبار مریوان

فاضلاب روستا‌های «کولان، سیف و محمده» وارد دریاچه زریبار مریوان می‌شود

وی از معرفی تالاب بین‌المللی زریبار و ثبت آن به‌عنوان بیست و پنجمین تالاب بین‌المللی کشور در کنوانسیون رامسر خبر داد و گفت: در این نشست نحوه تدوین و اجرای برنامه مدیریت جامع تالاب زریبار برای حاضرین تشریح می‌شود.

اکبری رئیس دادگستری شهرستان مریوان نیز ضمن ابراز خوشحالی از برگزاری این نشست اظهار داشت: امیدواربم نحوه بررسی پرونده‌های مربوط به محیط‌زیست در حوزه تالاب زریبار با تعامل و همکاری ادارات دولتی ذیربط و مشارکت تمام ذی‌نفعان تالاب، در حفظ و پایداری این اکوسیستم زیبا و منحصر به فرد مثمرثمر باشیم.

گفتنی است؛ در پایان این نشست، شرکت‌کنندگان از محدوده گردشگری تالاب زریبار بازدید کردند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: تالاب زریبار مریوان آثار ملی کنوانسیون رامسر سازمان محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۳۰۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح الزام ثبت رسمی اموال غیرمنقول در آستانه نهایی‌شدن

مجمع تشخیص مصلحت نظام در نشست روز چهارشنبه این هفته که به ریاست آیت‌الله آملی لاریجانی برگزار خواهد شد، به ادامه بررسی طرح الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول می‌پردازد.

اعضای مجمع قرار است در این نشست به بررسی تبصره‌های ۸، ۹ و ۱۰ باقیمانده از ماده ۱۰ این طرح بپردازند.

طرح الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیر منقول از ابتدای آذرماه سال گذشته در دستور کار جلسات صحن مجمع تشخیص مصلحت نظام قرار داشته و تاکنون ده جلسه به صورت تمام وقت به بررسی این موضوع اختصاص داده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • مشکل کمبود شیرخشک در نشست سازمان بازرسی بررسی شد
  • در حوزه تئاتر رضوی باید از کلیشه پرهیز کرد/ اهمیت اجرای عمومی
  • «شهرگاه» فرصتی برای هم‌اندیشی دانشگاه و مدیریت شهری است
  • طرح الزام ثبت رسمی اموال غیرمنقول در آستانه نهایی‌شدن
  • دلشوره دریاچه ارومیه ادامه دارد/ وعده‌ها محقق می‌شود؟
  • ورودی شهر مریوان با انجام تعریض باند موجود بهسازی می‌شود
  • نقد و بررسی برنامه تلویزیونی محفل در قم
  • اسد خطاب به وزیر بحرینی: همبستگی کشورهای عربی به ثبات در منطقه می‌انجامد
  • نشست «اقلیم، طبیعت، بیان هنری» برگزار شد/ نگاه فلسفی به زیبایی
  • بررسی آثار کلر ژوبرت نویسنده و تصویرگر مسلمان شده فرانسوی