Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم ایلام در مجلس خبرگان رهبری، گفت: شهدای عزیزی که همه وجودشان را خرج دین و اسلام کردند، امروز به ما می‌گویند که برای اسلام باید تا آخرین قطره خون تاآخرین‌نفس و با همه وجود باید مقاومت کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، آیت‌الله سید «مجتبی طاهری خرم‌آبادی» صبح امروز (7 تیر) در مراسم تشییع پیکرهای پاک 8 شهید گمنام در ایلام، اظهار کرد: خوشا به حال شما شهدای عزیز که دنیا رو خوب شناختید، شما لذات زودگذر دنیا رو خوب شناختید، شما فهمیدید، زندگی جاودانه، آخرت است، خوب معامله کردید و همه وجود خود را خرج دین و اسلام کردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی، افزود: کاش ما هم قدرشناس ایام دفاع مقدس بودیم، شهادت را پیشه را خود قرار می‌دادیم، خیلی‌ها این‌گونه کردند گرچه امروز یادگاران دفاع مقدس هستند که سرمایه‌های این مملکت هستند و باید قدر شهدا و رزمندگان دوران هشت سال دفاع را دانست.

 

نماینده مردم ایلام در مجلس خبرگان رهبری، تصریح کرد: پیامبر گرامی اسلام (ص) می‌فرماید که بالای هر نیکی و عمل صالحی، عمل صالح دیگری است الی شهادت که بالاتر از شهادت دیگر عمل صالحی نداریم، آفرین بر شما که راه را درست انتخاب کردید شهدای عزیز

 

آیت‌الله طاهری، بابیان اینکه شهدای عزیز گمنام، شهادت و فرهنگ شهادت را احیا کردند، افزود: اهل سیاست می‌گویند انقلابی پیروز است که مسئله مرگ حل کرده باشد، اسلام عزیز مسئله مرگ را حل کرده است و شهادت فی سبیل الله را معامله باخدا می‌داند.

 

وی، بیان کرد: فرهنگ شهادت آن‌قدر در میان اصحاب پیامبر (ص) نهادینه شد که این نوجوانانی که پیامبر (ص) اجازه ورود آن‌ها را به جبهه نمی‌دادند، خودشان را پشت سر بزرگ‌ترها پنهان می‌کردند که پیامبر (ص) این‌ها را از صف مجاهدین خارج نکند و از فیض شهادت خارج نشوند.

 

نماینده مردم ایلام در مجلس خبرگان رهبری، گفت: شهادت به صدر اسلام و کربلای امام حسین (ع) منحصر شده بود و قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران خبری از شهادت نبود، این شهدای عزیز به برکت امام راحل، فرهنگ شهادت را احیا کردند که ما را تا امروز نگه‌داشته و امروز به‌وسیله شهدای مدافع حرم و شهدای گمنام ادامه پیدا می‌کند.

 

آیت‌الله طاهری، تصریح کرد: شهدا، این فرهنگ دینی را زنده کردند، پیام مهم شهدا به ما این است که امروز مقاومت و ایستادگی ما را نگه‌داشته است، پیام شهدا درس مقاومت است، شهدای عزیزی که همه وجودشان را خرج دین و اسلام کردند، امروز به ما می‌گویند که برای اسلام باید تا آخرین قطره خون تاآخرین‌نفس و با همه وجود باید مقاومت کرد.

 

وی، ابراز کرد: مقام معظم رهبری در مراسم گرامیداشت 14 خرداد از فرهنگ شهادت به‌عنوان اندیشه‌ای که سلاح برنده است یادکردند که امروز استکبار جهانی در مقابل این سلاح، هیچ اسلحه‌ای ندارد و شهدا این پیام را به ما دادند که باید مقاومت کرد.

 

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت خطبه های نماز جمعه شهادت امام صادق ع آمریکا قوه قضائیه امام صادق ع نماز جمعه مجلس تشییع شهدای گمنام خطبه نماز جمعه ایستادگی شهدا مقاومت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۳۰۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت یک خبرنگار دیگر در غزه / شمار شهدای رسانه به ۱۴۱ نفر افزایش یافت

به گزارش صدای ایران به نقل از صدا و سیما،محمد بسام الجمل خبرنگار فلسطینی که در حمله هوایی دیشب رژیم صهیونیستی به خانه‌اش در شرق رفح زخمی شده بود، امروز بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید. 

با شهادت این خبرنگار، شمار شهدای رسانه در غزه از آغاز جنگ تاکنون به ۱۴۱ نفر افزایش یافت. 


دیگر خبرها

  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روحانی در مدرسه علمیه رضویه قم
  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • ایستادگی مردم غزه برگرفته از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • یادواره شهید آبروی محله در روستای بن زرد و رودشتی
  • رئیسی: عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • شهادت یک خبرنگار دیگر در غزه / شمار شهدای رسانه به ۱۴۱ نفر افزایش یافت
  • تضعیف فرهنگ جهاد و شهادت، هدف دشمنان انقلاب