Web Analytics Made Easy - Statcounter

یزدانی با اشاره به نقش جشن‌های نیمه‌شعبان در وافق ملی و انسجام اجتماعی، گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته جشن نیمه‌شعبان با محوریت مسجد مقدس جمکران در زمره آثار معنوی و ناملموس این استان به ثبت ملی رسید.

خبرگزاری شبستان، گروه مهدویت و غدیر: «حمید یزدانی» با بیان اینکه جشن نیمه شعبان باعث وفاق ملی و اجتماعی و ایجاد حس همبستگی در جامعه می‌ شود، اظهار کرد: این جشن بزرگ و فرخنده به مناسبت تولد حضرت مهدی(عجل الله تعالی فرجه) در سراسر ایران با شور و شعف برگزار می‌شود، اما مرکزیت این جشن که معمولا از اقصی نقاط کشور و از سایر کشورهای دیگر در آن شرکت می کنند، مسجد مقدس جمکران قم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل میراث فرهنگی استان قم ادامه داد: با پیگیری های صورت گرفته جشن نیمه شعبان با محوریت مسجد مقدس جمکران در زمره آثار معنوی و ناملموس این استان به ثبت ملی رسید.

 

وی خاطرنشان  کرد: در همایش اخیر سازمان میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی، استان قم در زمره استان‌هایی قرار گرفت که بیشترین آثار ثبتی را داشته است و پرونده جشن‌های نیمه شعبان با محوریت مسجد مقدس جمکران در رده پرونده‌های بسیار ارزشمند این همایش شناخته شد.

 

پایان پیام/9

منبع: شبستان

کلیدواژه: خطبه های نماز جمعه دهه کرامت شهادت امام صادق ع نماز جمعه تشییع شهدای گمنام آمریکا قوه قضائیه خطبه نماز جمعه مجلس بیرجند جشن نیمه شعبان مسجد مقدس جمکران ثبت ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۳۰۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس در هجده گفتگو به انتقال فرهنگ دفاع مقدس و ارائه آموزش‌های تخصصی مخابرات در جنگ می‌پردازد.
این کتاب براساس سیر زمانی وقایع تنظیم شده و گفت و گوی هجدهم آن به خاطرات سردار باقری با شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس اختصاص دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیگیری طرح نیمه تمام آسفالت جاده ارتباطی فاریاب مسجد آرپناه لالی+فیلم
  • مختومقلی فراغی از محورهای وحدت در گلستان است
  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • وزیر کشور وارد مشهد شد
  • آغاز به کار نشست معاونان وزرای خارجه بریکس با محوریت بررسی تحولات منطقه
  • دنیای مد به روایت «حسنا و ملکه‌های رنگی»
  • تولید مجموعه‌های نمایشی با محوریت عملیات «وعده صادق» در دستور کار قرار دارد
  • ایران یک کشور صادراتی با محوریت دانش بنیان تبدیل خواهد شد
  • تأکید بر گسترش تعاملات میان ایران و ازبکستان با محوریت استان اصفهان
  • اهمیت اجرای برنامه‌های دهه کرامت با محوریت جوانان